Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 888, 889, 890, 891, 892, 893, 894 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 17:23 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Ruthless, Darkraver en al die Pussy Lounge meuk die helemaal los gaan overal op de Ruthless Remix van Banaan...

Die kick is regelrecht gejat uit Crackin Your Ribs maar nergens wordt er iets over gemeld :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 19:17 

Hardtraxx Veteran

Dat een of andere mongool vannacht vuurwerk in de uitlaat van mijn auto heeft gestopt. Heel de onderkant naar de tievus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 19:21 

Hardtraxx Veteran

Hihi, knalpijp. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 21:58 

Hardtraxx Veteran

Parvuz :lol:

Oh en over die kick uit Crackin' Your Ribs
Ruthless schreef:
OH YES! THE WAIT IS OVER!

You can finally enjoy my remix of 'Banaan'!
#GaanMetDieBanaan!!!

Check it on Spotify:

play.spotify.com/album/4qaD5cwUkgpyCrBtjDuGfa

6 Months ago I made a mash up, just for fun.
Jebroer - Banaan vs Minus Militia - Cracking Your Ribs
(Insane track by Minus Militia!!)..

This worked so bloody well on the dancefloor, that I desided to turn it into a Ruthless remix/refix/bootleg.
It was never my intention to release it.
But because of the HUGE demand for this remix, I recently finished it, added a break and a second drop, and now it's here for you to play very very very loud!!

Dus waarschijnlijk gewoon in overleg met Minus gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 16:21 

Hardtraxx Veteran

ben je lekker aan t gamen en met een missie bezig waar je bijna mee klaar bent

beeld op zwart...systeemupdate :mad:

kan ik weer opnieuw beginne xd :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 00:02 

Hardtraxxer

Destination schreef:

Die reacties onder de video >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 02:43 

Hardtraxx Veteran

Mensen die vol overtuiging beweren dat een track van 140 bpm geen Industrial Hardcore kan zijn omdat "hardcore tempo moet hebben" en het anders geen hardcore is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 10:50 

Joey schreef:
Mensen die vol overtuiging beweren dat een track van 140 bpm geen Industrial Hardcore kan zijn omdat "hardcore tempo moet hebben" en het anders geen hardcore is.

Klinkt best logisch voor een leek die er amper verstand van heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 14:33 

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 11:32 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 13:14 

Hardtraxx Veteran

Is net zo goed Industrial, maar nog een "klein" stukje trager :P wel benieuwd hoe dit hier zou worden ontvangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 11:59 

Hardtraxx Veteran

Echt wéér verkouden worden, ben er net 3 weken van af of zo en het begint weer. Ik word er echt schijt ziek van -.- :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 12:26 

Unknown schreef:
Echt wéér verkouden worden, ben er net 3 weken van af of zo en het begint weer. Ik word er echt schijt ziek van -.- :x

Beterschap :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 20:12 

Hardtraxx Elite

Honderden Duits woordjes en zinnen leren voor school terwijl het al lang bewezen is dat dat een slechte manier is om een taal te leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 01:33 

Hardtraxx Veteran

Zenda:
Citaat:
Ik denk dat ik namens de community spreek als ik zeg dat het een mooie kans was om middels deze Q&A een nieuw inzicht te kunnen krijgen wat betreft het leven van een (vrouwelijke) DJ in de hardstyle scene. Bedankt voor je tijd en voor je eerlijke en uitgebreide antwoorden. Wellicht tot elders op Hardtraxx!

Ik ben benieuwd waarom deze toevoeging komt, aangezien Deetox zelf heeft aangegeven dat ze niet als vrouwelijke DJ, maar gewoon als DJ gezien wil worden... Vanwaar dan toch deze toevoeging, Sander?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 01:40 

Hardtraxx Addict

x2, vroeg ik me ook af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 12:35 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Zenda:
Citaat:
Ik denk dat ik namens de community spreek als ik zeg dat het een mooie kans was om middels deze Q&A een nieuw inzicht te kunnen krijgen wat betreft het leven van een (vrouwelijke) DJ in de hardstyle scene. Bedankt voor je tijd en voor je eerlijke en uitgebreide antwoorden. Wellicht tot elders op Hardtraxx!

Ik ben benieuwd waarom deze toevoeging komt, aangezien Deetox zelf heeft aangegeven dat ze niet als vrouwelijke DJ, maar gewoon als DJ gezien wil worden... Vanwaar dan toch deze toevoeging, Sander?

Wat is hier nu weer mis mee dan. De Q&A's die we hier hebben gehad waren altijd met mannelijke DJ's, nu hebben we inderdaad een inzicht gekregen in een het leven van een vrouwelijke DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 14:37 

Artiest

Basshunterzz schreef:
The Skribbler schreef:
Zenda:
Citaat:

Wat is hier nu weer mis mee dan. De Q&A's die we hier hebben gehad waren altijd met mannelijke DJ's, nu hebben we inderdaad een inzicht gekregen in een het leven van een vrouwelijke DJ.

Dit dus.. ik ben nou eenmaal een vrouw :P Wanneer ik zeg dat ik niet als vrouwelijke DJ gezien wil worden dan bedoel ik meer dat ik niet in dat 'female dj' hokje geplaatst wil worden. Dat hokje waar je bij een selfie '#djlife #femaledj' moet zetten omdat mensen anders niet weten dat je een DJ bent :P Maar dat veranderd dus verder niks aan het feit dat ik wel een vrouwelijke dj ben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 16:01 

Deetox die mijn vragen in de Q&A niet beantwoord :( en ook niet eens even een reactie terug kan sturen als ik in pb vraag waarom.
Een bericht terug sturen kost mss 2 minuten. Wat de reden ook was dat ze geen antwoord op mijn vragen heeft gegeven ik zal er altijd genoegen mee, ookal zou de reden zijn dat ze der gwn geen zin meer in had. Maar leg het op zijn minst dan even uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 16:08 

ooooh nou is ie zielig :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 16:14 

Hardtraxx Veteran

Niet zo zeiken sandertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 16:38 

Hardtraxx Veteran

SVB schreef:
Deetox die mijn vragen in de Q&A niet beantwoord :( en ook niet eens even een reactie terug kan sturen als ik in pb vraag waarom.
Een bericht terug sturen kost mss 2 minuten. Wat de reden ook was dat ze geen antwoord op mijn vragen heeft gegeven ik zal er altijd genoegen mee, ookal zou de reden zijn dat ze der gwn geen zin meer in had. Maar leg het op zijn minst dan even uit.

net wanneer je denkt dat je alle mogelijke oogsoa's al hebt opgelopen door deze website lees je dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 16:45 

Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 17:11 

Afbeelding

Ps. Deetox heeft alsnog gereageerd, dankjee Deetox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 20:45 

Hardtraxx Elite

Dinsdagdip die een dag te vroeg komt.
Vorige  1 ... 888, 889, 890, 891, 892, 893, 894 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic