Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Soundcloud laat op mijn account veel muziek niet zien :/ Zo kan ik Luna Presents: Minus is More | March 2015 niet zien op het Q-Dance kanaal, maar nog veel meer dan dat. Als ik dan op me telefoon kijk, kan ik ze wel zien.

Edit, als ik uitlog op soundcloud, en ik ga naar het Q-Dance kanaal, kan ik hem weer wel zien xd
en ik log weer in, refresh, en weg is die weer :lol:
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Paultheone wrote:Soundcloud laat op mijn account veel muziek niet zien :/ Zo kan ik Luna Presents: Minus is More | March 2015 niet zien op het Q-Dance kanaal, maar nog veel meer dan dat. Als ik dan op me telefoon kijk, kan ik ze wel zien.

Edit, als ik uitlog op soundcloud, en ik ga naar het Q-Dance kanaal, kan ik hem weer wel zien xd
en ik log weer in, refresh, en weg is die weer :lol:
Samengevat: de coders en designers in het SoundCloud team :x
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
@ De schermpjes die je niet ziet trouwens, is al bekend dat het de reflectie van het licht is. De CDJ's staan wel aan. De lampjes boven de CD slots branden gewoon.

Maar dat van Krewella is een ander verhaal.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Veel slechter dan dit zal het wel niet worden ^^

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
:lol: Jezus wat slecht. Ook nog eens gewoon aan random knopjes draaiem.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Waarschijnlijk zijn die CDJ's bij Krewella gewoon digitaal aangesloten. Die ingangen zitten rechtsonder, dus niet zichtbaar op deze foto. Ze zijn echt niet achterlijk daar.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Chroman wrote::lol: Jezus wat slecht. Ook nog eens gewoon aan random knopjes draaiem.
dat doet elke dj
PierrePruuk wrote:Waarschijnlijk zijn die CDJ's bij Krewella gewoon digitaal aangesloten. Die ingangen zitten rechtsonder, dus niet zichtbaar op deze foto. Ze zijn echt niet achterlijk daar.
als het om 'house' dj's gaat zoeken mensen de kleinste dingen om ze af te kraken
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik begin behoorlijk moe te worden van dit soort gezanik op DJ's die niet live draaien. Jammer dan, mss is het zo, mss niet, er zijn genoeg zangers die ook playbacken maar daar wordt veel minder een probleem van gemaakt.

Live & let live...
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
+1
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hahahah wat is dit nu weer. Omdat genoeg mensen t doen kun je t niet meer bekritiseren? Als een artiest staat te playbacken en je betaalt er 80€ voor vind ik t net zo kut. Er zijn nog steeds genoeg gasten die setjes gewoon live doen.

Je zegt bovendien dat er zat zijn die het doen. Waarom is er niemand die het eerlijk toegeeft dan?
Donateur
last seen Aug 2024
En wat ik ook niet snap. Als je toch premixt kun je toch een beetje mashups of teasen knippen. Nee gaan ze t premixen en dan 15 stop play overgangen..
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Je mag t best bekritiseren, maar ik zeg alleen dat ik moe wordt van t gezeik. It happens, kei vervelend, behoorlijk weinig wat wij er aan kunnen doen. Tis niet goed dat t gebeurt, dat ben ik wel met je eens, maar het is echt elke keer dezelfde discussie, met dezelfde (soort) foto's enzo... word er gewoon moe van :P
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Dat gezeik op facebook over hardwell op Ultra Miami dat hij een pre-mixed set zou hebben gedraaid terwijl het overduidelijk is te zien op de livestream op youtube dat de CDJ's / DJM gewoon aan staan,,, :/
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Mensen die op facebook dingen liken/sharen, omdat ze denken dat ze dan een miljoen of een Lamborghini kunnen winnen >.<
Donateur
last seen Aug 2024
The Skribbler wrote:It happens, kei vervelend, behoorlijk weinig wat wij er aan kunnen doen.
Dat geldt ook voor ghost producent, 13/12 kickscreech, gebrek aan afwisseling in sets, niet-originele lineups, enz.

Het is ook niet echt een discussie inderdaad, maar ik vind het vrij logisch dat er op een forum als dit mensen over blijven vallen.
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
En ik word een beetje moe van de term 13/12
Donateur
last seen Aug 2024
Bever wrote:En ik word een beetje moe van de term 13/12
Prima. Typ ik voortaan dertien in een dozijn wel uit voor je. Ben je snel moe van geworden in een week tijd trouwens. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
TiMOTHYb wrote:
The Skribbler wrote:It happens, kei vervelend, behoorlijk weinig wat wij er aan kunnen doen.
Dat geldt ook voor ghost producent, 13/12 kickscreech, gebrek aan afwisseling in sets, niet-originele lineups, enz.

Het is ook niet echt een discussie inderdaad, maar ik vind het vrij logisch dat er op een forum als dit mensen over blijven vallen.
Ik ben het ook niet oneens hoor, ik vind het ook belachelijk dat het gebeurt... maar het is idd geen boeiende discussie, er komt niks nieuws, alleen maar om de paar maanden 'oeh kijk er wordt dus niet altijd live gemixt'

Maar goed. Ik hou er nu over op voor je mij gaat noemen in dit topic :P :kiss:
Donateur
last seen Aug 2024
Nooit :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
:$
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Chroman wrote:Mensen die op facebook dingen liken/sharen, omdat ze denken dat ze dan een miljoen of een Lamborghini kunnen winnen >.<
Ook zo met die 'iPhone winacties' altijd. >.<
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
JeftaElachouri wrote:
Chroman wrote:Mensen die op facebook dingen liken/sharen, omdat ze denken dat ze dan een miljoen of een Lamborghini kunnen winnen >.<
Ook zo met die 'iPhone winacties' altijd. >.<
Verschikkelijk >.< Tuurlijk maken mensen pagina's aan, kopen 200 iphones in en gaan ze dan weggeven -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
sowieso is facebook tegenwoordig meer een tagbook
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
AniThing wrote:sowieso is facebook tegenwoordig meer een tagbook
T meest irritante vind ik dat ik maar 10% (misschien nog niet eens) van alle updates van dj's te zien krijg maar ik zie alles wat mn vrienden liken/commenten/weet ik veel wat mee doen. Honderd duizenden filmpjes van "beroemde" facebook mensen die belachelijke filmpjes maken en blijkbaar grappig zijn....
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Goh je zou maar vrienden hebben.
:huh: