Haha ik zie het
ben nog brak van intents gister 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Morgen 4 examens. Waarvan 2 duo opdrachten, 1 presentatie en 1 faking moeilijke toets over financiële cijfers... Dit gaat een hell worden. Klote school.
Dronken duitsers naast je in de bus hebben zitten na intents...
wrote:Dat nieuwe bellen via whatsapp.
Ja. En vooral dat als je per ongeluk er op klikt de ontvanger het dan alsnog ziet, ongeacht hoe snel je het weer weg drukt.wrote:Dat nieuwe bellen via whatsapp.
Ik belde taco net dus 2x, hij mij 1x, allemaal perongelukwrote:Ja. En vooral dat als je per ongeluk er op klikt de ontvanger het dan alsnog ziet, ongeacht hoe snel je het weer weg drukt.wrote:Dat nieuwe bellen via whatsapp.
Ik heb iets van 10 oproepen van whatsapp, allemaal per ongeluk 
dat heb ik ook altijd, ik word er schijtziek van om elke keer per ongeluk iemand te bellen
Jij hebt het inderdaad behoorlijk vaak ja.wrote:dat heb ik ook altijd, ik word er schijtziek van om elke keer per ongeluk iemand te bellen
Maar ja, het is inderdaad vrij vervelend.
Hoe krijgen jullie dat voor elkaar joh? Heb er echt werkelijk nog nooit last van gehad 
Ik zit zeker bij de ergste kolenschoppen hier en heb nog nooit iemand per ongeluk gebeld. Er moet iets met jullie mis zijn 
volgens mij heb ik iedereen in die whatsappgroep al wel eens per ongeluk gebeld jawrote:Jij hebt het inderdaad behoorlijk vaak ja.wrote:dat heb ik ook altijd, ik word er schijtziek van om elke keer per ongeluk iemand te bellen![]()
Maar ja, het is inderdaad vrij vervelend.
met dank aan die trage telefoon van mij
Diegene die daarop per ongeluk klikken zijn volgens mij dezelfde die per ongeluk klikken op 'markeer alles als ongelezen'. Ik doe het in ieder geval beiden regelmatig
.
Ik was vanmorgen aan de beurt hahawrote:volgens mij heb ik iedereen in die whatsappgroep al wel eens per ongeluk gebeld ja
met dank aan die trage telefoon van mij![]()