zieligwrote:van een tegenstander die niet kon winnenwrote:van wie?wrote:een eleboogje krijgen en ook een bloedneus krijgen![]()
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
Een ijscocar die z'n muziekje teringhard aan heeft staan. En dan ook nog zo'n irritant kutdeuntje! 
Sprintje trekken en ijsje halen jij!wrote:Een ijscocar die z'n muziekje teringhard aan heeft staan. En dan ook nog zo'n irritant kutdeuntje!
Sprinten? Ik kan geen stap meer zettenwrote:Sprintje trekken en ijsje halen jij!wrote:Een ijscocar die z'n muziekje teringhard aan heeft staan. En dan ook nog zo'n irritant kutdeuntje!
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
3,722 postssince 2009
wrote:vrouwen..
Women are made to be loved, not understood
T
wrote:wrote:vrouwen..Women are made to be loved, not understood
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
hahaha is wel waar!wrote:wrote:wrote:vrouwen..Women are made to be loved, not understood
Oldschool Cartoon Netword Dexters Lab flashback hiero!wrote:Sprintje trekken en ijsje halen jij!wrote:Een ijscocar die z'n muziekje teringhard aan heeft staan. En dan ook nog zo'n irritant kutdeuntje!
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
wrote:Oldschool Cartoon Netword Dexters Lab flashback hiero!wrote:Sprintje trekken en ijsje halen jij!wrote:Een ijscocar die z'n muziekje teringhard aan heeft staan. En dan ook nog zo'n irritant kutdeuntje!
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
iddwrote:stomme reclamebanners bij hotmail die groter worden als je er overheen gaat met de muis
Dat 60% van de gesprekken die ik tegenwoordig voer met mensen die ik minder dan 1 keer per week zie gaan over hoe lang ik ben. 
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
hoelang ben je dan?wrote:Dat 60% van de gesprekken die ik tegenwoordig voer met mensen die ik minder dan 1 keer per week zie gaan over hoe lang ik ben.
G
Stinkende mensen in de trein..
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
wrote:Stinkende mensen in de trein..
Mensen die op elk irritatiemomentje reageren om meer posts te winnen.
E
wrote:Mensen die op elk irritatiemomentje reageren om meer posts te winnen.
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
3,722 postssince 2009
idnerdaad, vind ik echt niet kunnenwrote:wrote:Mensen die op elk irritatiemomentje reageren om meer posts te winnen.
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
neewrote:idnerdaad, vind ik echt niet kunnenwrote:wrote:Mensen die op elk irritatiemomentje reageren om meer posts te winnen.
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
3,722 postssince 2009
moet jij zeggen rawviz :')
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
oke maar als er totaal niet meer gereageerd word op comments dan word het zo dood hierwrote:moet jij zeggen rawviz :')
1.93 ofzo inmiddels. :') Voor iemand van (bijna) 16.wrote:hoelang ben je dan?wrote:Dat 60% van de gesprekken die ik tegenwoordig voer met mensen die ik minder dan 1 keer per week zie gaan over hoe lang ik ben.
Mja opzich best klote. Als ik met iemand praat(zeker als ik met een meisje praat) is het hoogteverschil soms echt belachelijk.
Dan moet je met mannen gaan pratenwrote:1.93 ofzo inmiddels. :') Voor iemand van (bijna) 16.wrote:hoelang ben je dan?wrote:Dat 60% van de gesprekken die ik tegenwoordig voer met mensen die ik minder dan 1 keer per week zie gaan over hoe lang ik ben.![]()
Mja opzich best klote. Als ik met iemand praat(zeker als ik met een meisje praat) is het hoogteverschil soms echt belachelijk.
R
Hardtraxx Veteran
6,778 postssince 2010
fackwrote:1.93 ofzo inmiddels. :') Voor iemand van (bijna) 16.wrote:hoelang ben je dan?wrote:Dat 60% van de gesprekken die ik tegenwoordig voer met mensen die ik minder dan 1 keer per week zie gaan over hoe lang ik ben.![]()
Nog even en ze hoeft niet eens meer door de knieën voor jewrote:1.93 ofzo inmiddels. :') Voor iemand van (bijna) 16.wrote:hoelang ben je dan?wrote:Dat 60% van de gesprekken die ik tegenwoordig voer met mensen die ik minder dan 1 keer per week zie gaan over hoe lang ik ben.![]()
Kots misselijk zijn na het eten van mcdonalds