over welk team hebben we t?urbandesigner wrote:Zitten wel een aantal doenbaren in m'n zusjes teamPierrePruuk wrote:Hockeymeisjesurbandesigner wrote:Dat je ineens je zusje naar de hockey moet brengen terwijl ze al 16 is, ik GTA aan het doen ben, en lekker in m'n trainingsbroek op bed lig :') . Oh ja en Toivonen bezorgt mij altijd irritatiemomentjes.
![]()
![]()
.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
Van mij mag je , echt heel veel plezier met die teef :') . Sta je een kwartier te wachten bij de hockey, vraagt ze hoe lang ik moet wachten, zeg ik maar liefst een kwartier. Zij zo: Ja je hebt toch niks te doen , dus maakt het niets uit :') . Ik zo; Nou heb wel wat beters te doen dan in een auto zitten te wachten, flipt ze hem helemaal uit :') . Nou die haal ik dus nooit meer oproberttt wrote:wil je zusje ook wel ophalen
Dus robert, haal haar maar op
-
T
Hoe oud?urbandesigner wrote:Van mij mag je , echt heel veel plezier met die teef :') . Sta je een kwartier te wachten bij de hockey, vraagt ze hoe lang ik moet wachten, zeg ik maar liefst een kwartier. Zij zo: Ja je hebt toch niks te doen , dus maakt het niets uit :') . Ik zo; Nou heb wel wat beters te doen dan in een auto zitten te wachten, flipt ze hem helemaal uit :') . Nou die haal ik dus nooit meer oproberttt wrote:wil je zusje ook wel ophalen.
Dus robert, haal haar maar op. Team is HCAS MA1
-
E
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=DDIVKRYCurbandesigner wrote:Van mij mag je , echt heel veel plezier met die teef :') . Sta je een kwartier te wachten bij de hockey, vraagt ze hoe lang ik moet wachten, zeg ik maar liefst een kwartier. Zij zo: Ja je hebt toch niks te doen , dus maakt het niets uit :') . Ik zo; Nou heb wel wat beters te doen dan in een auto zitten te wachten, flipt ze hem helemaal uit :') . Nou die haal ik dus nooit meer oproberttt wrote:wil je zusje ook wel ophalen.
Dus robert, haal haar maar op. Team is HCAS MA1
http://www.mijnalbum.nl/Album=BZEBIMOE
ik wordt denk vriend van de HCAS MA1 vereniging
Zijn ze allebei niet in dat album
. Ze is btw 16
-
E
jawelurbandesigner wrote:
Doet ie t niet?
gefixt voor je
-
T
biscuit wrote:jawelurbandesigner wrote:
Doet ie t niet?![]()
gefixt voor je
Woow
-
T
Dat ik niet kan fappenurbandesigner wrote:Ok nu weer ontopic fapperts
Dat we niet mogen fappen op urban zijn zusje :') 
Hoezo nietwesskeej wrote:Dat ik niet kan fappenurbandesigner wrote:Ok nu weer ontopic fapperts
roberttt wrote:Dat we niet mogen fappen op urban zijn zusje :')
-
T
Nja, me vriendin is erbijurbandesigner wrote:Hoezo nietwesskeej wrote:Dat ik niet kan fappenurbandesigner wrote:Ok nu weer ontopic fapperts?
Is ze bezet? Daar valt wel wat aan te doen

Nja, me vriendin is erbij
[/quote]
Blowjob eisen
Blowjob eisen
Pas op, anders krijg je met haar grote broer te makenroberttt wrote:Is ze bezet? Daar valt wel wat aan te doen![]()
-
T
Gaat het kleine zusje ooit mee naar feestjes met haar grote broer?urbandesigner wrote:Pas op, anders krijg je met haar grote broer te makenroberttt wrote:Is ze bezet? Daar valt wel wat aan te doen![]()
maar mocht haar ook ophalen van jou 
En neem haar is mee naar een meeting
En neem haar is mee naar een meeting
-
E
wesskeej wrote:biscuit wrote:jawelurbandesigner wrote:
Doet ie t niet?![]()
gefixt voor je
Woow

kon het niet laten....
Ze houdt totaal niet van hardstyle, wil zelfs niet mee naar Qlimax een keer :') . Kreeg net al te horen dat ik m'n muziek zachter moest zetten... Dus denk weinig kans dat je haar ooit op een meeting tegen zult komenwesskeej wrote:Gaat het kleine zusje ooit mee naar feestjes met haar grote broer?urbandesigner wrote:Pas op, anders krijg je met haar grote broer te makenroberttt wrote:Is ze bezet? Daar valt wel wat aan te doen![]()
kon het niet laten....[/quote]
Zit hier al een aantal minuten te lachen 
-
T
urbandesigner wrote:kon het niet laten....
Wat denk je van mij