Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1037, 1038, 1039, 1040, 1041, 1042, 1043 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Het weekend waar ik elke keer zo erg naar verlang zit er dan alweer bijna op..


Zo jammer inderdaad :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 01:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
'S mam die voor de derde dag oprij dezelfde fout maakt met eten.
Praten, slikken en eten in je mond hebben gaat niet als je adem haalt.

Resultaat een kitsende moeder boven de wasbak. En een eetlust die weg is. Ons pap schudde z'n hoofd al.... "je leert het ook nooit"

Bedankt voor deze info... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 2,5 jaar je telefoon uit je handen vallen op een paar tegels. Wel op de aluminium kant van de telefoon naar nu heb ik van die scherpe randjes en de rondingen zijn nu hoeken :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 10:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bedrijven die je na een week buiten mikken omdat ze 2 goedkopere krachten kunnen krijgen. Dit motiveert toch voor geen ene fuck meer voor mensen om te gaan werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Patjee410 schreef:
Keelontsteking hebben terwijl ik aan m'n pleuris scriptie moet werken :thumbdown:


Je moet schrijven en lezen, niet ouwehoeren!


Thanks pik. Working on it
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 11:42 
 
Hardtraxx Elite

rakkietakkie schreef:
Bedrijven die je na een week buiten mikken omdat ze 2 goedkopere krachten kunnen krijgen. Dit motiveert toch voor geen ene fuck meer voor mensen om te gaan werken


Voor jezelf beginnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 14:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De griep te pakken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals gewoonlijk: Word die kut doet wanneer je meerdere bestanden in 1 bestand wil zetten... Bijlagen ftw >.<
Scriptie heeft meer pagina's aan bijlagen dan de echte inhoud :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Scriptie heeft meer pagina's aan bijlagen dan de echte inhoud :lol:

Dit is volgens mij redelijk standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
klapstoel schreef:
Scriptie heeft meer pagina's aan bijlagen dan de echte inhoud :lol:

Dit is volgens mij redelijk standaard.


ja klopt, maar toch gek om te zien dat je bestand ineens 100% meer pagina's heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen word mijn vriendin geopereerd.. Keel en neusamandelen worden eruit gehaald. Irriterende is dat ze waarschijnlijk een nachtje moet blijven en ik dat niet kan want werk >.< :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beurtbalkje schreef:
Morgen word mijn vriendin geopereerd.. Keel en neusamandelen worden eruit gehaald. Irriterende is dat ze waarschijnlijk een nachtje moet blijven en ik dat niet kan want werk >.< :(


Je kan zelf toch niet bij haar blijven als ze n nachtje daar moet tukken? Ze gaat nie dood eh. Komt wel weer goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 03:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Bedrijven die je na een week buiten mikken omdat ze 2 goedkopere krachten kunnen krijgen. Dit motiveert toch voor geen ene fuck meer voor mensen om te gaan werken

Rapper Sjors zoekt misschien nog mensen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beurtbalkje schreef:
Morgen word mijn vriendin geopereerd.. Keel en neusamandelen worden eruit gehaald. Irriterende is dat ze waarschijnlijk een nachtje moet blijven en ik dat niet kan want werk >.< :(


kerel je gaat toch niet serieus bij je vriendin in het ziekenhuis blijven slapen omdat ze haar amandelen eruit moet laten halen :lol: :lol: . Dan lijk je net op die koppels van temptation island, die hele dagen janken dat ze hun vriend/vriendin missen na een halve dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Beurtbalkje schreef:
Morgen word mijn vriendin geopereerd.. Keel en neusamandelen worden eruit gehaald. Irriterende is dat ze waarschijnlijk een nachtje moet blijven en ik dat niet kan want werk >.< :(


kerel je gaat toch niet serieus bij je vriendin in het ziekenhuis blijven slapen omdat ze haar amandelen eruit moet laten halen :lol: :lol: . Dan lijk je net op die koppels van temptation island, die hele dagen janken dat ze hun vriend/vriendin missen na een halve dag.


Temptation island vergelijken met een ziekenhuis operatie :thumbdown:

Ik zou ook bij mijn vriendin blijven s'nachts als ze geopereerd moest worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buitenom de vraag of je zou blijven of niet. Dit is toch niet toegestaan in ziekenhuizen? En al helemaal niet bij routinezaken zoals amandelen verwijderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 20:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mag sws niet. Kom op man ze is niet dood ziek ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, laat hem toch lekker de lieftallige vriend uithangen. Iedereen pakt zulke zaken anders op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet iedereen heeft een ziekenhuis in z'n woonplaats, overnachten zodat je heen en terug kan rijden is niet eens zo heel gek gedacht, zijn gewoon hotels voor waar je in dat geval kan verblijven. Is allemaal niet zo heel gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Niet iedereen heeft een ziekenhuis in z'n woonplaats, overnachten zodat je heen en terug kan rijden is niet eens zo heel gek gedacht, zijn gewoon hotels voor waar je in dat geval kan verblijven. Is allemaal niet zo heel gek.


Precies dit. Gelijk alweer conclusies trekken zonder überhaupt wat zeker weten.. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 09:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahahaha rustagh. Tuurlijk blijf ik niet de hele nacht ;)
Is toch gewoon kut als je vriendin in t ziekenhuis ligt met pijn :x Liefst zou ik er voor haar willen zijn op zo'n moment.

Maargoed de operatie is goed gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk hoeven mijn amandelen er niet uit. Na twee weken van begin bacteriële keelontsteking is een kant van mijn keel nog steeds redelijk opgezwollen. Lichte pijn er ook bij. Over een uurtje naar de huisarts dus ik ben benieuwd

Sterkte aan je vriendin voor de rest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beurtbalkje schreef:
Hahahaha rustagh. Tuurlijk blijf ik niet de hele nacht ;)
Is toch gewoon kut als je vriendin in t ziekenhuis ligt met pijn :x Liefst zou ik er voor haar willen zijn op zo'n moment.

Maargoed de operatie is goed gegaan.

Al die ijsjes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 10:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Beurtbalkje schreef:
Hahahaha rustagh. Tuurlijk blijf ik niet de hele nacht ;)
Is toch gewoon kut als je vriendin in t ziekenhuis ligt met pijn :x Liefst zou ik er voor haar willen zijn op zo'n moment.

Maargoed de operatie is goed gegaan.

Al die ijsjes :cool:


Lijkt wel een hardstyle fissa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Hopelijk hoeven mijn amandelen er niet uit. Na twee weken van begin bacteriële keelontsteking is een kant van mijn keel nog steeds redelijk opgezwollen. Lichte pijn er ook bij. Over een uurtje naar de huisarts dus ik ben benieuwd

Sterkte aan je vriendin voor de rest :thumbup:

Aii dat is wel kloten idd.. Mijn vriendin kampte al met meerdere jaren keel ontstekingen. De dokter zei elke keer dat het wel goed kwam, totdat ze 2 ontstekingen in 1 maand tijd had. Toen zei de dokter ga maar eens langs het ziekenhuis.
De KNO arts keek 2 seconden in haar mond en zei direct dit moet geopereerd worden. Bleek dat ze een chronisch ontstoken keel had.
Heb je er vaker last van gehad, voor deze onsteking?
Vorige  1 ... 1037, 1038, 1039, 1040, 1041, 1042, 1043 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic