Vind je dat irritant joh? Dat is juist lekker. Pussy.wrote:Man man man man man
OT: spierpijn in mn borst na het sporten (wat ik in 4 weken niet gedaan heb)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Nja normaal is het zeker wel fijn (serieus) maar nu is het een beetje pijnlijk.wrote:Vind je dat irritant joh? Dat is juist lekker. Pussy.wrote:Man man man man man
OT: spierpijn in mn borst na het sporten (wat ik in 4 weken niet gedaan heb)
De discussie van Destination en Peperkoek. Jezus man, wat ontzettend sneu 
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Inderdaad, mijn wedstrijd afgelast terwijl het nu prachtig weer iswrote:Zaterdagen zonder voetbal.
https://www.facebook.com/voetbalzone/po ... 6735760547
Niet over het filmpje, terecht rode kaart... Maar die reacties daaronder weer :')
Niet over het filmpje, terecht rode kaart... Maar die reacties daaronder weer :')
100x per dag Kygo - Firestone op de radio 
Best vervelend ja, werkt ook als je een PB stuurt.wrote:![]()
Is om spam tegen te gaan, moet je 5 sec extra wachten, toch niet zo erg?wrote:Best vervelend ja, werkt ook als je een PB stuurt.wrote:![]()
Na bijna 2 maand wachten op mijn dj-gear voor reparatie komt hij eindelijk toe, maar nu zonder de kabel...
Collega's die voor je laatste stage dag een advertenties op marktplaats zetten "gratis af te halen mile wasmachine" met een aankoopwaarde van €600 ofzo met MIJN telefoonnummer eronder. Binnen een halfuur 22 telefoontjes, 12 smsjes en 15 whatsapp berichten.
Ook serieus anita's die boos op me worden dat ik geen wasmachine heb. "oah wat stom jaaa nu heb ik me verheugd op een gratis wasmachine"
Alsof ik dan zeg, ah wat zielig hier heb je 1. Godverdomme
Ook serieus anita's die boos op me worden dat ik geen wasmachine heb. "oah wat stom jaaa nu heb ik me verheugd op een gratis wasmachine"
Alsof ik dan zeg, ah wat zielig hier heb je 1. Godverdomme
-
S
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Haha, briljant!
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Genius 
Nice hahaha.
Mijn irritatiemoment: Mensen die screenshots op facebook zetten van whatsapp gesprekken die ze hebben met een vriend of vriendin, WOOW KIJK ONS EENS AWESOME ZIJN HAHAAHAHAHAHAH ECHT ZO LEUKK!!!
Mijn irritatiemoment: Mensen die screenshots op facebook zetten van whatsapp gesprekken die ze hebben met een vriend of vriendin, WOOW KIJK ONS EENS AWESOME ZIJN HAHAAHAHAHAHAH ECHT ZO LEUKK!!!