Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Parvuz wrote:Het moment dat Fruity Loops je project niet meer wil laden... :/
Irritatiemomentjes
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Joey wrote:DUO en hun achterlijke reglementen. Heb al ruim 15 jaar geen contact meer met m'n vader maar ik kan het niet voor elkaar krijgen om z'n inkomen niet meer mee te laten rekenen voor m'n studiefinanciering en ze gaan er vanuit dat 'ie 250 euro bijdraagt per maand dit jaar. Kut instelling zeg.
Al telefonisch contact gehad? Duo doet via telefoon vaak best makkelijk :)
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
The Venator wrote:
[img]plaatje[/img]
Heb jij een oplossing? :x
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Destination wrote:
Joey wrote:DUO en hun achterlijke reglementen. Heb al ruim 15 jaar geen contact meer met m'n vader maar ik kan het niet voor elkaar krijgen om z'n inkomen niet meer mee te laten rekenen voor m'n studiefinanciering en ze gaan er vanuit dat 'ie 250 euro bijdraagt per maand dit jaar. Kut instelling zeg.
Ja, maar die vrouw deed nogal moeilijk... Misschien als ik na het weekend bel dat ik iemand anders aan de telefoon krijg die wat makkelijker is.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Parvuz wrote:
The Venator wrote:
[img]plaatje[/img]
Heb jij een oplossing? :x
Wat gebeurd er dan precies als je hem probeert te openen?
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Ventrue wrote: Wat gebeurd er dan precies als je hem probeert te openen?
Om 1 of andere reden kan hij fabfilter niet meer vinden volgens mij. Maar bij het laden van alle geluidjes en vst's loopt hij ergens vast. Knetter irritant. Want kan nu dus niet meer bij het project komen om iets aan te passen.

Edit:
Volgens mij heb ik de verkeerde fabfilter gebruikt die niet goed werkt in FL10, bij FL12 geen problemen maar is een demo versie. >.<
Last edited by Parvuz on , edited 1 time in total.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Joey wrote:
Destination wrote:
Ja, maar die vrouw deed nogal moeilijk... Misschien als ik na het weekend bel dat ik iemand anders aan de telefoon krijg die wat makkelijker is.
Oké succes! Ik hoor graag of het gelukt is :)
Hardtraxx Veteran
Universiteit die niet even laat weten dat een college afgelast is. Voor niks heen gegaan dus. :list:
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
Wanneer je even één biertje zou gaan doen bij iemand en vervolgens in de stad beland, 70 euro lichter en 6 uur weer zat in bed ligt.
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 20 hours ago
Lunatic wrote:Wanneer je even één biertje zou gaan doen bij iemand en vervolgens in de stad beland, 70 euro lichter en 6 uur weer zat in bed ligt.
Story of my life
Hardtraxx Veteran
Lunatic wrote:Wanneer je even één biertje zou gaan doen bij iemand en vervolgens in de stad beland, 70 euro lichter en 6 uur weer zat in bed ligt.
Klinkt anders als een geslaagde avond!
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
corneelwr wrote:
Story of my life
Hahaha echt herkenbaar.
Vooral op zondag na het voetbal in de kantine: 'Nee ik ga zo niet mee de kroeg in, morgen stage'. Vervolgens: 'Oké ik ga wel ff mee, maar om 20:00 ben ik naar huis'.
Uiteindelijk kom je weer rond 01:00 oid een keer thuis omdat het te gezellig is om te gaan.
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
Joey wrote:
Klinkt anders als een geslaagde avond!
Dat was het zeker! Maar ik ben dan weer zo'n malloot die dit op een dinsdagavond doet i.p.v. het weekend :whistle:

Ook helpt het niet mee met mijn huidige geldbesparing dat hard nodig is :(

Achja, het was wel weer een avondje voor in de boeken :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Ruthless, Darkraver en al die Pussy Lounge meuk die helemaal los gaan overal op de Ruthless Remix van Banaan...

Die kick is regelrecht gejat uit Crackin Your Ribs maar nergens wordt er iets over gemeld :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Tim Rademaker.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
:lol: :lol:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 12 days ago
ErikZ wrote:Ruthless, Darkraver en al die Pussy Lounge meuk die helemaal los gaan overal op de Ruthless Remix van Banaan...

Die kick is regelrecht gejat uit Crackin Your Ribs maar nergens wordt er iets over gemeld :thumbdown:
Welkom in de freestyle wereld.
B
MelvinFR wrote:Tim Rademaker.
Marloes bovenkamp
Hardtraxx Veteran
Ja.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
xd

Vertel!!
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
ErikZ wrote:Vertel!!
Hypocriet mannetje die overal een beetje de baas wilt spelen en de aandacht op zich wilt eisen en dan later roepen dat anderen aandacht zoeken. :sick:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Donker Rollers die wel Silver Bullet draaien op XXlerator Carnaval maar niet afgelopen zaterdag, wel andere parels though. :(
Hardtraxx Veteran
MelvinFR wrote:Donker Rollers die wel Silver Bullet draaien op XXlerator Carnaval maar niet afgelopen zaterdag, wel andere parels though. :(
Wat een homo's.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Joey wrote:
MelvinFR wrote:Donker Rollers die wel Silver Bullet draaien op XXlerator Carnaval maar niet afgelopen zaterdag, wel andere parels though. :(
Wat een homo's.
Egte fliekertjesz
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
De ineens zo'n populaire koopwoede van Chinese clubs :x