Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
sonnebloem wrote:
klapstoel wrote:Artiesten die hun eigen evenementen aanmaken omtrent een groot feest. >.<
Mensen die denken dat dat het officiele evenement is en zich daarvoor dan gaan aanmelden terwijl ze nog nooit van de artiest gehoord hebben wantja zo'n evenement is wel cool maar fock dat ga het niet eens lezen en weetje wat ik meld me gewoon voor 5 evenementen aan kunnen mensen zien dat ik er naartoe ga haha lekker stoer

Kinderachtig. Godverdomme.
:lol: Precies.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
sonnebloem wrote:
klapstoel wrote:Artiesten die hun eigen evenementen aanmaken omtrent een groot feest. >.<
Mensen die denken dat dat het officiele evenement is en zich daarvoor dan gaan aanmelden terwijl ze nog nooit van de artiest gehoord hebben wantja zo'n evenement is wel cool maar fock dat ga het niet eens lezen en weetje wat ik meld me gewoon voor 5 evenementen aan kunnen mensen zien dat ik er naartoe ga haha lekker stoer

Kinderachtig. Godverdomme.
precies dit ja :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Zelfde geldt voor de evenementen gemaakt door busvervoerders :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Zal niet lang meer duren voordat mensen (lees: irritante aandachtshoeren) het nog een stapje verder gaan doen. Net als vroeger een Hyvespagina aanmaken voor jou en je coolste vriendin, maar nu maken ze dan gewoon een nieuw evenement: Samantha en Roxanna gaan loesoe @ Defqon 2018!!!
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
"decibel, wat was je mooi", "Defqon, wat hebben we van je genoten" :sick: :sick:
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
MeneerEend wrote:"decibel, wat was je mooi", "Defqon, wat hebben we van je genoten" :sick: :sick:
Schuldig :P
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
simon10pont wrote:
MeneerEend wrote:"decibel, wat was je mooi", "Defqon, wat hebben we van je genoten" :sick: :sick:
Schuldig :P
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 19 days ago
Minus Militia - Gas Erop...Wat een nieuw dieptepunt zeg :sick:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 23 minutes ago
Haha, "mag ik terug?", ja help maar opruimen. Veeg de troep maar op.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
"1 voor in de boeken"

welke boeken? wie houdt het bij? is er een archief voor feesten in de boeken? is daar een markt voor? NEE
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
ErikZ wrote:Minus Militia - Gas Erop...Wat een nieuw dieptepunt zeg :sick:
Helemaal dat iemand in de reacties eronder op Facebook over Rooler begint en zegt dat hij hier wat van kan leren en de scene verneukt met zijn pussy tracks :lol: :x
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Ja wat moet je er van zeggen, leuk voor als je katjelam aan het eind vd avond nog een plaatje mag meemaken maar hoogstaand is anders. Zou ook een RR solo kunnen zijn. En de teksten zijn een beetje cringy. Kan aan mij liggen :x
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dit :sick:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Rickzel wrote:"1 voor in de boeken"

welke boeken? wie houdt het bij? is er een archief voor feesten in de boeken? is daar een markt voor? NEE
Guilty.. gewoon spreekwoordelijk gezegde voor dat het een memorabel feest is. Deze uitspraak kan nog wel vind ik
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Die gebruik ik ook wel eens :cool:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
1 voor in de boeken is gewoon een Nederlandse uitdrukking. De "wat was je mooi" opmerkingen mogen wel achterwege blijven.
Parvuz wrote:Haha, "mag ik terug?", ja help maar opruimen. Veeg de troep maar op.
:lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Rickzel wrote:"1 voor in de boeken"

Partyflock
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Jordy wrote:1 voor in de boeken is gewoon een Nederlandse uitdrukking. De "wat was je mooi" opmerkingen mogen wel achterwege blijven.
Wat was je mooi is inderdaad Arabisch :lol: Zijn gewoon van die nietszeggende opmerkingen. >.<
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Image
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Vyral - E-volve

'Lekkere track, Moos'
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 16 days ago
patrickjeb wrote:https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/vyral-e-volve-t58871.html

'Lekkere track, Moos'
Als je de dj persoonlijk kent mag je hem/haar op dit forum met de voornaam aanspreken.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
patrickjeb wrote:https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/vyral-e-volve-t58871.html

'Lekkere track, Moos'
Nu ik sommige HT'ers wat meer persoonlijk ken noem ik ze ook gewoon bij hun naam, zelfde met DJ's. Het lijkt misschien een beetje kut maar ik zou het heel raar vinden als ik een dj ken en ik noem hem bij z'n dj naam terwijl je gewoon persoonlijk contact hebt :P

het is niet altijd interessant doenerij
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 23 minutes ago

'Lekkere track, Moos'
Haha heet hij boerenkool?

Hebben jullie ook roep'n op 'n moos?
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Ik kom diep diep diep uit de Achterhoek, maar ik keek er ook echt van op dat de (Twentse) ouders van mijn vriendin boerenkool moos noemen. Vage shit :lol:
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Nog steeds het aantal filmpjes wat online komt van setjes van Mijd Dimension of andere spoontech artiesten. Hou op ik kom op een feest om lekker te dansen en niet om met mijn smoelwerk op internet te verschijnen.

Dus stop. :list: