Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
4806 posts member since 2014
last seen 20 hours ago
de klik van mn scrollwheel, of het werkt niet of de klik registreert 5 keer >.<
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Vroeg
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
sonnebloem wrote:Vroeg
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
View on YouTube

:sick: :x :sick: :x :sick: :x
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Niet serieus te nemen :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
klapstoel wrote:
sonnebloem wrote:Vroeg
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
RoyAPO wrote:Niet serieus te nemen :lol:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 8 minutes ago
Haha wat een drama.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
:lol: :lol: :lol: :lol: Hahahah wauw..... zoveel cringe dit
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Het is net Rapper Sjors maar dan 50 jaar ouder
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Sets van Defqon terug luisteren, waarbij stukjes zonder geluid tussen zitten en je geen publiek hoor mee schreeuwen >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Over het algemeen Nederlandse YouTubers. Hier en daar wat uitzonderingen (zoals Kud)
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
klapstoel wrote: Kud
Hun laatste video is alweer 4 maanden geleden :cry:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 17 days ago
Van genietmomentje naar irritatiemomentje binnen 1 minuut, netjes :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Exterkate wrote:Eerste schooldagje alweer gehad en direct opgezadeld met vies veel opdrachten en shit
jij doet ook mic toch? Welk jaar?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Exterkate wrote:
klapstoel wrote: jij doet ook mic toch? Welk jaar?
Yes! Jaar 2 nu. Jaar hiervoor toch een andere studie gedaan en dat bleek al heel gauw niks te zijn, gelukkig heeft mijn vorige slb-er ervoor gezorgd dat ik dit jaar in jaar 2 kon beginnen ipv 1 :D
Welcome back to hell
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Haha stef totaal vergeten dat jij ook gewoon MIC'er bent! Worden nog een paar leuke jaartjes! Blij dat ik er vanaf ben :cool:

Na een tijdje solliciteren nu m'n focus op een traineeship gelegd. Uni wordt 'm sws niet voor mij maar wil eigenlijk nog wel graag doorleren. Dus als iemand nog tips heeft voor iets in het oosten? Genoeg MIC' ers die wel beetje weten wat in het straatje valt...

(niet echt een irritatie momentje, maar ach)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Exterkate wrote:Traineeship? Ik verwacht dat jij hele dagen in de studio zit joh! We hebben het reeds gehad over wie jij backstage meeneemt als je over twee jaar op Qlimax staat :/
Haha tegenwoordig vooral nog erg blij als we de tweede zaal van Suppression mogen openen ^^ (btw nog geen TT bekend ofzo, maar hier gaan we voor het gemak maar van uit)

Het is op het moment idd niet verkeerd dat ik lekker veel tijd heb om in 2Faced te stoppen, maar er moet nog gewoon brood op de plan komen he :x

Maar deal, als wij Qlimax afsluiten volgend jaar regelen wij een plekje op de stage dat jij je beroemde trommel moves mag maken op een prominente plek :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
sonnebloem wrote:
Exterkate wrote:
klapstoel wrote: jij doet ook mic toch? Welk jaar?
Yes! Jaar 2 nu. Jaar hiervoor toch een andere studie gedaan en dat bleek al heel gauw niks te zijn, gelukkig heeft mijn vorige slb-er ervoor gezorgd dat ik dit jaar in jaar 2 kon beginnen ipv 1 :D
Welcome back to hell
:lol:
mijn tweede jaar zag er anders uit zo te zien.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
:lol:

OT: natgerend van de parkeerplaats naar bedrijf. Godverdomme.
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Als je de dag nadat je een festival hebt bezocht wilt gaan slapen maar zodra je je ogen dichtdoet allemaal flitsen/lichten voorbij ziet komen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
sennid wrote:Als je de dag nadat je een festival hebt bezocht wilt gaan slapen maar zodra je je ogen dichtdoet allemaal flitsen/lichten voorbij ziet komen.
Meestal moet je in bed slapen en niet op het festival terrein zelf.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 19 days ago
sennid wrote:Als je de dag nadat je een festival hebt bezocht wilt gaan slapen maar zodra je je ogen dichtdoet allemaal flitsen/lichten voorbij ziet komen.
Als ik dit zo lees en je bericht in het Drugs topic is mijn advies echt direct een drugspauze inlassen!!
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
ErikZ wrote:
Als ik dit zo lees en je bericht in het Drugs topic is mijn advies echt direct een drugspauze inlassen!!
Dit komt bij mij ook voor en ik gebruik eens per 1,5-2 maanden xtc. Ik had zelfs bij mijn tweede keer dat ik gebruikt had, 2 dagen na gebruik hele heftige dromen waardoor ik toen ik wakker werd me totaal niet lekker voelde en het gevoel had dat ik flauw ging vallen. Destijds Maar een halfje gebruikt.

Dromen en beelden/flitsen bij het slapen en ogen dicht doen komen vrij veel voor als ik het zo op internet lees. Het is gewoon een gevolg van gebruik van (hoge dosering) mdma

Maar dit betekent niet dat het gebruik van sennid helemaal goed te praten valt natuurlijk :P
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 19 days ago
Roy die flitsen zijn een duidelijke indicatie van een veel te laag serotonine niveau en te lezen in het drugstopic komt dat absoluut door zijn gebruik afgelopen zomer.

Hij wilt binnenkort pas een pauze inlassen maar dit zijn duidelijke signalen vanuit zijn lichaam om dat nu te doen :list: