Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1007, 1008, 1009, 1010, 1011, 1012, 1013 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 nov 2017 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat dat betreft is die service zo ellendig beroerd. Heb er zelf iets meer dan een jaar gewerkt en dacht dat het nog wel mee viel; totdat ik zelf iets moest hebben van online :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2017 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naja ze schijnen een storing gehad te hebben dit weekend vanwege het vele internetverkeer. prima, dan een dag later. Maar op woensdag nog niets gehoord te hebben terwijl ik het vrijdag besteld heb is een beetje te lang imo >.<
Bericht Geplaatst op 29 nov 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verkouden en koud als de noordpool op kantoor :cry: :x
Bericht Geplaatst op 29 nov 2017 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Verkouden en koud als de noordpool op kantoor :cry: :x

Ach, Tis pas koalt as iesbeern mit kachels begint te slep'n
Bericht Geplaatst op 29 nov 2017 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
sonnebloem schreef:
Verkouden en koud als de noordpool op kantoor :cry: :x

Ach, Tis pas koalt as iesbeern mit kachels begint te slep'n


Heerlijk :lol:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2017 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

Maar wel waarheid.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
sonnebloem schreef:
Verkouden en koud als de noordpool op kantoor :cry: :x

Ach, Tis pas koalt as iesbeern mit kachels begint te slep'n


:lol: :worship:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2017 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stokje onder mijn schoen. Zat een beetje vast. Dus ik haal hem er uit. Zit er een ieselijke doorn onder. Moest hem er wel uit halen en toen vloeide alle lucht uit mijn Nikes.

:cry: :cry: :cry: :cry:

Dus nu ga ik de andere ook maar lek prikken want anders loop ik ongelijk.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2017 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

'Drop'. Maaaaaaaaaaaaat het is geen techno.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2017 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds geen 'Algemeen' knop bovenaan het menu :cry:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2017 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Nog steeds geen 'Algemeen' knop bovenaan het menu :cry:

Mee eens, is toch wat makkelijker switchen
Bericht Geplaatst op 30 nov 2017 17:00 
 
Hardtraxx Elite

RomanAnthony schreef:
Stokje onder mijn schoen. Zat een beetje vast. Dus ik haal hem er uit. Zit er een ieselijke doorn onder. Moest hem er wel uit halen en toen vloeide alle lucht uit mijn Nikes.

:cry: :cry: :cry: :cry:

Dus nu ga ik de andere ook maar lek prikken want anders loop ik ongelijk.


Noooo, nieuwe? :aww:

Ik wacht al een week op mijn nieuwe schoenen.. :slow:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2017 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Dus nu ga ik de andere ook maar lek prikken want anders loop ik ongelijk.


:worship:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2017 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Als thuisbezorgd te lang duurt!
Bericht Geplaatst op 30 nov 2017 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Stokje onder mijn schoen. Zat een beetje vast. Dus ik haal hem er uit. Zit er een ieselijke doorn onder. Moest hem er wel uit halen en toen vloeide alle lucht uit mijn Nikes.

:cry: :cry: :cry: :cry:

Dus nu ga ik de andere ook maar lek prikken want anders loop ik ongelijk.

Verdomme, dit heb ik dus ook gehad. T loopt nog wel oke maar je merkt wel dat er wat lucht uit is. Vind het echt zonde. Koop volgende keer geen airmax meer maar gewoon nike air..
Bericht Geplaatst op 30 nov 2017 19:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
RomanAnthony schreef:
Stokje onder mijn schoen. Zat een beetje vast. Dus ik haal hem er uit. Zit er een ieselijke doorn onder. Moest hem er wel uit halen en toen vloeide alle lucht uit mijn Nikes.

:cry: :cry: :cry: :cry:

Dus nu ga ik de andere ook maar lek prikken want anders loop ik ongelijk.


Noooo, nieuwe? :aww:

Ik wacht al een week op mijn nieuwe schoenen.. :slow:



:lol: A-F quote: 'Ik wacht al bijna 1,5 jaar nu'
Bericht Geplaatst op 01 dec 2017 09:09 
 
Hardtraxx Elite

pim__ schreef:
Onthafloorx schreef:
RomanAnthony schreef:
Stokje onder mijn schoen. Zat een beetje vast. Dus ik haal hem er uit. Zit er een ieselijke doorn onder. Moest hem er wel uit halen en toen vloeide alle lucht uit mijn Nikes.

:cry: :cry: :cry: :cry:

Dus nu ga ik de andere ook maar lek prikken want anders loop ik ongelijk.


Noooo, nieuwe? :aww:

Ik wacht al een week op mijn nieuwe schoenen.. :slow:



:lol: A-F quote: 'Ik wacht al bijna 1,5 jaar nu'


HUH Waarom? :lol: Pim ben jij stiekem Teupie?
Bericht Geplaatst op 01 dec 2017 10:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoe wist je dat nog niet :lol:

Ik bedoel nee, ons Teupie is helaas heen gegaan, teveel genakt en van het forum afgekakt.
Bericht Geplaatst op 01 dec 2017 10:57 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Hoe wist je dat nog niet :lol:

Ik bedoel nee, ons Teupie is helaas heen gegaan, teveel genakt en van het forum afgekakt.


Nee ik wist dit niet, ja daag hoor.. :lol:
Bericht Geplaatst op 01 dec 2017 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Broken Balance schreef:
Hoe wist je dat nog niet :lol:

Ik bedoel nee, ons Teupie is helaas heen gegaan, teveel genakt en van het forum afgekakt.


Nee ik wist dit niet, ja daag hoor.. :lol:


Kom op wist je dat echt niet? Pim heeft het alleen maar over bier en zijn (tering lelijke roze) Asics
Bericht Geplaatst op 01 dec 2017 11:18 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Onthafloorx schreef:
Broken Balance schreef:
Hoe wist je dat nog niet :lol:

Ik bedoel nee, ons Teupie is helaas heen gegaan, teveel genakt en van het forum afgekakt.


Nee ik wist dit niet, ja daag hoor.. :lol:


Kom op wist je dat echt niet? Pim heeft het alleen maar over bier en zijn (tering lelijke roze) Asics


Nee serieus. :surrender:
Bericht Geplaatst op 01 dec 2017 11:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pim is Banaanslak
Bericht Geplaatst op 01 dec 2017 11:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pim is Banaanslak

Illuminati confirmed
Bericht Geplaatst op 01 dec 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een koelkast op Mn kamer met salami dr in maar salami ruikt zo ontzettend erg :/
Bericht Geplaatst op 01 dec 2017 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan eet je hem op, doet hem in een zak(je) of legt hem ergens anders neer..Droge worst hoeft niet per se in de koelkast
Vorige  1 ... 1007, 1008, 1009, 1010, 1011, 1012, 1013 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic