Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
ErikZ wrote:Ruthless, Darkraver en al die Pussy Lounge meuk die helemaal los gaan overal op de Ruthless Remix van Banaan...

Die kick is regelrecht gejat uit Crackin Your Ribs maar nergens wordt er iets over gemeld :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Dat een of andere mongool vannacht vuurwerk in de uitlaat van mijn auto heeft gestopt. Heel de onderkant naar de tievus.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Hihi, knalpijp. :$
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Parvuz :lol:

Oh en over die kick uit Crackin' Your Ribs
Ruthless wrote:OH YES! THE WAIT IS OVER!

You can finally enjoy my remix of 'Banaan'!
#GaanMetDieBanaan!!!

Check it on Spotify:

play.spotify.com/album/4qaD5cwUkgpyCrBtjDuGfa

6 Months ago I made a mash up, just for fun.
Jebroer - Banaan vs Minus Militia - Cracking Your Ribs
(Insane track by Minus Militia!!)..

This worked so bloody well on the dancefloor, that I desided to turn it into a Ruthless remix/refix/bootleg.
It was never my intention to release it.
But because of the HUGE demand for this remix, I recently finished it, added a break and a second drop, and now it's here for you to play very very very loud!!
Dus waarschijnlijk gewoon in overleg met Minus gebeurd.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
ben je lekker aan t gamen en met een missie bezig waar je bijna mee klaar bent

beeld op zwart...systeemupdate :mad:

kan ik weer opnieuw beginne xd :thumbdown:
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Destination wrote:Beter goed gejat dan..? :whistle:

View on YouTube

https://www.hardstyle.com/jebroer-featu ... less-remix
Die reacties onder de video >.<
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Mensen die vol overtuiging beweren dat een track van 140 bpm geen Industrial Hardcore kan zijn omdat "hardcore tempo moet hebben" en het anders geen hardcore is.
S
Joey wrote:Mensen die vol overtuiging beweren dat een track van 140 bpm geen Industrial Hardcore kan zijn omdat "hardcore tempo moet hebben" en het anders geen hardcore is.
Klinkt best logisch voor een leek die er amper verstand van heeft :P
S
-
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Joey wrote:Mensen die vol overtuiging beweren dat een track van 140 bpm geen Industrial Hardcore kan zijn omdat "hardcore tempo moet hebben" en het anders geen hardcore is.
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
View on YouTube

Is net zo goed Industrial, maar nog een "klein" stukje trager :P wel benieuwd hoe dit hier zou worden ontvangen
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Echt wéér verkouden worden, ben er net 3 weken van af of zo en het begint weer. Ik word er echt schijt ziek van -.- :x
S
Unknown wrote:Echt wéér verkouden worden, ben er net 3 weken van af of zo en het begint weer. Ik word er echt schijt ziek van -.- :x
Beterschap :kiss:
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Honderden Duits woordjes en zinnen leren voor school terwijl het al lang bewezen is dat dat een slechte manier is om een taal te leren.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Zenda:
Ik denk dat ik namens de community spreek als ik zeg dat het een mooie kans was om middels deze Q&A een nieuw inzicht te kunnen krijgen wat betreft het leven van een (vrouwelijke) DJ in de hardstyle scene. Bedankt voor je tijd en voor je eerlijke en uitgebreide antwoorden. Wellicht tot elders op Hardtraxx!
Ik ben benieuwd waarom deze toevoeging komt, aangezien Deetox zelf heeft aangegeven dat ze niet als vrouwelijke DJ, maar gewoon als DJ gezien wil worden... Vanwaar dan toch deze toevoeging, Sander?
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
x2, vroeg ik me ook af.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
The Skribbler wrote:Zenda:
Ik denk dat ik namens de community spreek als ik zeg dat het een mooie kans was om middels deze Q&A een nieuw inzicht te kunnen krijgen wat betreft het leven van een (vrouwelijke) DJ in de hardstyle scene. Bedankt voor je tijd en voor je eerlijke en uitgebreide antwoorden. Wellicht tot elders op Hardtraxx!
Ik ben benieuwd waarom deze toevoeging komt, aangezien Deetox zelf heeft aangegeven dat ze niet als vrouwelijke DJ, maar gewoon als DJ gezien wil worden... Vanwaar dan toch deze toevoeging, Sander?
Wat is hier nu weer mis mee dan. De Q&A's die we hier hebben gehad waren altijd met mannelijke DJ's, nu hebben we inderdaad een inzicht gekregen in een het leven van een vrouwelijke DJ.
Artiest
557 posts member since 2010
Basshunterzz wrote:
The Skribbler wrote:Zenda:
Wat is hier nu weer mis mee dan. De Q&A's die we hier hebben gehad waren altijd met mannelijke DJ's, nu hebben we inderdaad een inzicht gekregen in een het leven van een vrouwelijke DJ.
Dit dus.. ik ben nou eenmaal een vrouw :P Wanneer ik zeg dat ik niet als vrouwelijke DJ gezien wil worden dan bedoel ik meer dat ik niet in dat 'female dj' hokje geplaatst wil worden. Dat hokje waar je bij een selfie '#djlife #femaledj' moet zetten omdat mensen anders niet weten dat je een DJ bent :P Maar dat veranderd dus verder niks aan het feit dat ik wel een vrouwelijke dj ben ^^
S
Deetox die mijn vragen in de Q&A niet beantwoord :( en ook niet eens even een reactie terug kan sturen als ik in pb vraag waarom.
Een bericht terug sturen kost mss 2 minuten. Wat de reden ook was dat ze geen antwoord op mijn vragen heeft gegeven ik zal er altijd genoegen mee, ookal zou de reden zijn dat ze der gwn geen zin meer in had. Maar leg het op zijn minst dan even uit.
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 14 hours ago
ooooh nou is ie zielig :aww:
Last edited by Jeffrey2107 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Niet zo zeiken sandertje
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
SVB wrote:Deetox die mijn vragen in de Q&A niet beantwoord :( en ook niet eens even een reactie terug kan sturen als ik in pb vraag waarom.
Een bericht terug sturen kost mss 2 minuten. Wat de reden ook was dat ze geen antwoord op mijn vragen heeft gegeven ik zal er altijd genoegen mee, ookal zou de reden zijn dat ze der gwn geen zin meer in had. Maar leg het op zijn minst dan even uit.
net wanneer je denkt dat je alle mogelijke oogsoa's al hebt opgelopen door deze website lees je dit.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
sandervanbruggen
S
Irritatiemomentjes

Ps. Deetox heeft alsnog gereageerd, dankjee Deetox.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Dinsdagdip die een dag te vroeg komt.