Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
:lol:

het moet maar weer he
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Per ongeluk op Markeer forums als gelezen geklikt, nu weet ik niet wat nieuw is :cry:
Last edited by klapstoel on 04 Apr 2017 12:34, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Rickzel wrote:Op stage komen met een bak motivatie waar je u tegen zegt en dan het hardstyle fitties topic openen na 2 dagen afwezigheid.

*zucht* here we go again

https://imgur.com/r/highqualitygifs/cMWalaa
Precies hetzelfde hier :lol: . Wel een leuk leesvoer voor de dinsdagochtend.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 16 hours ago
Klanten aan de servicebalie die iedere keer uit hun pan staan te gaan tegen je, omdat ze denken dat 'ruilen binnen 8 dagen' voor hen niet geldt :')
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Svbtwee wrote:Klanten aan de servicebalie die iedere keer uit hun pan staan te gaan tegen je, omdat ze denken dat 'ruilen binnen 8 dagen' voor hen niet geldt :')
Beetje vreemd ook sinds er in Europa een algemene wet is die 14 dagen right of withdrawal dicteert.

Dus ik denk dat je baas even moet uitkijken met wat hij prediceert.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Svbtwee wrote:Klanten aan de servicebalie die iedere keer uit hun pan staan te gaan tegen je, omdat ze denken dat 'ruilen binnen 8 dagen' voor hen niet geldt :')
Dacht dat die winkel de gezelligste van Nederland was?
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
MelvinFR wrote:
De winkel en het personeel zijn dat ook :yes:, alleen de klanten niet.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Svbtwee wrote:
MelvinFR wrote:
De winkel en het personeel zijn dat ook :yes:, alleen de klanten niet.
Al je klanten de deur uit sturen. Heb je daar ook geen last meer van.

En geen werk :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Zo probeer ik het ook altijd nog maar een beetje positief te bekijken (dat ik zonder klanten geen werk had), dus dat ik toch maar blij met ze moet zijn :loving:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Veeeeel te veel posts om te lezen als je een weekend niet meegelezen hebt...
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Zamble wrote: Veeeeel te veel posts om te lezen als je een weekend niet meegelezen hebt...
'Normaal' is het in het weekend altijd maar een uitgestorven boel op het forum vergeleken met doordeweeks :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
De keta grappen zijn echt kei leuk nog steeds :D
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 40 minutes ago
Nadat je zo veel gedaan hebt voor een bedrijf erachter komen dat ze me niet meer waard vinden dan een cadeaukaart van 7.5,- voor mijn verjaardag aanstaande vrijdag -.-
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wees blij dat je iets krijgt joh. Ze zijn niet verplicht om je iets te geven.
Hardtraxx Veteran
last seen 40 minutes ago
Daveytl wrote:Wees blij dat je iets krijgt joh. Ze zijn niet verplicht om je iets te geven.
Klinkt misschien heel ondankbaar, maar met deze cadeaukaart moet ik nog verzendkosten bestalen van bijna 4 euro. Wat geef je een hard werkende werknemer dan voor iets als dit juist het enige moment van waardering is die je iemand kan geven als werkgever.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit iemand heb gehoord die een cadeau heeft gekregen voor zijn verjaardag van zijn bedrijf. :P

Edit:
Nuracore wrote:
Daveytl wrote:Wees blij dat je iets krijgt joh. Ze zijn niet verplicht om je iets te geven.
Klinkt misschien heel ondankbaar, maar met deze cadeaukaart moet ik nog verzendkosten bestalen van bijna 4 euro. Wat geef je een hard werkende werknemer dan voor iets als dit juist het enige moment van waardering is die je iemand kan geven als werkgever.
Ja oke, dan kun je inderdaad beter niks geven. xd
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Nuracore wrote:
Ja en normaal zou je die 4 euro moeten betalen, dus alsnog krijg je 7,5 euro. Ik vind het een beetje ondankbaar.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Nuracore wrote:
Huh wat? Hier krijg je een cadeaukaart, maar je moet hem wel zelf even gaan bestellen. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 40 minutes ago
Daveytl wrote:
Nuracore wrote:
Ja en normaal zou je die 4 euro moeten betalen, dus alsnog krijg je 7,5 euro. Ik vind het een beetje ondankbaar.
Ik ben wel dankbaar dat ze 'wat' geven. Maar bij dit aantal kun je zoals boven je gezegd wordt dus beter niets geven. Waar bestel je wat voor 3,5? Ik denk dat je dan beter niets terwijl je toch niets verwacht dan dit en er niets mee kunnen wat dus teleurstelling veroorzaakt. Kreeg er wel een 'persoonlijk' geschreven kaart bij. Dat was wel leuk :)

@Bass
Ja dat zijn van die diensten waar je een kaart koopt en met die waarde een cadeaukaart naar eigen keuze te kopen (bol, media markt etc etc). En voor het versturen betaal je dan weer :)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 days ago
MelvinFR wrote:Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit iemand heb gehoord die een cadeau heeft gekregen voor zijn verjaardag van zijn bedrijf. :P
Ik kan me wel nog iemand herinneren die een cadeau kreeg voor kerst :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 5 days ago
Steffnov wrote:
MelvinFR wrote:Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit iemand heb gehoord die een cadeau heeft gekregen voor zijn verjaardag van zijn bedrijf. :P
:lol: :lol: :lol: :lol:
Ouders, doen al jaren niks meer aan kerst... (geen cadeau's, wel wat eten).. komen ze in een keer aanzetten met een kado...

Heb ze voor 5 cent meegegeven en ze een fijne kerst gewenst, ik ga gamen... mafkezen
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Maar 1 aflevering per week van een serie, in dit geval the 100 :/. Wil verdomme weten hoe het gaat aflopen
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Nuracore wrote:Nadat je zo veel gedaan hebt voor een bedrijf erachter komen dat ze me niet meer waard vinden dan een cadeaukaart van 7.5,- voor mijn verjaardag aanstaande vrijdag -.-
Meestal als je verjaart moet je juist trakteren. :P Taart, gebakjes, noem maar op. Of gaat dat in NL er anders aan toe?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Indy wrote:
Steffnov wrote:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Ouders, doen al jaren niks meer aan kerst... (geen cadeau's, wel wat eten).. komen ze in een keer aanzetten met een kado...

Heb ze voor 5 cent meegegeven en ze een fijne kerst gewenst, ik ga gamen... mafkezen
Hahahaha blijft mooi
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Waar staat deze?