Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1069, 1070, 1071, 1072, 1073, 1074, 1075 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een collega die het nakijkmodel van een schoolexamen heeft gemaakt en net nadat ik alle cijfers heb ingevoerd even komt melden dat het nakijkmodel niet klopt, waardoor iedereen 1 punt in mindering krijgt. Kan ik gewoon niet verkopen dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Een collega die het nakijkmodel van een schoolexamen heeft gemaakt en net nadat ik alle cijfers heb ingevoerd even komt melden dat het nakijkmodel niet klopt, waardoor iedereen 1 punt in mindering krijgt. Kan ik gewoon niet verkopen dit.

Niet mee zitten, jij iets ook maar je werk en tuurlijk is het kut voor de gene die zakken.

Is het trouwens ook niet ' gegeven is gegeven ' ?
Je kan niet tegen iemand die geslaagd was plots zeggen ' joke'
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even een tafel van 380eu vernaaien. Puur omdat je niet in de gaten had dat er aan de achterkant van een schilderij een haakje zat dat net een klein beetje uitstak
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Je pinpas die geblokkeerd is, door 3x verkeerde pincode. Had een soort van blackout xd


Dit moment ken ik ook zo goed. Wou een keer kleding bij ons in de winkel afrekenen, maar kreeg ook een blackout. 2 keer mijn pincode gewoon verkeerd ingetoetst. Toen heb ik mijn vader gebeld of die het nog wist, maar wist het ook niet. 3e keer op de gok ingetoetst wat ik op dat moment dacht en gelukkig had ik hem goed. Echt een heel apart momentje is dat. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
immuunm schreef:
Je pinpas die geblokkeerd is, door 3x verkeerde pincode. Had een soort van blackout xd


Dit moment ken ik ook zo goed. Wou een keer kleding bij ons in de winkel afrekenen, maar kreeg ook een blackout. 2 keer mijn pincode gewoon verkeerd ingetoetst. Toen heb ik mijn vader gebeld of die het nog wist, maar wist het ook niet. 3e keer op de gok ingetoetst wat ik op dat moment dacht en gelukkig had ik hem goed. Echt een heel apart momentje is dat. :lol:

Is sowieso een irritatiemomentje: bepaalde dingen die je op routine doet (inderdaad PIN code, maar ook wachtwoorden, werkzaamheden et cetera) waar je dan teveel over na gaat denken. Totale paniek, het gewoon niet meer weten en keihard falen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 13:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Drugs are bad mkay
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 14:28 
 
Hardtraxx Elite

THArdstyler schreef:
Rowanyt1309 schreef:
immuunm schreef:
Je pinpas die geblokkeerd is, door 3x verkeerde pincode. Had een soort van blackout xd


Dit moment ken ik ook zo goed. Wou een keer kleding bij ons in de winkel afrekenen, maar kreeg ook een blackout. 2 keer mijn pincode gewoon verkeerd ingetoetst. Toen heb ik mijn vader gebeld of die het nog wist, maar wist het ook niet. 3e keer op de gok ingetoetst wat ik op dat moment dacht en gelukkig had ik hem goed. Echt een heel apart momentje is dat. :lol:

Is sowieso een irritatiemomentje: bepaalde dingen die je op routine doet (inderdaad PIN code, maar ook wachtwoorden, werkzaamheden et cetera) waar je dan teveel over na gaat denken. Totale paniek, het gewoon niet meer weten en keihard falen >.<


Maar het ergste van alles was nog dat de cijfers wel goed waren alleen de volgorde was verkeerd had de 2 laatste cijfers omgedraaid met de eerste 2 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

In de terugvlucht van dubai naar Düsseldorf met een jankend kind een rij naast je opgescheept zitten..
Sowieso irritatie dat deze mooie reis erop zit.


Als de relatie ooit uit gaat verkas ik direct naar de Verenigde Arabische Emiraten. Liefst dubai. Pracht stad met super volk. Echt wat een land..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Waarschijnlijk weer een half jaar studievertraging opgelopen :(


Ik ook :(
Moet nog een toets herkansen van 2 jaar geleden en die is nu volledig veranderd. Eerst was het een tentamen van 3 uur en nu is het een schriftelijke opdracht geworden waar je 40 uur over mag doen. Ik heb nog geen idee van de inhoud en ik kan deze pas in augustus doen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
immuunm schreef:
Je pinpas die geblokkeerd is, door 3x verkeerde pincode. Had een soort van blackout xd


Dit moment ken ik ook zo goed. Wou een keer kleding bij ons in de winkel afrekenen, maar kreeg ook een blackout. 2 keer mijn pincode gewoon verkeerd ingetoetst. Toen heb ik mijn vader gebeld of die het nog wist, maar wist het ook niet. 3e keer op de gok ingetoetst wat ik op dat moment dacht en gelukkig had ik hem goed. Echt een heel apart momentje is dat. :lol:


Of per ongeluk 2x de code van mijn creditcard invoeren xd en dan raar opkijken dat hij niet klopt, terwijl je het toch zeker weet. En dan (gelukkig op tijd) de realisatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 16:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
SL8492 schreef:
Waarschijnlijk weer een half jaar studievertraging opgelopen :(


Ik ook :(
Moet nog een toets herkansen van 2 jaar geleden en die is nu volledig veranderd. Eerst was het een tentamen van 3 uur en nu is het een schriftelijke opdracht geworden waar je 40 uur over mag doen. Ik heb nog geen idee van de inhoud en ik kan deze pas in augustus doen >.<

Ik ook, terwijl ik nu aan het afstuderen ben, maar ik moet nog 1 vak halen. Daarvoor moet ik dus een heel nieuw schooljaar voor in gaan (en betalen) :'). Enige wat ik nu nog kan hopen is dat ie gelijk in blok A gegeven wordt, maar dan zul je natuurlijk weer zien dat ie in D komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Chroman schreef:
Ik ook :(
Moet nog een toets herkansen van 2 jaar geleden en die is nu volledig veranderd. Eerst was het een tentamen van 3 uur en nu is het een schriftelijke opdracht geworden waar je 40 uur over mag doen. Ik heb nog geen idee van de inhoud en ik kan deze pas in augustus doen >.<

Ik ook, terwijl ik nu aan het afstuderen ben, maar ik moet nog 1 vak halen. Daarvoor moet ik dus een heel nieuw schooljaar voor in gaan (en betalen) :'). Enige wat ik nu nog kan hopen is dat ie gelijk in blok A gegeven wordt, maar dan zul je natuurlijk weer zien dat ie in D komt.


Jep, ik ben ook aan het afstuderen. Scriptie zelfs al ingeleverd, alleen nog maar de verdediging. En nu opeens blijkt dat de toets die ik nog moest doen is veranderd in een 40 uur durende opdracht (dat is het enige wat ik erover weet). Ben bezig met klagen bij de examencommissie, maar heb er weinig vertrouwen in om voor de zomer nog af te studeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die over je praten als je letterlijk achter ze staat...

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moslimvrouwen die tegen 80 km/u in de bebouwde kom rijden met hun 20 jaar oude wagen, schijt hebben aan de voorrangsregels en daarbovenop nog eens aan het bellen zijn met hun mobiel achter hun hoofddoek. Deze week al 2x meegemaakt. Hoe associaal kan je zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat ik donderdag elke keer het gevoel heb dat het vrijdag is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 11:16 
 
Hardtraxx Elite

Als dat omgedraaid was zou het wel een geluksmomentje zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Kk vliegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Kk vliegen


oh je mag nie sgelle!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Pedaalemre schreef:
Kk vliegen


oh je mag nie sgelle!!!


waar dan :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De hele dag in het Frans moeten praten in Namen terwijl ik geen hol Frans kan... Error 404 >.<

Het was gelukkig wel een leuke activiteit/ werkje tho :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
De hele dag in het Frans moeten praten in Namen terwijl ik geen hol Frans kan... Error 404 >.<

Het was gelukkig wel een leuke activiteit/ werkje tho :P


Was daar vorige week "vlakbij", namelijk in Walibi. De stugheid begint volgens mij al meteen bij de grens van Wallonië. Ging daar bij een eet punt wat eten bestellen in het Engels, maar mevrouw achter de balie bleef maar in het Frans vragen stellen en bij elke Engelse zin keek ze me dom aan. Ik had zeker wel verwacht dat ze daar net over de grens ook wel een lesje Nederlands zouden krijgen op school, of zijn ze zelfs daarvoor te stug voor om dat te leren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja die situatie ken ik maar al te goed. Ik denk dat nog geen 10 percent van het personeel in Walibi zich verstaanbaar kan maken in het Nederlands, dat is idd echt rampzalig slecht.

Er wordt wel Nederlands geleerd op de scholen in Wallonië. Maar het is eigenlijk verloren moeite. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
simon10pont schreef:
De hele dag in het Frans moeten praten in Namen terwijl ik geen hol Frans kan... Error 404 >.<

Het was gelukkig wel een leuke activiteit/ werkje tho :P


Was daar vorige week "vlakbij", namelijk in Walibi. De stugheid begint volgens mij al meteen bij de grens van Wallonië. Ging daar bij een eet punt wat eten bestellen in het Engels, maar mevrouw achter de balie bleef maar in het Frans vragen stellen en bij elke Engelse zin keek ze me dom aan. Ik had zeker wel verwacht dat ze daar net over de grens ook wel een lesje Nederlands zouden krijgen op school, of zijn ze zelfs daarvoor te stug voor om dat te leren?

Een Waalse vrouw achter de balie van een eetpunt. Dat zegt al genoeg. ;)

Die zijn zo betweterig dat Frans de wereldtaal is dat ze daar nauwelijks Nederlands of Engels (leren) spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het internetbereik van Tele2 >.<. Je betaalt dan wel weinig voor een abonnement maar dat is te merken aan de belabberde dekking in Nederland. Dramatisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2018 10:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Het internetbereik van Tele2 >.<. Je betaalt dan wel weinig voor een abonnement maar dat is te merken aan de belabberde dekking in Nederland. Dramatisch


heb hier dus echt nog nooit van mn leven problemen mee gehad. Ik zit prima bij tele2.
Vorige  1 ... 1069, 1070, 1071, 1072, 1073, 1074, 1075 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic