Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Aanrijding met persoon.... Heerlijk die spoorproblemen
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Donkere dagen weer begonnen he, hier in de regio ook onvoorstelbaar hoeveel mensen er hier voor de trein springen in de wintermaanden...

irritatiemomentje dekt de lading niet echt maargoed.

inb4 "dat krijg je als je in de achterhoek woont"

>.<
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Whut? Dus als het vroeger donker wordt zijn mensen eerder geneigd om voor de trein te springen? :lol: Maar goed dat er geen treinen op de zuidpool rijden dan.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Ik snap niet hoe je je kunt ergeren aan mensen die voor een trein springen, of was dat niet het geval hier?
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
makrooy wrote:Ik snap niet hoe je je kunt ergeren aan mensen die voor een trein springen, of was dat niet het geval hier?
Hij bedoelt vast de opgelopen vertraging en niet zozeer het incident ansich. Helaas zelf ook op een trein gezeten die een persoon heeft aangereden. Dan zit je wel met een dubbel gevoel. Je ergert je kapot aan de situatie maar het valt natuurlijk in het niets bij het drama voor de treinbestuurder en nabestaanden van het slachtoffer.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Pommer wrote:Whut? Dus als het vroeger donker wordt zijn mensen eerder geneigd om voor de trein te springen? :lol: Maar goed dat er geen treinen op de zuidpool rijden dan.
https://www.quest.nl/artikel/tijdens-de ... ltjeskrant

Tevens:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
makrooy wrote:Ik snap niet hoe je je kunt ergeren aan mensen die voor een trein springen, of was dat niet het geval hier?
Rickzel wrote: irritatiemomentje dekt de lading niet echt maargoed.
Lezen
Hardtraxx Veteran
14322 posts member since 2011
last seen 8 minutes ago
Ik snap anders prima dat je eraan kan ergeren hoor. Tuurlijk is het voor het slachtoffer erg zielig maar ik vind het nog zieligeren dat je niet rekening houd met hoeveel leed je hier bezorgd aan de machinist, reizigers, familie die stukjes en beetjes in de kist krijgen etc. Als je wil gaan doen het dan stil ergens waar je het minst leed bezorgd... Thuis bevoordeeld.

Tuurlijk mijn excuses voor de mensen die iemand een keer verloren heeft die voor de trein is gesprongen. Maar dat is hoe ik er over denk.

Ik begrijp gek genoeg ook wel dat iemand die zelfmoord pleegt het echt niks interesseert wat voor een effect het dan heeft
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Nuracore wrote:Ik snap anders prima dat je eraan kan ergeren hoor. Tuurlijk is het voor het slachtoffer erg zielig maar ik vind het nog zieligeren dat je niet rekening houd met hoeveel leed je hier bezorgd aan de machinist, reizigers, familie die stukjes en beetjes in de kist krijgen etc. Als je wil gaan doen het dan stil ergens waar je het minst leed bezorgd... Thuis bevoordeeld.

Tuurlijk mijn excuses voor de mensen die iemand een keer verloren heeft die voor de trein is gesprongen. Maar dat is hoe ik er over denk.

Ik begrijp gek genoeg ook wel dat iemand die zelfmoord pleegt het echt niks interesseert wat voor een effect het dan heeft
Dat laatste. Als je zover bent wil je er zsm vanaf
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
sonnebloem wrote:
Nuracore wrote:Ik snap anders prima dat je eraan kan ergeren hoor. Tuurlijk is het voor het slachtoffer erg zielig maar ik vind het nog zieligeren dat je niet rekening houd met hoeveel leed je hier bezorgd aan de machinist, reizigers, familie die stukjes en beetjes in de kist krijgen etc. Als je wil gaan doen het dan stil ergens waar je het minst leed bezorgd... Thuis bevoordeeld.

Dat laatste. Als je zover bent wil je er zsm vanaf
Of er voor
Hardtraxx Veteran
4806 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
spierpijn, en moet vanavond nog werken
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Vol lopende DHCP scopes van je Wi-Fi netwerk :mad:
Hardtraxx Veteran
14322 posts member since 2011
last seen 8 minutes ago
PS ik deed het via telefoon... Werkt met typen niet echt mee dus veel foutjes op grammaticale basis xd
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
In je eentje een zwaar tweepersoonsmatras kopen bij de Ikea :/. Wat een gekloot haha
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Eerste deel van de presentaties bijgewoond, presentielijst getekend en in de pauze weggegaan. Drie keer raden wat ze flikken. Ze leggen op het einde nog een presentielijst neer >.<. Zeg maar daag eventuele herkansing gvd. Wat een kut streek. Leg die lijst dan alleen op het einde neer als je zo graag wilt dat iedereen blijft
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Trage laptop/internet
RoyAPO wrote:Eerste deel van de presentaties bijgewoond, presentielijst getekend en in de pauze weggegaan. Drie keer raden wat ze flikken. Ze leggen op het einde nog een presentielijst neer >.<. Zeg maar daag eventuele herkansing gvd. Wat een kut streek. Leg die lijst dan alleen op het einde neer als je zo graag wilt dat iedereen blijft
En dit is echt heel kut >.<
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 19 days ago
RoyAPO wrote:Eerste deel van de presentaties bijgewoond, presentielijst getekend en in de pauze weggegaan. Drie keer raden wat ze flikken. Ze leggen op het einde nog een presentielijst neer >.<. Zeg maar daag eventuele herkansing gvd. Wat een kut streek. Leg die lijst dan alleen op het einde neer als je zo graag wilt dat iedereen blijft
Het is een kut streek omdat jij het jezelf makkelijk probeert te maken en dit is niet gelukt? Omgekeerde wereld volgens mij :huh:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Wat moet je dan als student
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Kut streek? Je kunt toch ook gewoon blijven.
Eigen schuld dikke bult :P
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
sonnebloem wrote:Wat moet je dan als student
Gewoon je best doen!!!1!!!!23
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Weet ook wel dat het mijn eigen schuld is maar dat maakt het er niet minder een kut streek op. In mijn hele leven heb ik nog nooit een aankomst- en een vertrekkrabbel moeten zetten :lol:. Stel je hebt dikke vertraging met de trein, heb je ook je kans op een herkansing gemist omdat je niet fysiek aanwezig was bij de presentaties. Mentale aanwezigheid boeit ze dan weer niks

Ach ja ik fix de eerste keer wel
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik vind het ook altijd zo'n kutstreek van de politie wanneer ze tegen iedereen zeggen dat ze zich aan de regels moeten houden.
Hardtraxx Veteran
4806 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
psn uit het niets gebanned sony wtf :/
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 19 days ago
jeffrey2107 wrote:psn uit het niets gebanned sony wtf :/
Wat staat er als reden? want zomaar doen ze niet, je hebt hier een mail over gehad dan
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Al een keer eerder gezegd maar artiesten die hun eigen evenement aanmaken op facebook omtrent een groot evenement (zie Qlimax). Tegenwoordig kunnen ze een evenement ook toevoegen, maar nee...