Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 2 days ago
SPSS. Zes jaar geleden voor het laatst gebruikt. Weet niks meer.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Heb een nieuwe accu gekocht voor m'n anderhalf jaar oude galaxy S4, maar hij gaat alsnog fucking snel leeg >.< Terwijl er echt weinig apps op staan, alleen wel.fucking veel foto's op de externe sd kaart, maar of het daar aan kan liggen?
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
Zaterdag met een fucking buscombi naar Spakenburg :x en er is een alcoholverbod en als dat ingaat komt Ijsselmeervogels net terug die kampioen zijn geworden :lol: :lol:
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Afgemeld worden om te werken tijdens Armin in de Arena.. nog nooit een feest meegemaakt van zo'n grootte buiten hardbass etc. Had er graag bij willen zijn.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Railion wrote:Afgemeld worden om te werken tijdens Armin in de Arena.. nog nooit een feest meegemaakt van zo'n grootte buiten hardbass etc. Had er graag bij willen zijn.
Dan koop een kaartje. :)
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 27 minutes ago
Pommer wrote:Heb een nieuwe accu gekocht voor m'n anderhalf jaar oude galaxy S4, maar hij gaat alsnog fucking snel leeg >.< Terwijl er echt weinig apps op staan, alleen wel.fucking veel foto's op de externe sd kaart, maar of het daar aan kan liggen?
Wordt ie ook warm? Moederbord kan ook naar de haaien zijn, had ik ook.

Tijd voor een nieuwe
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Een s4 is al wel flink oud :whistle:
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 6 days ago
Je fikken verbranden aan het tosti ijzer >.<
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 13 minutes ago
immuunm wrote:Je fikken verbranden aan het tosti ijzer >.<
Dat is, kort gezegd, niet zo handig.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
immuunm wrote:Je fikken verbranden aan het tosti ijzer >.<
Is toch een Genietmomentje? Nu ruiken je handen de hele dag naar tosti :love:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Op Releases klikken, dan op Hardstyle en bovenin Livesets gehighlight zien :list:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
ErikZ wrote:Op Releases klikken, dan op Hardstyle en bovenin Livesets gehighlight zien :list:
Nu gaat iedereen dit proberen haha. Ik heb het ook gedaan :cool:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
ErikZ wrote:Op Releases klikken, dan op Hardstyle en bovenin Livesets gehighlight zien :list:
Heb het al meteen aangegeven maar nog niet veranderd. Voeg gewoon ff class="selected" toe potverdorie Jor-D.
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Lennard95 wrote:Zaterdag met een fucking buscombi naar Spakenburg :x en er is een alcoholverbod en als dat ingaat komt Ijsselmeervogels net terug die kampioen zijn geworden :lol: :lol:
Lisse wordt gewoon kampioen hoor in Groningen, maak je maar niet druk.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Lennard95 wrote:Zaterdag met een fucking buscombi naar Spakenburg :x en er is een alcoholverbod en als dat ingaat komt Ijsselmeervogels net terug die kampioen zijn geworden :lol: :lol:
Bedoel je in de bus of tijdens de wedstrijd?
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
stefan_helmond wrote:
Bedoel je in de bus of tijdens de wedstrijd?
In de bus en in heel Spakenburg
TondH wrote:
Lisse wordt gewoon kampioen hoor in Groningen, maak je maar niet druk.
Zou wel beter zijn maar Qb gaat niet winnen gok ik zo
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Wachten op muziek dat ingeladen wordt in Rekordbox voordat je het kunt luisteren / draaien :/
Bierkoning
last seen 26 days ago
Ik ben zelf toevallig een weekend weg met m'n eigen voetbalteam, anders had ik er graag bij geweest. Staat in ieder geval genoeg te gebeuren. Gelukkig hebben wij vorige week gewonnen, waardoor we aankomende zaterdag in principe nergens meer voor spelen. Moet er niet aan denken dat wij zouden degraderen op het moment dat IJsselmeervogels terug komt en al dan niet kampioen is geworden. Hoe dan ook chaos :P Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, vooral als IJsselmeervogels wel kampioen wordt. Maar heb in principe best vertrouwen in Quick Boys, ook al draaien ze niet echt een goed seizoen, die clubs tegen elkaar is haat en nijd dus ze zullen er vast vol voor gaan.
Henk-Jan wrote:
Pommer wrote:Heb een nieuwe accu gekocht voor m'n anderhalf jaar oude galaxy S4, maar hij gaat alsnog fucking snel leeg >.< Terwijl er echt weinig apps op staan, alleen wel.fucking veel foto's op de externe sd kaart, maar of het daar aan kan liggen?
Wordt ie ook warm? Moederbord kan ook naar de haaien zijn, had ik ook.

Tijd voor een nieuwe
Ja, mooi kut dan. Ik wil overstappen naar Vodafone maar moet nog 4 maanden wachten tot m'n abonnement afloopt bij KPN. Nouja even kijken hoelang ie het nog volhoudt en anders maar even een tijdelijke goedkope mobiel scoren.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Kun je abbo niet afkopen bij KPN? Weet niet of dat werkt, maar poging waard?
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Dan moet je het resterende bedrag in 1x aflossen... lijkt me niet de meest ideale oplossing :P
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
The Skribbler wrote:Dan moet je het resterende bedrag in 1x aflossen... lijkt me niet de meest ideale oplossing :P
Het feit dat je een nieuw abbo en nieuwe telefoon kan doen, die wel functioneert...
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
The Skribbler wrote:Dan moet je het resterende bedrag in 1x aflossen... lijkt me niet de meest ideale oplossing :P
Sommige providers willen het ook voor je afkopen geloof ik. Die willen je als klant natuurlijk hebben.
Je kan proberen de provider te bellen voor wat informatie hieromtrent.
Bierkoning
last seen 26 days ago
Nuracore wrote:
Sommige providers willen het ook voor je afkopen geloof ik. Die willen je als klant natuurlijk hebben.
Je kan proberen de provider te bellen voor wat informatie hieromtrent.
Ja dit ga ik idd even doen, vraag me sowieso af of ik al die extra's van Ziggo wel krijg, aangezien mijn moeder op dit adres dat ook al heeft. Anders kan ik net zo goed nu verlengen bij KPN, dan scheelt het niks in prijs. En zelf afkopen is echt geen optie. :P Kan ik net zo goed 2 abbo's nemen.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Als je moeder al Ziggo Vodafone heeft, dan krijg je wel de korting, dubbele data maar niet het tv pakket.

Tv pakket is overigens op elke box in huis geldig
Bierkoning
last seen 26 days ago
rakkietakkie wrote:Als je moeder al Ziggo Vodafone heeft, dan krijg je wel de korting, dubbele data maar niet het tv pakket.

Tv pakket is overigens op elke box in huis geldig
Oke nouja die korting en dubbele data zijn sws het belangrijkste. We hebben nu dat Films en Series XL en Ziggo Sport open zender dus meer hoef ik toch niet perse.