Wat dat betreft is die service zo ellendig beroerd. Heb er zelf iets meer dan een jaar gewerkt en dacht dat het nog wel mee viel; totdat ik zelf iets moest hebben van online 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Naja ze schijnen een storing gehad te hebben dit weekend vanwege het vele internetverkeer. prima, dan een dag later. Maar op woensdag nog niets gehoord te hebben terwijl ik het vrijdag besteld heb is een beetje te lang imo 
Verkouden en koud als de noordpool op kantoor

Ach, Tis pas koalt as iesbeern mit kachels begint te slep'nsonnebloem wrote:Verkouden en koud als de noordpool op kantoor![]()
Heerlijkpaperclip wrote:Ach, Tis pas koalt as iesbeern mit kachels begint te slep'nsonnebloem wrote:Verkouden en koud als de noordpool op kantoor![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Maar wel waarheid.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
paperclip wrote:Ach, Tis pas koalt as iesbeern mit kachels begint te slep'nsonnebloem wrote:Verkouden en koud als de noordpool op kantoor![]()
Stokje onder mijn schoen. Zat een beetje vast. Dus ik haal hem er uit. Zit er een ieselijke doorn onder. Moest hem er wel uit halen en toen vloeide alle lucht uit mijn Nikes.
Dus nu ga ik de andere ook maar lek prikken want anders loop ik ongelijk.
'Drop'. Maaaaaaaaaaaaat het is geen techno.
Nog steeds geen 'Algemeen' knop bovenaan het menu 
Mee eens, is toch wat makkelijker switchenklapstoel wrote:Nog steeds geen 'Algemeen' knop bovenaan het menu
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Noooo, nieuwe?RomanAnthony wrote:Stokje onder mijn schoen. Zat een beetje vast. Dus ik haal hem er uit. Zit er een ieselijke doorn onder. Moest hem er wel uit halen en toen vloeide alle lucht uit mijn Nikes.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wacht al een week op mijn nieuwe schoenen..
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 10 hours ago
Als thuisbezorgd te lang duurt!
Verdomme, dit heb ik dus ook gehad. T loopt nog wel oke maar je merkt wel dat er wat lucht uit is. Vind het echt zonde. Koop volgende keer geen airmax meer maar gewoon nike air..RomanAnthony wrote:Stokje onder mijn schoen. Zat een beetje vast. Dus ik haal hem er uit. Zit er een ieselijke doorn onder. Moest hem er wel uit halen en toen vloeide alle lucht uit mijn Nikes.
![]()
![]()
![]()
![]()
Onthafloorx wrote:Noooo, nieuwe?RomanAnthony wrote:Stokje onder mijn schoen. Zat een beetje vast. Dus ik haal hem er uit. Zit er een ieselijke doorn onder. Moest hem er wel uit halen en toen vloeide alle lucht uit mijn Nikes.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus nu ga ik de andere ook maar lek prikken want anders loop ik ongelijk.![]()
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
HUH Waarom?pim__ wrote:Onthafloorx wrote:Noooo, nieuwe?RomanAnthony wrote:Stokje onder mijn schoen. Zat een beetje vast. Dus ik haal hem er uit. Zit er een ieselijke doorn onder. Moest hem er wel uit halen en toen vloeide alle lucht uit mijn Nikes.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus nu ga ik de andere ook maar lek prikken want anders loop ik ongelijk.![]()
A-F quote: 'Ik wacht al bijna 1,5 jaar nu'
Hoe wist je dat nog niet 
Ik bedoel nee, ons Teupie is helaas heen gegaan, teveel genakt en van het forum afgekakt.
Ik bedoel nee, ons Teupie is helaas heen gegaan, teveel genakt en van het forum afgekakt.
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Nee ik wist dit niet, ja daag hoor..Broken Balance wrote:Hoe wist je dat nog niet
Kom op wist je dat echt niet? Pim heeft het alleen maar over bier en zijn (tering lelijke roze) AsicsOnthafloorx wrote:Nee ik wist dit niet, ja daag hoor..Broken Balance wrote:Hoe wist je dat nog niet
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Nee serieus.ErikZ wrote:Kom op wist je dat echt niet? Pim heeft het alleen maar over bier en zijn (tering lelijke roze) AsicsOnthafloorx wrote:Nee ik wist dit niet, ja daag hoor..Broken Balance wrote:Hoe wist je dat nog niet
Illuminati confirmedBroken Balance wrote:Pim is Banaanslak
Heb een koelkast op Mn kamer met salami dr in maar salami ruikt zo ontzettend erg