Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 832, 833, 834, 835, 836, 837, 838 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 14:55 

Hardtraxx Veteran

Soundcloud laat op mijn account veel muziek niet zien :/ Zo kan ik Luna Presents: Minus is More | March 2015 niet zien op het Q-Dance kanaal, maar nog veel meer dan dat. Als ik dan op me telefoon kijk, kan ik ze wel zien.

Edit, als ik uitlog op soundcloud, en ik ga naar het Q-Dance kanaal, kan ik hem weer wel zien xd
en ik log weer in, refresh, en weg is die weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 15:04 

Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Soundcloud laat op mijn account veel muziek niet zien :/ Zo kan ik Luna Presents: Minus is More | March 2015 niet zien op het Q-Dance kanaal, maar nog veel meer dan dat. Als ik dan op me telefoon kijk, kan ik ze wel zien.

Edit, als ik uitlog op soundcloud, en ik ga naar het Q-Dance kanaal, kan ik hem weer wel zien xd
en ik log weer in, refresh, en weg is die weer :lol:

Samengevat: de coders en designers in het SoundCloud team :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 16:57 

Kraak... Piep...

@ De schermpjes die je niet ziet trouwens, is al bekend dat het de reflectie van het licht is. De CDJ's staan wel aan. De lampjes boven de CD slots branden gewoon.

Maar dat van Krewella is een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 18:23 

Hardtraxx Veteran

Veel slechter dan dit zal het wel niet worden ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 21:36 

Hardtraxx Veteran

:lol: Jezus wat slecht. Ook nog eens gewoon aan random knopjes draaiem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 22:08 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk zijn die CDJ's bij Krewella gewoon digitaal aangesloten. Die ingangen zitten rechtsonder, dus niet zichtbaar op deze foto. Ze zijn echt niet achterlijk daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 12:23 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
:lol: Jezus wat slecht. Ook nog eens gewoon aan random knopjes draaiem.

dat doet elke dj

PierrePruuk schreef:
Waarschijnlijk zijn die CDJ's bij Krewella gewoon digitaal aangesloten. Die ingangen zitten rechtsonder, dus niet zichtbaar op deze foto. Ze zijn echt niet achterlijk daar.

als het om 'house' dj's gaat zoeken mensen de kleinste dingen om ze af te kraken
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 12:41 

Hardtraxx Veteran

Ik begin behoorlijk moe te worden van dit soort gezanik op DJ's die niet live draaien. Jammer dan, mss is het zo, mss niet, er zijn genoeg zangers die ook playbacken maar daar wordt veel minder een probleem van gemaakt.

Live & let live...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 12:45 

Hardtraxx Veteran

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 12:48 

Donateur

Hahahah wat is dit nu weer. Omdat genoeg mensen t doen kun je t niet meer bekritiseren? Als een artiest staat te playbacken en je betaalt er 80€ voor vind ik t net zo kut. Er zijn nog steeds genoeg gasten die setjes gewoon live doen.

Je zegt bovendien dat er zat zijn die het doen. Waarom is er niemand die het eerlijk toegeeft dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 12:50 

Donateur

En wat ik ook niet snap. Als je toch premixt kun je toch een beetje mashups of teasen knippen. Nee gaan ze t premixen en dan 15 stop play overgangen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 12:57 

Hardtraxx Veteran

Je mag t best bekritiseren, maar ik zeg alleen dat ik moe wordt van t gezeik. It happens, kei vervelend, behoorlijk weinig wat wij er aan kunnen doen. Tis niet goed dat t gebeurt, dat ben ik wel met je eens, maar het is echt elke keer dezelfde discussie, met dezelfde (soort) foto's enzo... word er gewoon moe van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 21:35 

Hardtraxxer

Dat gezeik op facebook over hardwell op Ultra Miami dat hij een pre-mixed set zou hebben gedraaid terwijl het overduidelijk is te zien op de livestream op youtube dat de CDJ's / DJM gewoon aan staan,,, :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 21:47 

Hardtraxx Veteran

Mensen die op facebook dingen liken/sharen, omdat ze denken dat ze dan een miljoen of een Lamborghini kunnen winnen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 21:51 

Donateur

The Skribbler schreef:
It happens, kei vervelend, behoorlijk weinig wat wij er aan kunnen doen.

Dat geldt ook voor ghost producent, 13/12 kickscreech, gebrek aan afwisseling in sets, niet-originele lineups, enz.

Het is ook niet echt een discussie inderdaad, maar ik vind het vrij logisch dat er op een forum als dit mensen over blijven vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 23:10 

Hardtraxxer

En ik word een beetje moe van de term 13/12
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 23:18 

Donateur

Bever schreef:
En ik word een beetje moe van de term 13/12

Prima. Typ ik voortaan dertien in een dozijn wel uit voor je. Ben je snel moe van geworden in een week tijd trouwens. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 23:25 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
The Skribbler schreef:
It happens, kei vervelend, behoorlijk weinig wat wij er aan kunnen doen.

Dat geldt ook voor ghost producent, 13/12 kickscreech, gebrek aan afwisseling in sets, niet-originele lineups, enz.

Het is ook niet echt een discussie inderdaad, maar ik vind het vrij logisch dat er op een forum als dit mensen over blijven vallen.

Ik ben het ook niet oneens hoor, ik vind het ook belachelijk dat het gebeurt... maar het is idd geen boeiende discussie, er komt niks nieuws, alleen maar om de paar maanden 'oeh kijk er wordt dus niet altijd live gemixt'

Maar goed. Ik hou er nu over op voor je mij gaat noemen in dit topic :P :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 23:40 

Donateur

Nooit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 00:42 

Hardtraxx Veteran

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 14:43 

Hardtraxx Elite

Chroman schreef:
Mensen die op facebook dingen liken/sharen, omdat ze denken dat ze dan een miljoen of een Lamborghini kunnen winnen >.<

Ook zo met die 'iPhone winacties' altijd. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 16:02 

Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:
Chroman schreef:

Ook zo met die 'iPhone winacties' altijd. >.<

Verschikkelijk >.< Tuurlijk maken mensen pagina's aan, kopen 200 iphones in en gaan ze dan weggeven -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 16:03 

Hardtraxx Veteran

sowieso is facebook tegenwoordig meer een tagbook
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 16:07 

Hardtraxx Elite

AniThing schreef:
sowieso is facebook tegenwoordig meer een tagbook

T meest irritante vind ik dat ik maar 10% (misschien nog niet eens) van alle updates van dj's te zien krijg maar ik zie alles wat mn vrienden liken/commenten/weet ik veel wat mee doen. Honderd duizenden filmpjes van "beroemde" facebook mensen die belachelijke filmpjes maken en blijkbaar grappig zijn....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 08:54 

Hardtraxx Addict

Goh je zou maar vrienden hebben.
:huh:
Vorige  1 ... 832, 833, 834, 835, 836, 837, 838 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic