Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1035, 1036, 1037, 1038, 1039, 1040, 1041 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wiet plantage gevonden in mijn woonblok (woon antikraak) + 2 gasten die feesten geven en er bij zijn genaaid.
Mail krijgen van Huisbaas dat als er nog een keer een waarschuwing komt iedereen zijn biezen moet pakken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziek worden en morgen Unpolished op de planning >.<. Zou Mn eerste feest zijn die ik mis door ziekte. Heb de griepgolf trouwens nog nooit zo erg meegemaakt als dit jaar. Echt niemand ontkomt eraan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ziek worden en morgen Unpolished op de planning >.<. Zou Mn eerste feest zijn die ik mis door ziekte. Heb de griepgolf trouwens nog nooit zo erg meegemaakt als dit jaar. Echt niemand ontkomt eraan

Griep al heel lang niet meer gehad, en ga ervan uit dat het nu ook weer langs me heen gaat. Alleen wat hoesten en niesen. Maar dat is nog een overblijfsel van de carnaval. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2018 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa ik woon dan in een studentenhuis maar we steken elkaar allemaal aan volgens mij xd. Alle 15 mensen zijn ondertussen ziek geweest vgm
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Instagram die mijn account zo nodig wil beveiligen door een code naar mijn telefoonnummer te sturen. Zonder die code kan ik niks. Maar die code komt maar niet :)


Dat hele principe is sws kut, apps niet kunnen gebruiken totdat je alles beveiligd hebt. Had dat met mijn hotmail op mn telefoon een paar keer, moest ik elke keer overal opnieuw inloggen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 11:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Exterkate schreef:
Instagram die mijn account zo nodig wil beveiligen door een code naar mijn telefoonnummer te sturen. Zonder die code kan ik niks. Maar die code komt maar niet :)


Dat hele principe is sws kut, apps niet kunnen gebruiken totdat je alles beveiligd hebt. Had dat met mijn hotmail op mn telefoon een paar keer, moest ik elke keer overal opnieuw inloggen :/


Principe is niet kut. 2-factor authentication is een erg goede manier van beveiligen. Helaas werkt het niet overal optimaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StanDuif schreef:
sonnebloem schreef:
Exterkate schreef:
Instagram die mijn account zo nodig wil beveiligen door een code naar mijn telefoonnummer te sturen. Zonder die code kan ik niks. Maar die code komt maar niet :)


Dat hele principe is sws kut, apps niet kunnen gebruiken totdat je alles beveiligd hebt. Had dat met mijn hotmail op mn telefoon een paar keer, moest ik elke keer overal opnieuw inloggen :/


Principe is niet kut. 2-factor authentication is een erg goede manier van beveiligen. Helaas werkt het niet overal optimaal.


En dat is wel kut :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een kat die half over mijn toetsenbord rolt waarna ik bijna een half uur bezig ben geweest om het weer zoals vanouds te krijgen. Stond van alles anders waarvan ik niet wist het terug te krijgen naar hoe het was >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Een kat die half over mijn toetsenbord rolt waarna ik bijna een half uur bezig ben geweest om het weer zoals vanouds te krijgen. Stond van alles anders waarvan ik niet wist het terug te krijgen naar hoe het was >.<


:lol: Volgende keer maar even uitpluggen als je weg bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat laatste uurtje werken vlak voor het weekend :whistle: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beurtbalkje schreef:
Dat laatste uurtje werken vlak voor het weekend :whistle: :slow:


Exact dit... wat kan de tijd dan ineens traag gaan :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 07:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De griep. Keelpijn wordt steeds erger, oorpijn komt erbij. Kan nu zelfs amper meer praten omdat dat al pijn doet :/. In jaren niet zulke nare klachten gehad. Nadeel is nu ook dat ik niet naar de huisarts kan. Helemaal balen als je van iemand anders hebt gehoord met dezelfde klachten dat ie antibiotica kreeg en dat aansloeg. Blijkbaar zijn dr ook nog bacteriën actief
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Nadeel is nu ook dat ik niet naar de huisarts kan.


Hebben ze in NL geen huisartsen in het weekend? In België moet je in het weekend een bepaald nummer bellen en dan krijg je te horen welke huisarts 'van wacht' is. Daar kun je dan gewoon naar toe gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen een huisartsenpost maar die laten je voor zo’n griep niet komen helaas. Lekker domme vraag ook van die mevrouw, ‘heb je koorts?’ Nee tuurlijk niet als ik mezelf al vol gooi met paracetamol en ibuprofen :lol:. Anders had ik het wss wel gehad. Beetje stom dat ik t niet had gezegd aan de telefoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Alleen een huisartsenpost maar die laten je voor zo’n griep niet komen helaas. Lekker domme vraag ook van die mevrouw, ‘heb je koorts?’ Nee tuurlijk niet als ik mezelf al vol gooi met paracetamol en ibuprofen :lol:. Anders had ik het wss wel gehad. Beetje stom dat ik t niet had gezegd aan de telefoon


Tip: zeggen dat je bloed ophoest. Vaak een effect van keelontsteking maar helpt wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had de nieuwe episode van 'Release' zo goed als klaar. Tracklisting en set waren helemaal afgerond incl de video die er bij hoorde... Maar het is nergens meer te vinden op mijn hardeschijf :/ Ik ben niet iemand die van een bepaalde opslag afwijkt..... WTF! :oh:

Alles opnieuw doen -_- Moet de platen opnieuw kiezen, tracklist opnieuw maken en de set opnemen. Vervolgens de video maken en renderen..... tot volgende week!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Had de nieuwe episode van 'Release' zo goed als klaar. Tracklisting en set waren helemaal afgerond incl de video die er bij hoorde... Maar het is nergens meer te vinden op mijn hardeschijf :/ Ik ben niet iemand die van een bepaalde opslag afwijkt..... WTF! :oh:

Alles opnieuw doen -_- Moet de platen opnieuw kiezen, tracklist opnieuw maken en de set opnemen. Vervolgens de video maken en renderen..... tot volgende week!


Heb je je harde schijf er even uitgehaald en weer ingestopt? Ik was laatst mijn scriptie kwijt en bij het opnieuw inpluggen van de harde schijf gaf die aan de schijf te willen herstellen. Dit duurde 3 seconden en poef daar stond ie weer. Had mezelf al helemaal de ellende gezocht en schijfrecovery gedownload.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga ik eens proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 00:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fortnite ontdekken terwijl je gruwelijk veel voor school moet doen. Gaat niet echt samen (lees: heb letterlijk nog niks gedaan van alle dingen die ik wilde doen de laatste twee weken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Fortnite ontdekken terwijl je gruwelijk veel voor school moet doen. Gaat niet echt samen (lees: heb letterlijk nog niks gedaan van alle dingen die ik wilde doen de laatste twee weken).


Zo zie ik jou voor mij

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 00:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat zie jij heel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een nieuw trui waarvan één mauw strakker zit dan de ander. En eigenwijs geweest om het prijskaartje er al af te halen

inb4 rukarm
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Een nieuw trui waarvan één mauw strakker zit dan de ander. En eigenwijs geweest om het prijskaartje er al af te halen

inb4 rukarm


Even goed de voorwaarden van de winkel lezen, zonder kaart heb je vaak ook recht op een nieuw product als het een productiefout is.
Vorige  1 ... 1035, 1036, 1037, 1038, 1039, 1040, 1041 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic