Gelukkig kun je dergelijke elementen ook gewoon zelf blokkeren. Ben overigens ook nog geen reclame op YT tegen gekomen
Edit: Nvm, nog steeds ads
Het draaien van meerdere adblockers tegelijk werkt trouwens juist averechts, dus zou dat afraden. Plus het vertraagt je browser gewoonklapstoel wrote:Heb de adblockers opnieuw toegevoegd aan chrome en nu werken ze (tot nu toe). Vreemd.
Is dat zo? Ik gebruik juist uBlock Origin en adblocker, werkt gewoon prima.Steffnov wrote:Het draaien van meerdere adblockers tegelijk werkt trouwens juist averechts, dus zou dat afraden. Plus het vertraagt je browser gewoonklapstoel wrote:Heb de adblockers opnieuw toegevoegd aan chrome en nu werken ze (tot nu toe). Vreemd.
Of mensen die zei schrijven terwijl het zij moet zijn. Eerst in de spiegel kijken voordat je anderen zwart gaat maken Rico!!Zamble wrote:Mensen die 'kwou' typen ipv ik wou/wilde
Dat is iets wat in België wel vaak wordt gedaanZamble wrote:Mensen die 'kwou' typen ipv ik wou/wilde
Ok.Thijsert wrote:schaam jeGrim wrote:Dat is iets wat in België wel vaak wordt gedaanZamble wrote:Mensen die 'kwou' typen ipv ik wou/wildeNiets mis mee imo
Hahahahah dudeyannickvk wrote:Of mensen die zei schrijven terwijl het zij moet zijn. Eerst in de spiegel kijken voordat je anderen zwart gaat maken Rico!!Zamble wrote:Mensen die 'kwou' typen ipv ik wou/wilde
Dat mag sowieso nietZamble wrote:Mensen die 'kwou' typen ipv ik wou/wilde
In theorie mag wou wel, alleen het is een stuk minder net/formeel.ErikZ wrote:Dat mag sowieso nietZamble wrote:Mensen die 'kwou' typen ipv ik wou/wilde
hetzelfde kan je zeggen over de Nederland Mijn Vaderland pagina. Helaas bestaat die niet meer, maar dat was echt heerlijk om naar te kijken. Tokkies gonna tokkie, zeg maar. Keiharde berichten over vluchtelingen, moslims, Mark Rutte enzovoort en dan af en toe een plaatje van een kitten en op zondag berichten over Jezus en de kerkRoyAPO wrote:Het 'Vluchtelingen en asielzoekers welkom in Nederland' account op Facebook. Wat komt daar een hoop onzin uit zeg pff
En de discussies eronder
En wij zijn all about formeel en netjes hier.Zamble wrote:In theorie mag wou wel, alleen het is een stuk minder net/formeel.ErikZ wrote:Dat mag sowieso nietZamble wrote:Mensen die 'kwou' typen ipv ik wou/wilde
Nee wou mag nooit, het is spreektaal en dat mag je nooit schrijvenZamble wrote:In theorie mag wou wel, alleen het is een stuk minder net/formeel.ErikZ wrote:Dat mag sowieso nietZamble wrote:Mensen die 'kwou' typen ipv ik wou/wilde