Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Bas wrote:
Bever wrote:Mensen die zeggen dat ze in de hoek gaan staan en het dan vervolgens stiekem niet doen omdat ze op internet zitten dus toch niemand het kan checken :/
Steek je vinger op als je dit leest!
Hoe kunnen we dat controleren dan? :x
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Mensen die geen toblerone neerleggen als ze hun spullen op de band hebben gelegd in de supermarkt. Zo vreselijk irritant :/
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Bas wrote:
tacoboy26 wrote:Champignon op pizza
Champignons -1000000000000
Toevallig wordt wel de helft van alle champignons in de wereld gekweekt in ons dorp :list:
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Bever wrote:Mensen die geen toblerone neerleggen als ze hun spullen op de band hebben gelegd in de supermarkt. Zo vreselijk irritant :/
Toblerone :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Van die mensen op fb: Vandaag is de bleangrijkste vrouw in mijn leven jarig: Mama, ik hou van je

BAH BAH BAH uhwwwrrrr kijk mij nou, ik ben het perfect schoonkind. optiefen idioten.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
ExoBassTix wrote:Kan het wel soms hebben in combinatie met ander eten, maar over het algemeen word ik te veel afgeleid door de textuur die ik vervelend vind :/
Moet je het heel fijn snijden en wokken :)
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
teupie wrote:Van die mensen op fb: Vandaag is de bleangrijkste vrouw in mijn leven jarig: Mama, ik hou van je

BAH BAH BAH uhwwwrrrr kijk mij nou, ik ben het perfect schoonkind. optiefen idioten.

al je chicks moeten toch weten dat je lief bent voor je moeder jwz
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Gayweather die heeft gewonnen, wist niet dat je tegenwoordig voor knuffelen ookal punten kreeg... :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
AvixDJ wrote:Gayweather die heeft gewonnen, wist niet dat je tegenwoordig voor knuffelen ookal punten kreeg... :thumbdown:
De match zelf niet gezien maar de statistieken spreken voor zich.

Irritatiemomentjes
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Ineens die hype over dit is al een irritatiemoment opzich.
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Raven wrote:Ineens die hype over dit is al een irritatiemoment opzich.
Dit. Al die mensen die ineens om het hardst over deze wedstrijd liepen te schreeuwen terwijl ze mooi van hun leven eerder boksen hebben gekeken. Echt om te janken, AANDAAAACHT!!!! :lol:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
Raven wrote:Ineens die hype over dit is al een irritatiemoment opzich.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Was er een bokswedstrijd?
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Andromeda wrote:Was er een bokswedstrijd?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Die dekselse bokshype heeft helaas totaal de beste basketbalwedstrijd van het jaar overschaduwt; wat was Clippers vs. Spurs een epische wedstrijd :loving:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
De melding ''WhatsApp reageert niet. Wilt u deze app sluiten?''
Zie hem tegenwoordig wel 100x per dag voorbijkomen op mn telefoon >.<
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Daveytl wrote:Die dekselse bokshype heeft helaas totaal de beste basketbalwedstrijd van het jaar overschaduwt; wat was Clippers vs. Spurs een epische wedstrijd :loving:
Sowieso is iedere NBA wedstrijd die ik tot nu toe heb gezien spannender dan dit gevecht, maar goed ik heb ook vrij weinig verstand van vechten. Misschien is dat het. Ik gooi hem nu aan. Ziek die 3D mapping bij de roster presentatie zeg.

Oh en ik heb dit wel eens eerder gepost, maar weet jij of hij Lose My Mind nog gedraaid heeft? http://img.bleacherreport.net/img/image ... h=420&q=75
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Heb de bokswedstrijd niet gezien, dus kan daar verder niet over oordelen helaas.

Ging mij er meer om dat Spurs vs Clippers die nacht ook speelden en daar lijkt niet veel aandacht voor te xijn terwijl dat qua niveau en spanning mijns inziens de meest aantrekkelijke basketbalwedstrijd van het jaar was.

Hahaha dat plaatje. De oude baas.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Als ze het spel nou niet om de 3 seconden stil legden had ik misschien ook wat vaker NBA gekeken.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Dat is idd wel een irritatiemoment.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Spotify op mobiel na de update van een paar weken geleden. Duurt een eeuwigheid voordat de app volledig is opgestart en voordat een afspeellijst is geladen.. Ben niet de enige die er last van heeft. Ellende :mad:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
MelvinFR wrote:Spotify op mobiel na de update van een paar weken geleden. Duurt een eeuwigheid voordat de app volledig is opgestart en voordat een afspeellijst is geladen.. Ben niet de enige die er last van heeft. Ellende :mad:
Ja hier ook problemen, enige positieve is dat ie op de desktop wel sneller laadt voor m'n gevoel.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Pommer wrote:Ja hier ook problemen, enige positieve is dat ie op de desktop wel sneller laadt voor m'n gevoel.
Ik heb op desktop een oudere versie teruggezet. Met die nieuwste update kon je niet lokale bestanden vanaf je explorer zo je afspeellijst in slepen. Heel vervelend.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Basxt wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/6653377/beeee714/tuig_verstoort_dodenherdenking_hoofddorp.html

..
Ongekend.. Hier beginnen je handen toch echt van te jeuken.