Mag dat niet op maandag? Anders moet je inderdaad een dagje wachten.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Als je enkel vrijdagavond bent uitgeweest dip je op maandag. Perfect mogelijk dus 
Sorry, moest hem makenSvbtwee wrote:Godver
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ik had hem vrijdag voor de grap ontvriend, dusja maandag dippen mag.Thommy wrote:Mag dat niet op maandag? Anders moet je inderdaad een dagje wachten.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Hoe sommige mensen zich gedragen op RSU.
Om te janken.
Om te janken.
Vandaag afspraak om oordoppen op maat te laten maken, maar door een propje oorsmeer eerst laten uitspuiten
. Maandag weer opnieuw heen en weer dus.
We hebben allemaal heel hard gelachen. Meer om hoe geobsedeerd je er mee bent, maar alsnog gelachen.Lenny wrote:Ik had hem vrijdag voor de grap ontvriend, dusja maandag dippen mag.Thommy wrote:Mag dat niet op maandag? Anders moet je inderdaad een dagje wachten.
Gr.
het feit dat ik een neiuwe gamertag wil maar er geen bedenken kan
Oud klasgenoten die allemaal plots volwassen gaan doen. Werk, appartement, samenwonen. shit man, ik zit nog heerlijk hier in het ouderlijk huis 
Ideaal, wanneer je een maal weg bent wil je nooit meer terug.klapstoel wrote:Oud klasgenoten die allemaal plots volwassen gaan doen. Werk, appartement, samenwonen. shit man, ik zit nog heerlijk hier in het ouderlijk huis
Geloof ik best, dat wel. Maar eerst nog afstuderen 
Dat is alleen voor de ekte COD boiis en je moet maximaal 16 zijnklapstoel wrote:xXx_Pu$$y-SL4y3R_xXx natuurlijk!
klapstoel wrote:xXx_Pu$$y-SL4y3R_xXx natuurlijk!
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Wat? Volgens mij zijn jullie meer bezig met mij dan ik met jullie?Broken Balance wrote:We hebben allemaal heel hard gelachen. Meer om hoe geobsedeerd je er mee bent, maar alsnog gelachen.Lenny wrote:Ik had hem vrijdag voor de grap ontvriend, dusja maandag dippen mag.Thommy wrote:Mag dat niet op maandag? Anders moet je inderdaad een dagje wachten.
Gr.
lekkerjanken.keessonnema.nlLenny wrote:Kees Sonnema me heeft geblokt op Facebook
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Ja die heb ik al paar keer bezocht...SL8492 wrote:lekkerjanken.keessonnema.nlLenny wrote:Kees Sonnema me heeft geblokt op Facebook
Jij bezoekt alles van Kees.Lenny wrote:Ja die heb ik al paar keer bezocht...SL8492 wrote:lekkerjanken.keessonnema.nlLenny wrote:Kees Sonnema me heeft geblokt op Facebook
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Zoals?
Facebook, Instagram, Snapchat.Lenny wrote:Zoals?
Je bent een regelrechte Venator fanboy.
Snap ik wel hoor.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Het bekijken van het saldo op m'n bankrekening na een weekje feesten op Mallorca 
Achter de kassa moeten zitten van het zwembad waar het stikt van de vliegen arch...
Uberhout wrote:Het bekijken van het saldo op m'n bankrekening