Hier ook..wrote:Heimwee naar Defqon
Active topics in Off-Topic
Moderators
En poepen op mijn werk, doortrekken en zien dat er dan nog 1 goor papiertje blijft liggen dat niet door is getrokken. Al een miljoenmiljard keer gehad haha.wrote:Heimwee naar Defqon
filmpjes van die gymmongolen op de mainstage avn DQ langs zien komen op fb
ohja en
wrote:filmpjes van die gymmongolen langs zien komen op fb
Daar ben ik het zooooooo mee eens. Dat hele gedoe met die Joel Beukers ook en iedereen loopt er maar achter aan (ook DJ's). Dat je met debiel doen populair kan worden, achja zo gaat het alleen maar op Social Media tegenwoordig.
Regen zo hard op m'n schuine dakraam dat de speaker van m'n laptop er niet bovenuit komt
Amen.wrote:Daar ben ik het zooooooo mee eens. Dat hele gedoe met die Joel Beukers ook en iedereen loopt er maar achter aan (ook DJ's). Dat je met debiel doen populair kan worden, achja zo gaat het alleen maar op Social Media tegenwoordig.
water en licht aanvragen voor m'n nieuwe huis (nieuwbouw) is het adres nog niet bekend dus kan nog niks doen.
maar krijg wel vrijdag al de sleutel
maar krijg wel vrijdag al de sleutel
Overal berichten van klasgenoten dat ze afgestudeerd zijn. Ik moet in september pas beginnen met afstuderen 
Haha vind dat ook best moeilijk om te zien, had ook afgestudeerd kunnen zijn, maar zit t hele schooljaar al thuis met een hernia.
Hahaha ik weet precies wat je voeltwrote:Overal berichten van klasgenoten dat ze afgestudeerd zijn. Ik moet in september pas beginnen met afstuderen
Heeuu +1wrote:Hahaha ik weet precies wat je voeltwrote:Overal berichten van klasgenoten dat ze afgestudeerd zijn. Ik moet in september pas beginnen met afstuderen
Same here, kost ook best wat geld zo'n verkwist jaar 
Zie ook allemaal mensen die hun bachelor binnen hebben, terwijl ik volgende week nog 2 herkansingen heb 
Valt in België gelukkig goed mee. Ben namelijk wat ze noemen 'de eeuwige student'. Moest al lang afgestudeerd zijn.wrote:Same here, kost ook best wat geld zo'n verkwist jaar
I feel youwrote:Overal berichten van klasgenoten dat ze afgestudeerd zijn. Ik moet in september pas beginnen met afstuderen
Same herewrote:Valt in België gelukkig goed mee. Ben namelijk wat ze noemen 'de eeuwige student'. Moest al lang afgestudeerd zijn.wrote:Same here, kost ook best wat geld zo'n verkwist jaarEindelijk het einde in zicht.
gvd herkenbaar gvdwrote:Ben namelijk wat ze noemen 'de eeuwige student'. Moest al lang afgestudeerd zijn.wrote:Same here, kost ook best wat geld zo'n verkwist jaarEindelijk het einde in zicht.
(ga er vanuit dat het goed is tho
-
R
- 4 posts member since 2017
- last seen Jun 2017
Daar sluit ik me ook helemaal bij aan! Niet leuk inderdaad dat wachten terwijl iedereen lekker feest aan het vieren is.. 
Drugs is a hell of a drugwrote:ik had al lang klaar kunnen zijn met middelbaar mja
wut, hoeveel jaar ben je al bezig dan?wrote:ik had al lang klaar kunnen zijn met middelbaar mja
Ik wist niet eens dat je zo lang over je middelbaar mag doen. Wel VWO mag ik toch hopen.wrote:volgend jaar laatste jaar. wordt mijn 8e houzee
VWO mag je 9 jaar over doen volgens mij. 3 keer een jaar overnieuw, om de 2 jaar zegmaar.