wrote:wrote:wrote:kotsen
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dit jaar eerste keer dat ik het gevierd hebwrote:Valentijnhype
wrote:Dit jaar eerste keer dat ik het gevierd hebwrote:Valentijnhype

mn pc die een game makkelijk moet kunnen draaien maar niet hoger dan 15 fps komt 
XCOM 2?wrote:mn pc die een game makkelijk moet kunnen draaien maar niet hoger dan 15 fps komt
-
S
Stop met gamen, start met leven :0wrote:mn pc die een game makkelijk moet kunnen draaien maar niet hoger dan 15 fps komt
Ja waarom zou je games kopen als je je geld ook kunt uitgeven aan babykleertjes en verkeerscursussen. Prioriteiten stellen, Jeffrey!
Kun je ook zeggen over TV kijken, boeken lezen, ga zo maar door.wrote:Stop met gamen, start met leven :0wrote:mn pc die een game makkelijk moet kunnen draaien maar niet hoger dan 15 fps komt
Stop met het schoothondje van je vrouw zijn, doe iets nuttigs in je leven.
-
S
Mensen die gamen hebben gwn geen leven.
Mensen die voor hun twintigste een kind krijgen zijn gewoon achterlijke paupers. Haha met stereotypes gooien is echt vet leuk.
Maar dit stereotype is waar. Het is onverstandig omdat je nog lang geen toekomstzekerheid hebt etc.wrote:Mensen die voor hun twintigste een kind krijgen zijn gewoon achterlijke paupers. Haha met stereotypes gooien is echt vet leuk.
-
S
Wij gebruiken geen drugs, dus wij zijn wel zeker van onze toekomst 
Ik haal 'm speciaal voor jou op deze pagina maar weer eens tevoorschijn: 

Glasvezel tv via Telfort... Altijd hapert het beeld en geluid. Soms veel soms weinig. Maar om 1 of andere reden altijd veel als er voetbal op is. Bij elke aanval zie ik de voorzet en zie ik pas bij de doeltrao dat het mis was.
En de hulp die Telfort bied is echt dramatisch. Elke keer dezelfde 'oplossing' die niet werkt.
En de hulp die Telfort bied is echt dramatisch. Elke keer dezelfde 'oplossing' die niet werkt.
Hmm, ik heb ook glasvezel TV van Telfort en ik heb nergens last van. :Owrote:Glasvezel tv via Telfort... Altijd hapert het beeld en geluid. Soms veel soms weinig. Maar om 1 of andere reden altijd veel als er voetbal op is. Bij elke aanval zie ik de voorzet en zie ik pas bij de doeltrao dat het mis was.
Wij dus heel vaak. Ik gooi die kastjes nog net niet van t balkon af. Schijt irritant. Morgen maar weer eens bellen dat ze het nu voor goed moeten oplossen, anders gaan we lekker naar andere aanbieder want dit is niets waard. Kost aardig wat en levert alleen irritatie op.