Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 945, 946, 947, 948, 949, 950, 951 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 mei 2017 22:30 

Hardtraxxer

SPSS. Zes jaar geleden voor het laatst gebruikt. Weet niks meer.
Bericht Geplaatst op 08 mei 2017 23:56 

Bierkoning

Heb een nieuwe accu gekocht voor m'n anderhalf jaar oude galaxy S4, maar hij gaat alsnog fucking snel leeg >.< Terwijl er echt weinig apps op staan, alleen wel.fucking veel foto's op de externe sd kaart, maar of het daar aan kan liggen?
Bericht Geplaatst op 09 mei 2017 00:01 

Hardtraxx Elite

Zaterdag met een fucking buscombi naar Spakenburg :x en er is een alcoholverbod en als dat ingaat komt Ijsselmeervogels net terug die kampioen zijn geworden :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2017 00:42 

Hardtraxx Addict

Afgemeld worden om te werken tijdens Armin in de Arena.. nog nooit een feest meegemaakt van zo'n grootte buiten hardbass etc. Had er graag bij willen zijn.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2017 07:54 

Donateur

Railion schreef:
Afgemeld worden om te werken tijdens Armin in de Arena.. nog nooit een feest meegemaakt van zo'n grootte buiten hardbass etc. Had er graag bij willen zijn.

Dan koop een kaartje. :)
Bericht Geplaatst op 09 mei 2017 08:59 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Heb een nieuwe accu gekocht voor m'n anderhalf jaar oude galaxy S4, maar hij gaat alsnog fucking snel leeg >.< Terwijl er echt weinig apps op staan, alleen wel.fucking veel foto's op de externe sd kaart, maar of het daar aan kan liggen?

Wordt ie ook warm? Moederbord kan ook naar de haaien zijn, had ik ook.

Tijd voor een nieuwe
Bericht Geplaatst op 09 mei 2017 10:21 

Hardtraxx Veteran

Een s4 is al wel flink oud :whistle:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2017 11:08 

Hardtraxx Elite

Je fikken verbranden aan het tosti ijzer >.<
Bericht Geplaatst op 09 mei 2017 12:53 

Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:

Dat is, kort gezegd, niet zo handig.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2017 12:57 

Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:

Is toch een Genietmomentje? Nu ruiken je handen de hele dag naar tosti :love:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2017 13:54 

Hardtraxx Veteran

Op Releases klikken, dan op Hardstyle en bovenin Livesets gehighlight zien :list:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2017 13:56 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Op Releases klikken, dan op Hardstyle en bovenin Livesets gehighlight zien :list:

Nu gaat iedereen dit proberen haha. Ik heb het ook gedaan :cool:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2017 14:11 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Heb het al meteen aangegeven maar nog niet veranderd. Voeg gewoon ff class="selected" toe potverdorie Jor-D.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2017 16:05 

Hardtraxxer

Lennard95 schreef:
Zaterdag met een fucking buscombi naar Spakenburg :x en er is een alcoholverbod en als dat ingaat komt Ijsselmeervogels net terug die kampioen zijn geworden :lol: :lol:

Lisse wordt gewoon kampioen hoor in Groningen, maak je maar niet druk.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2017 16:10 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:

Bedoel je in de bus of tijdens de wedstrijd?
Bericht Geplaatst op 09 mei 2017 17:37 

Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:
Lennard95 schreef:

Bedoel je in de bus of tijdens de wedstrijd?

In de bus en in heel Spakenburg
TondH schreef:
Lennard95 schreef:

Lisse wordt gewoon kampioen hoor in Groningen, maak je maar niet druk.

Zou wel beter zijn maar Qb gaat niet winnen gok ik zo
Bericht Geplaatst op 09 mei 2017 18:07 

Hardtraxx Veteran

Wachten op muziek dat ingeladen wordt in Rekordbox voordat je het kunt luisteren / draaien :/
Bericht Geplaatst op 09 mei 2017 20:34 

Bierkoning

Lennard95 schreef:

Ik ben zelf toevallig een weekend weg met m'n eigen voetbalteam, anders had ik er graag bij geweest. Staat in ieder geval genoeg te gebeuren. Gelukkig hebben wij vorige week gewonnen, waardoor we aankomende zaterdag in principe nergens meer voor spelen. Moet er niet aan denken dat wij zouden degraderen op het moment dat IJsselmeervogels terug komt en al dan niet kampioen is geworden. Hoe dan ook chaos :P Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, vooral als IJsselmeervogels wel kampioen wordt. Maar heb in principe best vertrouwen in Quick Boys, ook al draaien ze niet echt een goed seizoen, die clubs tegen elkaar is haat en nijd dus ze zullen er vast vol voor gaan.

Henk-Jan schreef:
Pommer schreef:

Wordt ie ook warm? Moederbord kan ook naar de haaien zijn, had ik ook.

Tijd voor een nieuwe

Ja, mooi kut dan. Ik wil overstappen naar Vodafone maar moet nog 4 maanden wachten tot m'n abonnement afloopt bij KPN. Nouja even kijken hoelang ie het nog volhoudt en anders maar even een tijdelijke goedkope mobiel scoren.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2017 23:41 

Hardtraxx Elite

Kun je abbo niet afkopen bij KPN? Weet niet of dat werkt, maar poging waard?
Bericht Geplaatst op 10 mei 2017 00:34 

Hardtraxx Veteran

Dan moet je het resterende bedrag in 1x aflossen... lijkt me niet de meest ideale oplossing :P
Bericht Geplaatst op 10 mei 2017 07:58 

Hardtraxx Elite

The Skribbler schreef:
Dan moet je het resterende bedrag in 1x aflossen... lijkt me niet de meest ideale oplossing :P

Het feit dat je een nieuw abbo en nieuwe telefoon kan doen, die wel functioneert...
Bericht Geplaatst op 10 mei 2017 17:46 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:

Sommige providers willen het ook voor je afkopen geloof ik. Die willen je als klant natuurlijk hebben.
Je kan proberen de provider te bellen voor wat informatie hieromtrent.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2017 19:33 

Bierkoning

Nuracore schreef:
The Skribbler schreef:

Sommige providers willen het ook voor je afkopen geloof ik. Die willen je als klant natuurlijk hebben.
Je kan proberen de provider te bellen voor wat informatie hieromtrent.

Ja dit ga ik idd even doen, vraag me sowieso af of ik al die extra's van Ziggo wel krijg, aangezien mijn moeder op dit adres dat ook al heeft. Anders kan ik net zo goed nu verlengen bij KPN, dan scheelt het niks in prijs. En zelf afkopen is echt geen optie. :P Kan ik net zo goed 2 abbo's nemen.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2017 21:49 

Hardtraxx Elite

Als je moeder al Ziggo Vodafone heeft, dan krijg je wel de korting, dubbele data maar niet het tv pakket.

Tv pakket is overigens op elke box in huis geldig
Bericht Geplaatst op 10 mei 2017 21:55 

Bierkoning

rakkietakkie schreef:
Als je moeder al Ziggo Vodafone heeft, dan krijg je wel de korting, dubbele data maar niet het tv pakket.

Tv pakket is overigens op elke box in huis geldig

Oke nouja die korting en dubbele data zijn sws het belangrijkste. We hebben nu dat Films en Series XL en Ziggo Sport open zender dus meer hoef ik toch niet perse.
Vorige  1 ... 945, 946, 947, 948, 949, 950, 951 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic