zieligdjpatt wrote:van een tegenstander die niet kon winnenRAW-vizion wrote:van wie?djpatt wrote:een eleboogje krijgen en ook een bloedneus krijgen![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Een ijscocar die z'n muziekje teringhard aan heeft staan. En dan ook nog zo'n irritant kutdeuntje! 
Sprintje trekken en ijsje halen jij!Chukkels wrote:Een ijscocar die z'n muziekje teringhard aan heeft staan. En dan ook nog zo'n irritant kutdeuntje!
Sprinten? Ik kan geen stap meer zettenOlijfboompje wrote:Sprintje trekken en ijsje halen jij!Chukkels wrote:Een ijscocar die z'n muziekje teringhard aan heeft staan. En dan ook nog zo'n irritant kutdeuntje!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Maximum wrote:vrouwen..
Women are made to be loved, not understood
-
T
dj-rico01 wrote:Maximum wrote:vrouwen..Women are made to be loved, not understood
-
RHardtraxx Veteran
hahaha is wel waar!wesskeej wrote:dj-rico01 wrote:Maximum wrote:vrouwen..Women are made to be loved, not understood
Oldschool Cartoon Netword Dexters Lab flashback hiero!Olijfboompje wrote:Sprintje trekken en ijsje halen jij!Chukkels wrote:Een ijscocar die z'n muziekje teringhard aan heeft staan. En dan ook nog zo'n irritant kutdeuntje!
-
RHardtraxx Veteran
Maximum wrote:Oldschool Cartoon Netword Dexters Lab flashback hiero!Olijfboompje wrote:Sprintje trekken en ijsje halen jij!Chukkels wrote:Een ijscocar die z'n muziekje teringhard aan heeft staan. En dan ook nog zo'n irritant kutdeuntje!
-
RHardtraxx Veteran
iddProject 141 wrote:stomme reclamebanners bij hotmail die groter worden als je er overheen gaat met de muis
Dat 60% van de gesprekken die ik tegenwoordig voer met mensen die ik minder dan 1 keer per week zie gaan over hoe lang ik ben. 
-
RHardtraxx Veteran
hoelang ben je dan?hidde wrote:Dat 60% van de gesprekken die ik tegenwoordig voer met mensen die ik minder dan 1 keer per week zie gaan over hoe lang ik ben.
-
G
Stinkende mensen in de trein..
-
RHardtraxx Veteran
KSwoosh wrote:Stinkende mensen in de trein..
Mensen die op elk irritatiemomentje reageren om meer posts te winnen.
-
E
katamaran wrote:Mensen die op elk irritatiemomentje reageren om meer posts te winnen.
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
idnerdaad, vind ik echt niet kunnenbiscuit wrote:katamaran wrote:Mensen die op elk irritatiemomentje reageren om meer posts te winnen.
-
RHardtraxx Veteran
needj-rico01 wrote:idnerdaad, vind ik echt niet kunnenbiscuit wrote:katamaran wrote:Mensen die op elk irritatiemomentje reageren om meer posts te winnen.
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
moet jij zeggen rawviz :')
-
RHardtraxx Veteran
oke maar als er totaal niet meer gereageerd word op comments dan word het zo dood hierdj-rico01 wrote:moet jij zeggen rawviz :')
1.93 ofzo inmiddels. :') Voor iemand van (bijna) 16.RAW-vizion wrote:hoelang ben je dan?hidde wrote:Dat 60% van de gesprekken die ik tegenwoordig voer met mensen die ik minder dan 1 keer per week zie gaan over hoe lang ik ben.
Mja opzich best klote. Als ik met iemand praat(zeker als ik met een meisje praat) is het hoogteverschil soms echt belachelijk.
Dan moet je met mannen gaan pratenhidde wrote:1.93 ofzo inmiddels. :') Voor iemand van (bijna) 16.RAW-vizion wrote:hoelang ben je dan?hidde wrote:Dat 60% van de gesprekken die ik tegenwoordig voer met mensen die ik minder dan 1 keer per week zie gaan over hoe lang ik ben.![]()
Mja opzich best klote. Als ik met iemand praat(zeker als ik met een meisje praat) is het hoogteverschil soms echt belachelijk.
-
RHardtraxx Veteran
fackhidde wrote:1.93 ofzo inmiddels. :') Voor iemand van (bijna) 16.RAW-vizion wrote:hoelang ben je dan?hidde wrote:Dat 60% van de gesprekken die ik tegenwoordig voer met mensen die ik minder dan 1 keer per week zie gaan over hoe lang ik ben.![]()
Nog even en ze hoeft niet eens meer door de knieën voor jehidde wrote:1.93 ofzo inmiddels. :') Voor iemand van (bijna) 16.RAW-vizion wrote:hoelang ben je dan?hidde wrote:Dat 60% van de gesprekken die ik tegenwoordig voer met mensen die ik minder dan 1 keer per week zie gaan over hoe lang ik ben.![]()
Kots misselijk zijn na het eten van mcdonalds