Lennard95 schreef:
Zaterdag met een fucking buscombi naar Spakenburg

en er is een alcoholverbod en als dat ingaat komt Ijsselmeervogels net terug die kampioen zijn geworden

Ik ben zelf toevallig een weekend weg met m'n eigen voetbalteam, anders had ik er graag bij geweest. Staat in ieder geval genoeg te gebeuren. Gelukkig hebben wij vorige week gewonnen, waardoor we aankomende zaterdag in principe nergens meer voor spelen. Moet er niet aan denken dat wij zouden degraderen op het moment dat IJsselmeervogels terug komt en al dan niet kampioen is geworden. Hoe dan ook chaos

Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, vooral als IJsselmeervogels wel kampioen wordt. Maar heb in principe best vertrouwen in Quick Boys, ook al draaien ze niet echt een goed seizoen, die clubs tegen elkaar is haat en nijd dus ze zullen er vast vol voor gaan.
Henk-Jan schreef:
Pommer schreef:
Heb een nieuwe accu gekocht voor m'n anderhalf jaar oude galaxy S4, maar hij gaat alsnog fucking snel leeg

Terwijl er echt weinig apps op staan, alleen wel.fucking veel foto's op de externe sd kaart, maar of het daar aan kan liggen?
Wordt ie ook warm? Moederbord kan ook naar de haaien zijn, had ik ook.
Tijd voor een nieuwe
Ja, mooi kut dan. Ik wil overstappen naar Vodafone maar moet nog 4 maanden wachten tot m'n abonnement afloopt bij KPN. Nouja even kijken hoelang ie het nog volhoudt en anders maar even een tijdelijke goedkope mobiel scoren.