Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 932, 933, 934, 935, 936, 937, 938 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:14 

Hardtraxx Veteran

:lol:

het moet maar weer he
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:30 

Hardtraxx Veteran

Per ongeluk op Markeer forums als gelezen geklikt, nu weet ik niet wat nieuw is :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:33 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Op stage komen met een bak motivatie waar je u tegen zegt en dan het hardstyle fitties topic openen na 2 dagen afwezigheid.

*zucht* here we go again

https://imgur.com/r/highqualitygifs/cMWalaa

Precies hetzelfde hier :lol: . Wel een leuk leesvoer voor de dinsdagochtend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:54 

Hardtraxx Veteran

Klanten aan de servicebalie die iedere keer uit hun pan staan te gaan tegen je, omdat ze denken dat 'ruilen binnen 8 dagen' voor hen niet geldt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 13:22 

Kraak... Piep...

Svbtwee schreef:
Klanten aan de servicebalie die iedere keer uit hun pan staan te gaan tegen je, omdat ze denken dat 'ruilen binnen 8 dagen' voor hen niet geldt :')

Beetje vreemd ook sinds er in Europa een algemene wet is die 14 dagen right of withdrawal dicteert.

Dus ik denk dat je baas even moet uitkijken met wat hij prediceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 13:26 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:

Dacht dat die winkel de gezelligste van Nederland was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 13:50 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Svbtwee schreef:

De winkel en het personeel zijn dat ook :yes:, alleen de klanten niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:31 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
MelvinFR schreef:
Svbtwee schreef:

De winkel en het personeel zijn dat ook :yes:, alleen de klanten niet.

Al je klanten de deur uit sturen. Heb je daar ook geen last meer van.

En geen werk :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 15:52 

Hardtraxx Veteran

Zo probeer ik het ook altijd nog maar een beetje positief te bekijken (dat ik zonder klanten geen werk had), dus dat ik toch maar blij met ze moet zijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 18:27 

Hardtraxx Veteran

Veeeeel te veel posts om te lezen als je een weekend niet meegelezen hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 18:42 

Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
Veeeeel te veel posts om te lezen als je een weekend niet meegelezen hebt...

'Normaal' is het in het weekend altijd maar een uitgestorven boel op het forum vergeleken met doordeweeks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 19:15 

Hardtraxx Veteran

De keta grappen zijn echt kei leuk nog steeds :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 19:39 

Hardtraxx Veteran

Nadat je zo veel gedaan hebt voor een bedrijf erachter komen dat ze me niet meer waard vinden dan een cadeaukaart van 7.5,- voor mijn verjaardag aanstaande vrijdag -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 19:44 

Hardtraxx Veteran

Wees blij dat je iets krijgt joh. Ze zijn niet verplicht om je iets te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 19:51 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Klinkt misschien heel ondankbaar, maar met deze cadeaukaart moet ik nog verzendkosten bestalen van bijna 4 euro. Wat geef je een hard werkende werknemer dan voor iets als dit juist het enige moment van waardering is die je iemand kan geven als werkgever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 19:52 

Hardtraxx Veteran

Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit iemand heb gehoord die een cadeau heeft gekregen voor zijn verjaardag van zijn bedrijf. :P

Edit:

Nuracore schreef:
Daveytl schreef:

Klinkt misschien heel ondankbaar, maar met deze cadeaukaart moet ik nog verzendkosten bestalen van bijna 4 euro. Wat geef je een hard werkende werknemer dan voor iets als dit juist het enige moment van waardering is die je iemand kan geven als werkgever.

Ja oke, dan kun je inderdaad beter niks geven. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 20:06 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Daveytl schreef:

Ja en normaal zou je die 4 euro moeten betalen, dus alsnog krijg je 7,5 euro. Ik vind het een beetje ondankbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 20:09 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Daveytl schreef:

Huh wat? Hier krijg je een cadeaukaart, maar je moet hem wel zelf even gaan bestellen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 20:30 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Nuracore schreef:
Daveytl schreef:

Ja en normaal zou je die 4 euro moeten betalen, dus alsnog krijg je 7,5 euro. Ik vind het een beetje ondankbaar.

Ik ben wel dankbaar dat ze 'wat' geven. Maar bij dit aantal kun je zoals boven je gezegd wordt dus beter niets geven. Waar bestel je wat voor 3,5? Ik denk dat je dan beter niets terwijl je toch niets verwacht dan dit en er niets mee kunnen wat dus teleurstelling veroorzaakt. Kreeg er wel een 'persoonlijk' geschreven kaart bij. Dat was wel leuk :)

@Bass
Ja dat zijn van die diensten waar je een kaart koopt en met die waarde een cadeaukaart naar eigen keuze te kopen (bol, media markt etc etc). En voor het versturen betaal je dan weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 22:35 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit iemand heb gehoord die een cadeau heeft gekregen voor zijn verjaardag van zijn bedrijf. :P

Ik kan me wel nog iemand herinneren die een cadeau kreeg voor kerst :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 22:44 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
MelvinFR schreef:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Citaat:
Ouders, doen al jaren niks meer aan kerst... (geen cadeau's, wel wat eten).. komen ze in een keer aanzetten met een kado...

Heb ze voor 5 cent meegegeven en ze een fijne kerst gewenst, ik ga gamen... mafkezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 23:36 

Hardtraxx Veteran

Maar 1 aflevering per week van een serie, in dit geval the 100 :/. Wil verdomme weten hoe het gaat aflopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 23:42 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Nadat je zo veel gedaan hebt voor een bedrijf erachter komen dat ze me niet meer waard vinden dan een cadeaukaart van 7.5,- voor mijn verjaardag aanstaande vrijdag -.-

Meestal als je verjaart moet je juist trakteren. :P Taart, gebakjes, noem maar op. Of gaat dat in NL er anders aan toe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 00:04 

Bierkoning

Indy schreef:
Steffnov schreef:
MelvinFR schreef:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Citaat:
Ouders, doen al jaren niks meer aan kerst... (geen cadeau's, wel wat eten).. komen ze in een keer aanzetten met een kado...

Heb ze voor 5 cent meegegeven en ze een fijne kerst gewenst, ik ga gamen... mafkezen

Hahahaha blijft mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 08:51 

Hardtraxx Veteran

Waar staat deze?
Vorige  1 ... 932, 933, 934, 935, 936, 937, 938 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic