Nakkie pep erbij dan tog.RoyAPO wrote:Pfoe ik zou dat op een feest echt niet chill vinden. Denk dat ik met zoveel bier na 5 minuten stampen al niet meer kan
Active topics in Off-Topic
Moderators
En doordeweeks?Helicaze wrote:Op een gewoon weekend misschien 20 biertjes. Op Defqon waren het er op een heel weekend zo'n 60-70 en op Werchter op 4 dagen 90+.Rowanyt1309 wrote:Hoeveel drink je dan Helicaze?
Dat helpt wel enigszinsRowanyt1309 wrote:Nakkie pep erbij dan tog.RoyAPO wrote:Pfoe ik zou dat op een feest echt niet chill vinden. Denk dat ik met zoveel bier na 5 minuten stampen al niet meer kan
Meestal niets.Unknown wrote:En doordeweeks?Helicaze wrote:Op een gewoon weekend misschien 20 biertjes. Op Defqon waren het er op een heel weekend zo'n 60-70 en op Werchter op 4 dagen 90+.Rowanyt1309 wrote:Hoeveel drink je dan Helicaze?
Oh gelukkig.Helicaze wrote:Meestal niets.Unknown wrote:
En doordeweeks?
Defqon?AvixDJ wrote:Gescheurd trommelvlies opgelopen
De DJMAG Top gekut is weer begonnen, sodemieter op met die zooi!!
Kun je weer door.RoyAPO wrote:Dat helpt wel enigszinsRowanyt1309 wrote:Nakkie pep erbij dan tog.RoyAPO wrote:Pfoe ik zou dat op een feest echt niet chill vinden. Denk dat ik met zoveel bier na 5 minuten stampen al niet meer kan
Aii, pijnlijk (maar vooral heel vervelend). Ik had dat in 2009 volgens mij, zat toen thuis rond die Turkish Airlines crash. Naar school gaan ging toen niet doordat letterlijk elk geluidje pijn deed en ik totaal niet kon functioneren daardoor. Een week lang niks kunnen doen. Sterkte d'rmee.AvixDJ wrote:Gescheurd trommelvlies opgelopen
Je had een gescheurd trommelvlies door de knal van de crash van Turkish Airlines? Hoe dicht bij zat je dan?
Oh nee, zo bedoelde ik het niet haha. Ik had het toevallig in die periode, was meer bedoeld als een tijdsindicatie. Kwam volgens mij doordat ik te veel muziek op hard volume luisterde met m'n mp3-speler destijds.
Ik snap dus echt niet hoe je jezelf dit aan kunt doen.. lowkey alcoholist.Helicaze wrote:Op een gewoon weekend misschien 20 biertjes. Op Defqon waren het er op een heel weekend zo'n 60-70 en op Werchter op 4 dagen 90+.Rowanyt1309 wrote:Hoeveel drink je dan Helicaze?
maar misschien kan het ook aan mij liggen
Hoort gewoon bij jong zijn vind ik
Krijg bij zoiets meer het idee dat de cijfers zijn overdreven, maar goed.
-
R
Het feit dat het 20+ graden is buiten, en hier op kantoor een magere airco-tastische 14 graden. Resulteert in hoofdpijn en 5 liter water drinken

Last edited by Re-vamp on 05 Jul 2017 15:44, edited 1 time in total.
Nou, ik moet al redelijk wat verzetten om echt dronken te worden. Bij ons in het dorp vloeit het bier nogal rijkelijk. Op zo'n dagen sta je ook wel van 's middags tot 's nachts biertjes te drinken. Uiteindelijk kom je dan wel op een hoog aantal uit. Heb absoluut geen kwade dronk trouwens. Is ontkenning fase 1 of?makrooy wrote:Ik snap dus echt niet hoe je jezelf dit aan kunt doen.. lowkey alcoholist.Helicaze wrote:Op een gewoon weekend misschien 20 biertjes. Op Defqon waren het er op een heel weekend zo'n 60-70 en op Werchter op 4 dagen 90+.Rowanyt1309 wrote:Hoeveel drink je dan Helicaze?
maar misschien kan het ook aan mij liggen
20 van die plastic bekertjes tik je nog wel weg op een dag
Enige waar je dat voelt is je portemonneesonnebloem wrote:20 van die plastic bekertjes tik je nog wel weg op een dag
ExactlySteffnov wrote:Enige waar je dat voelt is je portemonneesonnebloem wrote:20 van die plastic bekertjes tik je nog wel weg op een dag
Gewoon niet eten, ook 's ochtends niet, dan komen ze wel aan.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Boeiend, over geld wordt niet gepraat, dat is er gewoon. Maximaal lenen is maximaal leven.sonnebloem wrote:ExactlySteffnov wrote:Enige waar je dat voelt is je portemonneesonnebloem wrote:20 van die plastic bekertjes tik je nog wel weg op een dag
Uberhout wrote:over geld wordt niet gepraat, dat is er gewoon
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Fijn, dat doet me deugd.Cruelty wrote:Je hebt deze uitspraak jaren geleden een keer in de shoutbox gebruikt en ik gebruik hem nog wekelijks. Ik dacht laat even weten dat je wijsheid gewaardeerd wordt.Uberhout wrote:Boeiend, over geld wordt niet gepraat, dat is er gewoon. Maximaal lenen is maximaal leven.