wrote:Het moment dat Fruity Loops je project niet meer wil laden...

wrote:Het moment dat Fruity Loops je project niet meer wil laden...

Al telefonisch contact gehad? Duo doet via telefoon vaak best makkelijkwrote:DUO en hun achterlijke reglementen. Heb al ruim 15 jaar geen contact meer met m'n vader maar ik kan het niet voor elkaar krijgen om z'n inkomen niet meer mee te laten rekenen voor m'n studiefinanciering en ze gaan er vanuit dat 'ie 250 euro bijdraagt per maand dit jaar. Kut instelling zeg.
Heb jij een oplossing?wrote:[img]plaatje[/img]wrote:Het moment dat Fruity Loops je project niet meer wil laden...
Ja, maar die vrouw deed nogal moeilijk... Misschien als ik na het weekend bel dat ik iemand anders aan de telefoon krijg die wat makkelijker is.wrote:Al telefonisch contact gehad? Duo doet via telefoon vaak best makkelijkwrote:DUO en hun achterlijke reglementen. Heb al ruim 15 jaar geen contact meer met m'n vader maar ik kan het niet voor elkaar krijgen om z'n inkomen niet meer mee te laten rekenen voor m'n studiefinanciering en ze gaan er vanuit dat 'ie 250 euro bijdraagt per maand dit jaar. Kut instelling zeg.
Wat gebeurd er dan precies als je hem probeert te openen?wrote:Heb jij een oplossing?wrote:[img]plaatje[/img]wrote:Het moment dat Fruity Loops je project niet meer wil laden...
Om 1 of andere reden kan hij fabfilter niet meer vinden volgens mij. Maar bij het laden van alle geluidjes en vst's loopt hij ergens vast. Knetter irritant. Want kan nu dus niet meer bij het project komen om iets aan te passen.wrote: Wat gebeurd er dan precies als je hem probeert te openen?
Oké succes! Ik hoor graag of het gelukt iswrote:Ja, maar die vrouw deed nogal moeilijk... Misschien als ik na het weekend bel dat ik iemand anders aan de telefoon krijg die wat makkelijker is.wrote:Al telefonisch contact gehad? Duo doet via telefoon vaak best makkelijkwrote:DUO en hun achterlijke reglementen. Heb al ruim 15 jaar geen contact meer met m'n vader maar ik kan het niet voor elkaar krijgen om z'n inkomen niet meer mee te laten rekenen voor m'n studiefinanciering en ze gaan er vanuit dat 'ie 250 euro bijdraagt per maand dit jaar. Kut instelling zeg.
Story of my lifewrote:Wanneer je even één biertje zou gaan doen bij iemand en vervolgens in de stad beland, 70 euro lichter en 6 uur weer zat in bed ligt.
Klinkt anders als een geslaagde avond!wrote:Wanneer je even één biertje zou gaan doen bij iemand en vervolgens in de stad beland, 70 euro lichter en 6 uur weer zat in bed ligt.
Hahaha echt herkenbaar.wrote:Story of my lifewrote:Wanneer je even één biertje zou gaan doen bij iemand en vervolgens in de stad beland, 70 euro lichter en 6 uur weer zat in bed ligt.
Dat was het zeker! Maar ik ben dan weer zo'n malloot die dit op een dinsdagavond doet i.p.v. het weekendwrote:Klinkt anders als een geslaagde avond!wrote:Wanneer je even één biertje zou gaan doen bij iemand en vervolgens in de stad beland, 70 euro lichter en 6 uur weer zat in bed ligt.
Welkom in de freestyle wereld.wrote:Ruthless, Darkraver en al die Pussy Lounge meuk die helemaal los gaan overal op de Ruthless Remix van Banaan...
Die kick is regelrecht gejat uit Crackin Your Ribs maar nergens wordt er iets over gemeld
Marloes bovenkampwrote:Tim Rademaker.
Hypocriet mannetje die overal een beetje de baas wilt spelen en de aandacht op zich wilt eisen en dan later roepen dat anderen aandacht zoeken.wrote:Vertel!!
Wat een homo's.wrote:Donker Rollers die wel Silver Bullet draaien op XXlerator Carnaval maar niet afgelopen zaterdag, wel andere parels though.
Egte fliekertjeszwrote:Wat een homo's.wrote:Donker Rollers die wel Silver Bullet draaien op XXlerator Carnaval maar niet afgelopen zaterdag, wel andere parels though.