Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Chroman wrote:Erachter komen dat je een 50e verjaardag hebt en belooft hebt om te draaien op het feest... tijdens Origins. Jammer dan, Origins ga ik niet missen.
Wow word je al zo oud? :surrender:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Chroman wrote:Erachter komen dat je een 50e verjaardag hebt en belooft hebt om te draaien op het feest... tijdens Origins. Jammer dan, Origins ga ik niet missen.
Ja ik kan niet ik moet zelf losgaan

-''oh''
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
View on YouTube
De hele TL hiervan die bomvol met fouten staat :/
Last edited by Svbtwee on 08 Dec 2017 20:46, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Svbtwee wrote:View on YouTube
De hele TL hiervan die bomvol met fouten staat :/
Net zo fout als dit filmpje?
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Haha ja fuck :lol:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Headhunterz die in z’n instagram verhaal de hele tijd dezelfde platen laat horen bij filmpjes van z’n sets. Ik wil de NC/WS/HHZ Collab ook wel eens horen!!
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
RoyAPO wrote:Headhunterz die in z’n instagram verhaal de hele tijd dezelfde platen laat horen bij filmpjes van z’n sets. Ik wil de NC/WS/HHZ Collab ook wel eens horen!!
Ik had onderhand eigenlijk al wel wat muziek verwacht van Headhunterz. Duurt allemaal best lang wat mij betreft.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Kater... bwuhhhh
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Rijden met dit weer.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Iets bestellen op Black Friday en nog geen shipping confirmation hebben.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Een cadeau kopen van $25, maar wat door verscheping en invoer bijna het dubbele ($47) wordt :/
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 14 days ago
JeroenB93 wrote:Een cadeau kopen van $25, maar wat door verscheping en invoer bijna het dubbele ($47) waard wordt :/
Dan verkoop je het voor $5 minder, 'special price', en heb je $42 - $25 = $17 pure winst!!!!!!!!
Lijkt me eerder een genietmomentje.
Last edited by Remi on 11 Dec 2017 16:01, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Remi wrote:
JeroenB93 wrote:Een cadeau kopen van $25, maar wat door verscheping en invoer bijna het dubbele ($47) wordt :/
Dan verkoop je het voor $5 minder, 'special price', en heb je $42 - $25 = $17 pure winst!!!!!!!!
Lijkt me eerder een genietmomentje.
Ik snap dit niet helemaal
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
oké. Iets kopen voor $25 maar door invoeren enzovoorts wordt dat bijna $50 dus de grap is dan dat je een cadeau hebt waar je eigenlijk $25 voor hebt betaald maar het dubbel zo duur wordt dus je cadeau is duurder geworden en als je het dan weer verkoopt heb je pure winst maar dat is natuurlijk niet zo want dit is een stom grapje en ik dacht dat je dat wel zou snappen.

Gaat 'ie zo beter?
Last edited by Remi on 11 Dec 2017 16:07, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Ah
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2026
Remi wrote:oké. Iets kopen voor $25 maar door invoeren enzovoorts wordt dat bijna $50 dus de grap is dan dat je een cadeau hebt waar je eigenlijk $25 voor hebt betaald maar het dubbel zo duur wordt dus je cadeau is duurder geworden en als je het dan weer verkoopt heb je pure winst maar dat is natuurlijk niet zo want dit is een stom grapje en ik dacht dat je dat wel zou snappen.

Gaat 'ie zo beter?
Voortaan minder punten gebruiken aub. Vind het veel te duidelijk nu :nono:
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 44 minutes ago
Exterkate wrote:Die fucking sneeuw
Dit, net 35 minuten over gedaan over een stuk waar ik normaal 7 minuten over doe
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 16 days ago
JeroenB93 wrote:
Remi wrote:oké. Iets kopen voor $25 maar door invoeren enzovoorts wordt dat bijna $50 dus de grap is dan dat je een cadeau hebt waar je eigenlijk $25 voor hebt betaald maar het dubbel zo duur wordt dus je cadeau is duurder geworden en als je het dan weer verkoopt heb je pure winst maar dat is natuurlijk niet zo want dit is een stom grapje en ik dacht dat je dat wel zou snappen.

Gaat 'ie zo beter?
Voortaan minder punten gebruiken aub.
Je bedoelt meer punten gebruiken? Ik denk dat Remi daar geen problemen mee heeft om dat de volgende keer te verwezenlijken.
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Grimpie, als jij zaterdag een shirt met borstzakje aan doet zullen we het er eens over hebben. :thumbup:
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2026
Grim wrote:
JeroenB93 wrote:

Gaat 'ie zo beter?
Voortaan minder punten gebruiken aub.
Je bedoelt meer punten gebruiken? Ik denk dat Remi daar geen problemen mee heeft om dat de volgende keer te verwezenlijken.
Sarcasme beste kerel :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Vanmorgen wakker geworden met het idee dat het woensdag was. Zuur.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
sonnebloem wrote:Vanmorgen wakker geworden met het idee dat het woensdag was. Zuur.
Mooi klote. Gister thuis gewerkt, dus dit is meer een maandag voor mij :x
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Ik werk vrijdag voor de verandering eens thuis, fijn vooruitzicht zo'n langer weekend
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Remi wrote:Grimpie, als jij zaterdag een shirt met borstzakje aan doet zullen we het er eens over hebben. :thumbup:
Ik ga niet naar shockerz, wel naar TCC.
JeroenB93 wrote:Sarcasme beste kerel :thumbup:
Was ook maar een flauwe punten grap richting Remi :D
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Computer vanmiddag weggebracht voor reparatie, iets met drivers wsl wat kapot is na een Windows Update waardoor die amper kan booten en ik hem slechts sporadisch na 3x systeemherstel oid kon opstarten. Op zich geen probleem als het gefixt kan worden, heb nog een laptop die het vorige week nog prima deed (tikkeltje traag, maar is al 4.5 jaar oud dus niet zo gek) dus die kan ik gewoon gebruiken voor schoolwerk nu tot m'n desktop gemaakt is.

ZOU JE DENKEN.

Want toen ik die net wilde opstarten kreeg ik te zien "No bootable device". Een kijkje in de BIOS laat me zien dat 'ie de HDD opeens niet meer kan herkennen. Dus in een week tijd 2 kapotte computers en ik heb geen idee hoe.