FitAllDaywrote:Fit for Free?wrote:je niet uit kunnen schrijven bij sportschool zelf maar dat je perse een brief moet sturen....
en laaghangende felle zon is kut met fietsen
Active topics in Off-Topic
Moderators
Mijn telefoon die zich al een paar dagen gedraagt als een berg ellende.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Whatsapp vooral? Ff je foto's en filmpjes exporteren.wrote:Mijn telefoon die zich al een paar dagen gedraagt als een berg ellende.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Servicekosten voor een kaartje van Don't let daddy know is 5,51. Het wordt steeds duurder. 
dat feest sowieso. Wat een pauper publiek zeg. Maarja, wat wil je als je showtek en domitri vegas en like mike er neer knalt.
mensen in een te drukke winkelstraat midden op straat een praatje met elkaar gaan houden en je dan boos aankijken als je tegen ze zegt of ze dat niet beter thuis kunnen gaan doen.
geld willen overmaken ligt abn site eruit

-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Ja! Loop je door de Kalverstraat bijvoorbeeld, zijn er van die mensen die continu voor je langzamer gaan lopen als ze het niet kunnen zien ofzo. En dan nog boos worden als je tegen ze aan looptwrote:mensen in een te drukke winkelstraat midden op straat een praatje met elkaar gaan houden en je dan boos aankijken als je tegen ze zegt of ze dat niet beter thuis kunnen gaan doen.
Sinds dit jaar ineens een Numerus fixus (loting) in de opleiding die ik komend jaar wil gaan doen 
-
B
wrote:mensen in een te drukke winkelstraat midden op straat een praatje met elkaar gaan houden en je dan boos aankijken als je tegen ze zegt of ze dat niet beter thuis kunnen gaan doen.
hardstyle tracks op 140 of 145 bpm, is te langzaam
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Niet vloeken in de kerkwrote:hardstyle tracks op 140 of 145 bpm, is te langzaam
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Dan versnel je ze toch? ..wrote:hardstyle tracks op 140 of 145 bpm, is te langzaam
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Dat kan geregeld worden ja.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Al die tijd me al afgevraagd waarom Like Thiz 155 BPM was, blijkt nu dat ik al die tijd een vinyl ripje heb gedraaid. En ik maar denken dat het geluid van vinyl in de break een leuk effectje was 
wrote:Dan versnel je ze toch? ..wrote:hardstyle tracks op 140 of 145 bpm, is te langzaam
versnellen zorg voor rare geluiden bij de kick (tenminste bij die van atmozfears dan)
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Master Tempo en/of Timestretch uit zetten.wrote:wrote:Dan versnel je ze toch? ..wrote:hardstyle tracks op 140 of 145 bpm, is te langzaam
versnellen zorg voor rare geluiden bij de kick (tenminste bij die van atmozfears dan)
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Geen idee, gebruik zelf geen audacity, misschien ff googlen 
al gevonden, tempo wijzigen zorgt voor rare geluiden terwijl snelheid wijzigen dat niet doet alleen je moet ff percentage berekenen
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Ah mooi 
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
jorgraw
-
MHardtraxx Veteran