Hij heeft me ook gebeld 4 minuten voordat ik moest werken en ik moest n kwartier fietsen.wootum wrote:Daar hebben ze toch telefoons voor uit gevonden?D-Nemacyst wrote:Kom je op je werk.
Manager : Tis te rustig je hoeft niet te werken
Ik : ik moet toch geld hebben dus ik kan net zo goed wel.
Manager : Nee ik heb je nu nergens voor nodig.
zucht...
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
tip: pak een pak suiker (basterdsuiker is erg goed), doe er water bij en stop je hand er in, in vuist vormrobkuh1990 wrote:Ik boks me vader, totdat het zeer doet bij hem xDhidde wrote:Je vader die je de boks probeert te geven. :')
wacht tot de suiker hard is en haal je hand eruit
voila: een steenharde boksbeugel
-
C
-
D
zodra ik zie dat ik nog maar een paar shaggies kan draaien voor me shag op is
Scooter. :')
lolKSwoosh wrote:tip: pak een pak suiker (basterdsuiker is erg goed), doe er water bij en stop je hand er in, in vuist vormrobkuh1990 wrote:Ik boks me vader, totdat het zeer doet bij hem xDhidde wrote:Je vader die je de boks probeert te geven. :')
wacht tot de suiker hard is en haal je hand eruit
voila: een steenharde boksbeugel
Gster mn loudness plan in duigen gevallen met voetbal is iemand op me buik gaan staan en zitten nu dus 6 hechtingen in. Ik mag nu 3 weken geen actieve/inspannende dingen doen.
Ik zou wel kunnen gaan maar dat zou betekenen dat ik hele avond moet stil staan, dat zie ik niet zitten.

Wtf, dat is zwaar balen dan! Hoe kan er nou iemand op je buik gaan staan? 
Dat is kut man! Welke idioot gaat er nou op je buik staan.mrazura wrote:Gster mn loudness plan in duigen gevallen met voetbal is iemand op me buik gaan staan en zitten nu dus 6 hechtingen in. Ik mag nu 3 weken geen actieve/inspannende dingen doen.Ik zou wel kunnen gaan maar dat zou betekenen dat ik hele avond moet stil staan, dat zie ik niet zitten.
![]()
Scooter. :')
Echt een grote mongool ja, met z'n Jumping All over the world :')
Echt een grote mongool ja, met z'n Jumping All over the world :')
Klantenservices gvd, ben er nog steeds boos om.
Van middag wel een uur zitten bellen (denk eens aan die kosten!
)
Hi -> KPN -> Vodafone -> InterCity -> KPN -> Vodafone -> KPN
Hoezo van het kasje naar de muur
Van middag wel een uur zitten bellen (denk eens aan die kosten!
Hi -> KPN -> Vodafone -> InterCity -> KPN -> Vodafone -> KPN
Hoezo van het kasje naar de muur
Ik viel in voor een keeper en zowel hij als ik gingen voor de bal. Ze konden geen keeper vinden en ik heb het in mijn jongere jaren wel eens gedaan93Wesley93 wrote:Wtf, dat is zwaar balen dan! Hoe kan er nou iemand op je buik gaan staan?
Eindelijk een set in goede kwaliteit kunnen opnemen, en dan een cd spelers die denken grappig te zijn en die gaan haperen als een gek.
Word echt tijd voor nieuwe. 
Pizza Tonno
Had hem laatst een keer gehad toen ik fucking dronken was, toen vond ik hem lekker.
Vandaag at ik hem weer, GATVERDAMME!! SMERIGE HAP!!
Had hem laatst een keer gehad toen ik fucking dronken was, toen vond ik hem lekker.
HahahahahaDaveytl wrote:Pizza Tonno![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Maximum wrote:HahahahahaDaveytl wrote:Pizza Tonno![]()
-
G
een klant moeten herinneren aan betalingen 
-
T
Dat ze het overal hebben over voetbal :')
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
dat dus :')wesskeej wrote:Dat ze het overal hebben over voetbal :')
-
B
ja, mietjes sportRAW-vizion wrote:dat dus :')wesskeej wrote:Dat ze het overal hebben over voetbal :')
-
T
Sporten is zoiezo voor mietjesBanaanslak wrote:ja, mietjes sportRAW-vizion wrote:dat dus :')wesskeej wrote:Dat ze het overal hebben over voetbal :')
-
T
dawasiknie wrote:Homo's
Voetbal is saai
Dat wesskeej overal loopt te roepen hoe stom voetbal wel niet is, maak er een topic over zou ik zeggen. 
Niet iedereen ligt 3 minuten tegen de grond als ze een tikje krijgen hoorBanaanslak wrote:ja, mietjes sportRAW-vizion wrote:dat dus :')wesskeej wrote:Dat ze het overal hebben over voetbal :')
2 fucking afrikaanse tienermeisjes in de tram die 20 minuten lang in hun eigen taal luid praten. Ga godverdomme nederlands praten Kutvolk! Heb uit ergenis m'n oordopjes ingedaan terwijl ik geeneens muziek kon luisteren. Zou bijna spontaan PVV stemmen