het moet maar weer he
het moet maar weer he
Precies hetzelfde hierwrote:Op stage komen met een bak motivatie waar je u tegen zegt en dan het hardstyle fitties topic openen na 2 dagen afwezigheid.
*zucht* here we go again
https://imgur.com/r/highqualitygifs/cMWalaa
Beetje vreemd ook sinds er in Europa een algemene wet is die 14 dagen right of withdrawal dicteert.wrote:Klanten aan de servicebalie die iedere keer uit hun pan staan te gaan tegen je, omdat ze denken dat 'ruilen binnen 8 dagen' voor hen niet geldt :')
Dacht dat die winkel de gezelligste van Nederland was?wrote:Klanten aan de servicebalie die iedere keer uit hun pan staan te gaan tegen je, omdat ze denken dat 'ruilen binnen 8 dagen' voor hen niet geldt :')
De winkel en het personeel zijn dat ookwrote:Dacht dat die winkel de gezelligste van Nederland was?wrote:Klanten aan de servicebalie die iedere keer uit hun pan staan te gaan tegen je, omdat ze denken dat 'ruilen binnen 8 dagen' voor hen niet geldt :')
Al je klanten de deur uit sturen. Heb je daar ook geen last meer van.wrote:De winkel en het personeel zijn dat ookwrote:Dacht dat die winkel de gezelligste van Nederland was?wrote:Klanten aan de servicebalie die iedere keer uit hun pan staan te gaan tegen je, omdat ze denken dat 'ruilen binnen 8 dagen' voor hen niet geldt :'), alleen de klanten niet.
'Normaal' is het in het weekend altijd maar een uitgestorven boel op het forum vergeleken met doordeweekswrote: Veeeeel te veel posts om te lezen als je een weekend niet meegelezen hebt...
Klinkt misschien heel ondankbaar, maar met deze cadeaukaart moet ik nog verzendkosten bestalen van bijna 4 euro. Wat geef je een hard werkende werknemer dan voor iets als dit juist het enige moment van waardering is die je iemand kan geven als werkgever.wrote:Wees blij dat je iets krijgt joh. Ze zijn niet verplicht om je iets te geven.
Ja oke, dan kun je inderdaad beter niks geven.wrote:Klinkt misschien heel ondankbaar, maar met deze cadeaukaart moet ik nog verzendkosten bestalen van bijna 4 euro. Wat geef je een hard werkende werknemer dan voor iets als dit juist het enige moment van waardering is die je iemand kan geven als werkgever.wrote:Wees blij dat je iets krijgt joh. Ze zijn niet verplicht om je iets te geven.
Ja en normaal zou je die 4 euro moeten betalen, dus alsnog krijg je 7,5 euro. Ik vind het een beetje ondankbaar.wrote:Klinkt misschien heel ondankbaar, maar met deze cadeaukaart moet ik nog verzendkosten bestalen van bijna 4 euro. Wat geef je een hard werkende werknemer dan voor iets als dit juist het enige moment van waardering is die je iemand kan geven als werkgever.wrote:Wees blij dat je iets krijgt joh. Ze zijn niet verplicht om je iets te geven.
Huh wat? Hier krijg je een cadeaukaart, maar je moet hem wel zelf even gaan bestellen.wrote:Klinkt misschien heel ondankbaar, maar met deze cadeaukaart moet ik nog verzendkosten bestalen van bijna 4 euro. Wat geef je een hard werkende werknemer dan voor iets als dit juist het enige moment van waardering is die je iemand kan geven als werkgever.wrote:Wees blij dat je iets krijgt joh. Ze zijn niet verplicht om je iets te geven.
Ik ben wel dankbaar dat ze 'wat' geven. Maar bij dit aantal kun je zoals boven je gezegd wordt dus beter niets geven. Waar bestel je wat voor 3,5? Ik denk dat je dan beter niets terwijl je toch niets verwacht dan dit en er niets mee kunnen wat dus teleurstelling veroorzaakt. Kreeg er wel een 'persoonlijk' geschreven kaart bij. Dat was wel leukwrote:Ja en normaal zou je die 4 euro moeten betalen, dus alsnog krijg je 7,5 euro. Ik vind het een beetje ondankbaar.wrote:Klinkt misschien heel ondankbaar, maar met deze cadeaukaart moet ik nog verzendkosten bestalen van bijna 4 euro. Wat geef je een hard werkende werknemer dan voor iets als dit juist het enige moment van waardering is die je iemand kan geven als werkgever.wrote:Wees blij dat je iets krijgt joh. Ze zijn niet verplicht om je iets te geven.
Ik kan me wel nog iemand herinneren die een cadeau kreeg voor kerstwrote:Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit iemand heb gehoord die een cadeau heeft gekregen voor zijn verjaardag van zijn bedrijf.
wrote:Ik kan me wel nog iemand herinneren die een cadeau kreeg voor kerstwrote:Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit iemand heb gehoord die een cadeau heeft gekregen voor zijn verjaardag van zijn bedrijf.![]()
Ouders, doen al jaren niks meer aan kerst... (geen cadeau's, wel wat eten).. komen ze in een keer aanzetten met een kado...
Heb ze voor 5 cent meegegeven en ze een fijne kerst gewenst, ik ga gamen... mafkezen
Meestal als je verjaart moet je juist trakteren.wrote:Nadat je zo veel gedaan hebt voor een bedrijf erachter komen dat ze me niet meer waard vinden dan een cadeaukaart van 7.5,- voor mijn verjaardag aanstaande vrijdag
Hahahaha blijft mooiwrote:wrote:Ik kan me wel nog iemand herinneren die een cadeau kreeg voor kerstwrote:Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit iemand heb gehoord die een cadeau heeft gekregen voor zijn verjaardag van zijn bedrijf.![]()
![]()
![]()
![]()
Ouders, doen al jaren niks meer aan kerst... (geen cadeau's, wel wat eten).. komen ze in een keer aanzetten met een kado...
Heb ze voor 5 cent meegegeven en ze een fijne kerst gewenst, ik ga gamen... mafkezen