Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 826, 827, 828, 829, 830, 831, 832 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 14:30 

Hardtraxx Crew

En hier is het weer even klaar met het schelden en op de man spelen. Graag weer gezellig hieronder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 14:46 

Hardtraxx Elite

J oey schreef:
Wauw, iemand proberen te pakken op z'n lichaamsbouw. En dat terwijl hij nog aan het afvallen is ook. Dat is wel echt zielig hoor. :thumbdown:

No offence naar jou natuurlijk hè Ramon, ik heb überhaupt geen idee hoe je eruit ziet.

Hahaha ik ben gewoon een knappe vent, maar dan een maatje meer. Je kent ze wel.. die XXL modellen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 14:52 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:03 

Bierkoning

ramon038 schreef:
J oey schreef:
Wauw, iemand proberen te pakken op z'n lichaamsbouw. En dat terwijl hij nog aan het afvallen is ook. Dat is wel echt zielig hoor. :thumbdown:

No offence naar jou natuurlijk hè Ramon, ik heb überhaupt geen idee hoe je eruit ziet.

Hahaha ik ben gewoon een knappe vent, maar dan een maatje meer. Je kent ze wel.. die XXL modellen :lol:

Dat zijn de knapste
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:20 

Hardtraxx Veteran

Dat kan ik beamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 15:37 

Hardtraxx Addict

Ik vond het ook altijd fijn dat je in je examenjaar meer vrijheid kreeg om dingen te doen. Economie en wiskunde waren geen problemen voor me (wisten de docenten ook) dus kregen we daar meer vrijheid in om bepaalde lessen over te slaan (je mocht wel komen vond je het nodig, en ja, veel mensen kwamen ook). Ik snap ook volledig wat Peperkoek zegt, en snap niet waarom Teupie hier op aanvalt.

Zelf is de rest het natuurlijk altijd eens met álle regeltjes die de overheid opstelt, of niet soms, brave jongens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:11 

Hardtraxx Veteran

Heb een gat in m'n pyjamabroek.

Buiten de normale 3 dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:17 

Donateur

J oey schreef:
Heb een gat in m'n pyjamabroek.

Buiten de normale 3 dan.

Ja dat klopt, dat is om spullen in te stoppen zoals bijvoorbeeld een aansteker ofzo. Maak je maar niet al te druk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:27 

Hardtraxx Veteran

Dan valt het er onderaan weer uit, dat is weer zo jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:29 

Hardtraxx Addict

Als je continu scheten moet laten tijdens een date en als je dan naar de wc gaat dat je hem dan niet meer hoeft te laten en als je dan terugloopt dat hij weer komt. Godsgruwlijk vervelend dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 17:22 

mijn kont jeukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 18:44 

Kraak... Piep...

Ventrue schreef:
Als je continu scheten moet laten tijdens een date en als je dan naar de wc gaat dat je hem dan niet meer hoeft te laten en als je dan terugloopt dat hij weer komt. Godsgruwlijk vervelend dat.

Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 18:48 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ventrue schreef:

Amen

Datzelfde, maar dan met pissen, is pas vervelend. Vooral op feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 19:46 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Broken Balance schreef:
Ventrue schreef:

Amen

Datzelfde, maar dan met pissen, is pas vervelend. Vooral op feestjes.

I see what you did there.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 16:56 

Facebook mensen met 'Rawstyle' als achternaam
Facebook fanboys die al hun vriendjes taggen in elke artiesten statusupdate

Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 19:21 

Hardtraxx Elite

Facebook die me maar 10% van alle artiesten statussen laat zien maar wel iedere video van 1 of ander iemand die weer aandacht nodig heeft en voor een camera zit te schreeuwen die door 1 van mijn RL vrienden geliked is.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 19:26 

Hardtraxx Veteran

je fiets op slot willen doen en gewoon 6x achter elkaar zitten je spaken in de weg
gebeurd me fokking altijd xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 21:24 

Hardtraxx Veteran

Gewoon niet meer op slot zetten heb je er geen last meer van. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 23:38 

Hardtraxx Addict

Morgen in het irritatiemomentjes topic, Ramirez: Als je fiets de heletijd maar gestolen wordt :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 23:55 

Hardtraxx Addict

Haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 02:44 

Hardtraxx Addict

Nee nu al :mad: had ik nog van m'n overleden opa ook nog eens. Zo'n mooie fiets gvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 11:10 

Hardtraxx Elite

In de ochtend werken terwijl je brak bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 11:16 

releases zonder radio edits, die fulls zijn zeker niet zinloos maar het luistert niet lekker als je bij elke track 1 min claps en vage geluiden aan moet horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 13:18 

Hardtraxx Addict

jeffrey2107 schreef:
releases zonder radio edits, die fulls zijn zeker niet zinloos maar het luistert niet lekker als je bij elke track 1 min claps en vage geluiden aan moet horen.

Als een nummer in zijn geheel niet goed genoeg is vind ik het vaak jammer, oftewel, moeten ze maar betere intros maken :P
Radio edits word ik zelf ziek van. 1) Commerciële bullshit. Kies toch eens voor jezelf mensen. 2) Alsof ze iets verbergen van het gehele nummer.

Ik vind Fight For Survival (bijvoorbeeld) alsnog wel goed hoor, maar zoals ik al zei, gewoon jammer van de intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 13:22 

Donateur

Moet zeggen dat ik die Radio Edits (tegenwoordig) toch wel zinnig vind. Zoals je aangeeft zijn al die intro's en mid-intro's vaak tegenwoordig ook zo extreem saai dat ik ze liever skip. Vooral als ik in de auto zit en een beetje wel switchen tussen nummers is het wel ideaal.
Vorige  1 ... 826, 827, 828, 829, 830, 831, 832 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic