Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 945, 946, 947, 948, 949, 950, 951 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SPSS. Zes jaar geleden voor het laatst gebruikt. Weet niks meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 23:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb een nieuwe accu gekocht voor m'n anderhalf jaar oude galaxy S4, maar hij gaat alsnog fucking snel leeg >.< Terwijl er echt weinig apps op staan, alleen wel.fucking veel foto's op de externe sd kaart, maar of het daar aan kan liggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 00:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdag met een fucking buscombi naar Spakenburg :x en er is een alcoholverbod en als dat ingaat komt Ijsselmeervogels net terug die kampioen zijn geworden :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 00:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgemeld worden om te werken tijdens Armin in de Arena.. nog nooit een feest meegemaakt van zo'n grootte buiten hardbass etc. Had er graag bij willen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 07:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Railion schreef:
Afgemeld worden om te werken tijdens Armin in de Arena.. nog nooit een feest meegemaakt van zo'n grootte buiten hardbass etc. Had er graag bij willen zijn.

Dan koop een kaartje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heb een nieuwe accu gekocht voor m'n anderhalf jaar oude galaxy S4, maar hij gaat alsnog fucking snel leeg >.< Terwijl er echt weinig apps op staan, alleen wel.fucking veel foto's op de externe sd kaart, maar of het daar aan kan liggen?

Wordt ie ook warm? Moederbord kan ook naar de haaien zijn, had ik ook.

Tijd voor een nieuwe
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een s4 is al wel flink oud :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 11:08 
 
Hardtraxx Elite

Je fikken verbranden aan het tosti ijzer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Je fikken verbranden aan het tosti ijzer >.<

Dat is, kort gezegd, niet zo handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Je fikken verbranden aan het tosti ijzer >.<


Is toch een Genietmomentje? Nu ruiken je handen de hele dag naar tosti :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Releases klikken, dan op Hardstyle en bovenin Livesets gehighlight zien :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Op Releases klikken, dan op Hardstyle en bovenin Livesets gehighlight zien :list:


Nu gaat iedereen dit proberen haha. Ik heb het ook gedaan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Op Releases klikken, dan op Hardstyle en bovenin Livesets gehighlight zien :list:


Heb het al meteen aangegeven maar nog niet veranderd. Voeg gewoon ff class="selected" toe potverdorie Jor-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Zaterdag met een fucking buscombi naar Spakenburg :x en er is een alcoholverbod en als dat ingaat komt Ijsselmeervogels net terug die kampioen zijn geworden :lol: :lol:


Lisse wordt gewoon kampioen hoor in Groningen, maak je maar niet druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Zaterdag met een fucking buscombi naar Spakenburg :x en er is een alcoholverbod en als dat ingaat komt Ijsselmeervogels net terug die kampioen zijn geworden :lol: :lol:

Bedoel je in de bus of tijdens de wedstrijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 17:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Lennard95 schreef:
Zaterdag met een fucking buscombi naar Spakenburg :x en er is een alcoholverbod en als dat ingaat komt Ijsselmeervogels net terug die kampioen zijn geworden :lol: :lol:

Bedoel je in de bus of tijdens de wedstrijd?


In de bus en in heel Spakenburg
TondH schreef:
Lennard95 schreef:
Zaterdag met een fucking buscombi naar Spakenburg :x en er is een alcoholverbod en als dat ingaat komt Ijsselmeervogels net terug die kampioen zijn geworden :lol: :lol:


Lisse wordt gewoon kampioen hoor in Groningen, maak je maar niet druk.


Zou wel beter zijn maar Qb gaat niet winnen gok ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wachten op muziek dat ingeladen wordt in Rekordbox voordat je het kunt luisteren / draaien :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 20:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Zaterdag met een fucking buscombi naar Spakenburg :x en er is een alcoholverbod en als dat ingaat komt Ijsselmeervogels net terug die kampioen zijn geworden :lol: :lol:

Ik ben zelf toevallig een weekend weg met m'n eigen voetbalteam, anders had ik er graag bij geweest. Staat in ieder geval genoeg te gebeuren. Gelukkig hebben wij vorige week gewonnen, waardoor we aankomende zaterdag in principe nergens meer voor spelen. Moet er niet aan denken dat wij zouden degraderen op het moment dat IJsselmeervogels terug komt en al dan niet kampioen is geworden. Hoe dan ook chaos :P Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, vooral als IJsselmeervogels wel kampioen wordt. Maar heb in principe best vertrouwen in Quick Boys, ook al draaien ze niet echt een goed seizoen, die clubs tegen elkaar is haat en nijd dus ze zullen er vast vol voor gaan.

Henk-Jan schreef:
Pommer schreef:
Heb een nieuwe accu gekocht voor m'n anderhalf jaar oude galaxy S4, maar hij gaat alsnog fucking snel leeg >.< Terwijl er echt weinig apps op staan, alleen wel.fucking veel foto's op de externe sd kaart, maar of het daar aan kan liggen?

Wordt ie ook warm? Moederbord kan ook naar de haaien zijn, had ik ook.

Tijd voor een nieuwe


Ja, mooi kut dan. Ik wil overstappen naar Vodafone maar moet nog 4 maanden wachten tot m'n abonnement afloopt bij KPN. Nouja even kijken hoelang ie het nog volhoudt en anders maar even een tijdelijke goedkope mobiel scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 23:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kun je abbo niet afkopen bij KPN? Weet niet of dat werkt, maar poging waard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan moet je het resterende bedrag in 1x aflossen... lijkt me niet de meest ideale oplossing :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 07:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Dan moet je het resterende bedrag in 1x aflossen... lijkt me niet de meest ideale oplossing :P


Het feit dat je een nieuw abbo en nieuwe telefoon kan doen, die wel functioneert...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Dan moet je het resterende bedrag in 1x aflossen... lijkt me niet de meest ideale oplossing :P

Sommige providers willen het ook voor je afkopen geloof ik. Die willen je als klant natuurlijk hebben.
Je kan proberen de provider te bellen voor wat informatie hieromtrent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 19:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
The Skribbler schreef:
Dan moet je het resterende bedrag in 1x aflossen... lijkt me niet de meest ideale oplossing :P

Sommige providers willen het ook voor je afkopen geloof ik. Die willen je als klant natuurlijk hebben.
Je kan proberen de provider te bellen voor wat informatie hieromtrent.

Ja dit ga ik idd even doen, vraag me sowieso af of ik al die extra's van Ziggo wel krijg, aangezien mijn moeder op dit adres dat ook al heeft. Anders kan ik net zo goed nu verlengen bij KPN, dan scheelt het niks in prijs. En zelf afkopen is echt geen optie. :P Kan ik net zo goed 2 abbo's nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 21:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je moeder al Ziggo Vodafone heeft, dan krijg je wel de korting, dubbele data maar niet het tv pakket.

Tv pakket is overigens op elke box in huis geldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 21:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Als je moeder al Ziggo Vodafone heeft, dan krijg je wel de korting, dubbele data maar niet het tv pakket.

Tv pakket is overigens op elke box in huis geldig

Oke nouja die korting en dubbele data zijn sws het belangrijkste. We hebben nu dat Films en Series XL en Ziggo Sport open zender dus meer hoef ik toch niet perse.
Vorige  1 ... 945, 946, 947, 948, 949, 950, 951 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic