Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 916, 917, 918, 919, 920, 921, 922 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Lennard95 schreef:
Gister kaart gekocht voor een feestje in de buurt en vervolgens gaan liggen en pas om 3 uur wakker worden >.<


Nog wel gegaan? :P


Was half 3 al afgelopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 01:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kut bier ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 09:22 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteravond livestream gekeken op mobiel voor 't slapen gaan. In slaap gevallen, verbreekt (waarschijnlijk) de verbinding met de wifi, waardoor hij verder is gegaan op m'n 4G. Gevolg: Internetbundel op terwijl ik nog 25 dagen moet deze maand :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Afbeelding


Als ze nou net creatief zijn met hun muziek als met het verzinnen van nieuwe RAW subgenres zou het misschien nog iets kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen met Dopper-fles >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Mensen met Dopper-fles >.<


Hahahha, nu je het zegt. Die zijn wel irritant ja. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je eens aan zo'n mensen vragen wat het voordeel is ten opzichte van een leeg flesje Chaudfontaine.
"Eh.. ja je kan er een soort beker van maken, waaruit je kan drinken.."

Gewoon niet zo populair doen, kut hipsters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zou ook goed voor het milieu moeten zijn. Durf te wedden dat ze thuis nog geeneens hun afval scheiden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 13:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Moet je eens aan zo'n mensen vragen wat het voordeel is ten opzichte van een leeg flesje Chaudfontaine.
"Eh.. ja je kan er een soort beker van maken, waaruit je kan drinken.."

Ja en dat je niet steeds de helft van je plastic flesje opdrinkt maar goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Gisteravond livestream gekeken op mobiel voor 't slapen gaan. In slaap gevallen, verbreekt (waarschijnlijk) de verbinding met de wifi, waardoor hij verder is gegaan op m'n 4G. Gevolg: Internetbundel op terwijl ik nog 25 dagen moet deze maand :cry:


Bad luck Brian haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit je hopen op dat Pearl Jam naar Rock Werchter komt (waar ik al een combiticket voor heb). Werd er vandaag naar buiten gebracht dat de zanger (Eddie Vedder) met z'n solo tournée naar België komt. Geweldig nieuws dus, maar je kan het al raden... Net dat weekend van RW. Het leven is hard. :cry:

EDIT: het is toch een andere datum, dus dit mag naar Genietmomentjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 00:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Zit je hopen op dat Pearl Jam naar Rock Werchter komt (waar ik al een combiticket voor heb). Werd er vandaag naar buiten gebracht dat de zanger (Eddie Vedder) met z'n solo tournée naar België komt. Geweldig nieuws dus, maar je kan het al raden... Net dat weekend van RW. Het leven is hard. :cry:

EDIT: het is toch een andere datum, dus dit mag naar Genietmomentjes :lol:

Is de line up van RW nog niet compleet qua grote namen dan? Vond het al behoorlijk indrukwekkend :P Twijfel zelf ook nog om te gaan, maar hoef eigenlijk maar 1 dag alleen dat kon al niet meer (althans de dag die ik wou gaan).

Zag vandaag ook voorbij komen dat ie naar Nederland komt, toen ben ik ff gaan checken of ie live veel van Pearl Jam speelt, maar dat valt behoorlijk tegen. Dus dat concert gaat hem niet worden voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik denk dat er nu gewoon wat aangevuld wordt met minder bekende namen. Maar PJ is op RW geweest in 2012 en 2014, dus dit jaar leek mij ideaal. Ik ga proberen tickets te regelen voor zijn tour. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 10:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leuke mainstream line up. Maar Werchter is al lang niet meer wat het geweest was toen er nog volop rock en metal stond :P

Ga liever voor Graspop met oa A Day To Remember, Airbourne, Architects, Alter Bridge, Blue Oyster Cult, Chelsea Grin, Coheed & Cambria, Crown The Empire, Deep Purple, Europe, Evanescence, Five Finger Death Punch, Gojira, Hatebreed, In Flames, Mastodon, Ministry, Northlane :love: , Of Mice & Men, Opeth, Queensryche, Rammstein, Rob Zombie, The Scorpions, Steel Panther, Sum 41, Black Dahlia Murder, The Devil Wears Prada, Dillinger Escape Plan en While She Sleeps.

Imo echt een mooie mix tussen oude rock/metal, populaire mainstream namen, metal en metalcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt enorm veel zin hebben in koffie, maar hij is nog te heet om te drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de file staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Echt enorm veel zin hebben in koffie, maar hij is nog te heet om te drinken.


Precies dit maak ik nu ook mee verdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat zijn de concertkaarten van Eddie Vedder duur zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In van die nieuwe treinen hebben ze in de ruimte tussen de coupés waar je ook kunt staan of zitten als het druk is, geen uitklapbare stoeltjes geplaatst, maar soort van onhandige kussentjes waar je tegenaan kunt leunen. Had daar godverdomme gewoon stoeltjes geplaatst dan, nu sta/leun/hang je nog steeds.
Ik kan het niet beter uitleggen, wel kan ik zeggen dat het zeer irritant is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Handen wassen terwijl je een horloge om hebt. Hij is wel waterdicht maar toch probeer ik water het liefst te vermijden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
In van die nieuwe treinen hebben ze in de ruimte tussen de coupés waar je ook kunt staan of zitten als het druk is, geen uitklapbare stoeltjes geplaatst, maar soort van onhandige kussentjes waar je tegenaan kunt leunen. Had daar godverdomme gewoon stoeltjes geplaatst dan, nu sta/leun/hang je nog steeds.
Ik kan het niet beter uitleggen, wel kan ik zeggen dat het zeer irritant is.

Haha hier had ik ook even z'n 'huh :huh:' momentje toen ik dat zag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
In van die nieuwe treinen hebben ze in de ruimte tussen de coupés waar je ook kunt staan of zitten als het druk is, geen uitklapbare stoeltjes geplaatst, maar soort van onhandige kussentjes waar je tegenaan kunt leunen. Had daar godverdomme gewoon stoeltjes geplaatst dan, nu sta/leun/hang je nog steeds.
Ik kan het niet beter uitleggen, wel kan ik zeggen dat het zeer irritant is.

Ik vind ze best handig. Echter heb ik altijd wel een normale zitplek. Ik kan me voorstellen dat deze dimgen wel minder ruimte in beslag nemen dan uitklapstoeltjes, en als de trein echt heel vol is hebben ze liever niet dat je zo'n stoeltje uitklapt om te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Twanneke schreef:
In van die nieuwe treinen hebben ze in de ruimte tussen de coupés waar je ook kunt staan of zitten als het druk is, geen uitklapbare stoeltjes geplaatst, maar soort van onhandige kussentjes waar je tegenaan kunt leunen. Had daar godverdomme gewoon stoeltjes geplaatst dan, nu sta/leun/hang je nog steeds.
Ik kan het niet beter uitleggen, wel kan ik zeggen dat het zeer irritant is.

Ik vind ze best handig. Echter heb ik altijd wel een normale zitplek. Ik kan me voorstellen dat deze dimgen wel minder ruimte in beslag nemen dan uitklapstoeltjes, en als de trein echt heel vol is hebben ze liever niet dat je zo'n stoeltje uitklapt om te zitten.


Maar wat vind jij handig, want in principe sta je dan nog steeds? Dan kan ik net zo goed tegen de muur aan leunen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is wel iets fijner dan tegen een muur aan leunen en toch ruimtebesparend.
Vorige  1 ... 916, 917, 918, 919, 920, 921, 922 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic