Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 797, 798, 799, 800, 801, 802, 803 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 00:39 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Je kan ook zien hoelaat en door wie het is gelezen in een groepschat. Bericht lang ingedrukt houden en op info klikken xd

Lukt me niet met android?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 10:41 

Qlown schreef:
Ojee, zeg me alsjeblieft dat je niet serieus bent? @hierboven

Ik snap het probleem niet zo. Je weet het toch wel of iemand je negeert of die vinkjes nu blauw worden of niet.
Vind het meer een probleem dat al die updates zo gruwelijk veel gegeugen kosten. Moet eerst altijd andere zooi van mijn tel gaan verwijderen voordat ik whapp kan bijwereken. Gruwelijk Irrtiant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 10:58 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Irritatiemomentje

Het iq van sommige nieuwe leden. Man man man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 11:24 

Hardtraxx Crew

Jordi schreef:
Citaat:
Irritatiemomentje

Het iq van sommige nieuwe leden. Man man man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 11:30 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Lenny schreef:
Je kan ook zien hoelaat en door wie het is gelezen in een groepschat. Bericht lang ingedrukt houden en op info klikken xd

Lukt me niet met android?

Na nogmaals een update werkt het wel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 11:42 

Bij mij werkt het ook niet zie ik. Nog voor niks kostbaar geheugen verspild ook :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 12:15 

Hardtraxx Veteran

Ik stoor me op het moment juist aan het feit dat mensen hier een probleem van maken :P. Misschien ben ik anders daar in, maar zodra ik iets direct moet weten bel ik gewoon. Whatsapp is voor 99% alleen maar chat en dergelijke. Wat is dan het verlies dat iemand het gezien heeft of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 12:19 

Khadber schreef:
Ik stoor me op het moment juist aan het feit dat mensen hier een probleem van maken :P. Misschien ben ik anders daar in, maar zodra ik iets direct moet weten bel ik gewoon. Whatsapp is voor 99% alleen maar chat en dergelijke. Wat is dan het verlies dat iemand het gezien heeft of niet?

Jij snapt het ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 12:36 

Donateur

Omdat ik wel eens iets lees maar om de een of andere reden niet direct wens te antwoorden. Ik wens ook niet dat m'n gesprekspartner dat kan zien. Oh en ik heb tevens een gruwelijke teringhekel aan ontvangst/lees-bevestigingen bij e-mails (wat dus zo ongeveer hetzelfde is).

We leven in 2014. Je bericht komt écht wel aan, en wordt op ten duur écht wel gelezen. Die bevestigingen waren handiger geweest toen we nog met postduiven werkten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 12:40 

Hardtraxx Veteran

Dus? Waar ben je bang voor? Dat iemand zegt dat je niet hebt geantwoord? Dan zeg je toch gewoon waar het op staat of niet? Als niet niet wil/kan antwoorden merkt de ander dat vanzelf wel. Mocht het dringend zijn: gewoon bellen.

edit: de mensen op twitter.. Sneu! Mensen die daar over privacy beginnen: houd aub op. Accepteren dat je bankgegevens worden doorgespeeld aan commerciële instellingen, dat je internetgegevens worden gescreend en opgeslagen door instanties maakt blijkbaar niets uit ("ik heb toch niets te verbergen"), maar als de gevreesde blauwe vinkjes komen is het meteen raak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 13:10 

Hardtraxx Addict

Alsof de Ebola heerst hier en de 3e wereldoorlog is uitgebroken met dat gejank over die vinkjes

Je ziet nu alleen of mensen je echt negeren, alleen maar handig
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 13:38 

Donateur

Khadber schreef:
Dus? Waar ben je bang voor? Dat iemand zegt dat je niet hebt geantwoord? Dan zeg je toch gewoon waar het op staat of niet? Als niet niet wil/kan antwoorden merkt de ander dat vanzelf wel. Mocht het dringend zijn: gewoon bellen.

Dit is in essentie hetzelfde als 'ik heb toch niets te verbergen' waar ik je inderdaad totaal gelijk over geef.

En hoe beslis jij voor mij, en voor anderen die je ziet klagen, dat wij klakkeloos akkoord gaan met het doorspelen van informatie e.d.

Ik zie gewoon graag een optie om het uit te zetten. Net zoals dat kan met laatst gezien. Nu wordt voor mij beslist dat ik informatie over of ik berichten lees door wil spelen, en dat beslis ik liever zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 13:39 

Aan het typen...

Als je je berichten via het notificatiecentrum leest, is er niets aan de hand. Mijn berichten worden overigens automatisch doorgestuurd naar mijn PC. Die zullen ook wel niet gepakt worden door Whatsapp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 13:42 

Donateur

Klopt Lyst, en zo zijn er altijd wel workarounds te verzinnen voor dit soort problemen. Net zoals je bijvoorbeeld verkleed over straat kunt gaan. om niet in het eindeloze camera archief te geraken. Of valse gegevens invullen op websites als Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 13:42 

Donateur

Lyst schreef:
Als je je berichten via het notificatiecentrum leest, is er niets aan de hand. Mijn berichten worden overigens automatisch doorgestuurd naar mijn PC. Die zullen ook wel niet gepakt worden door Whatsapp.

Oh ja goed dat ik je daar over spreek. Dat werkt zeker alleen met Android? Heb de app en de extensie geinstalleerd, maar werken doet het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 13:44 

Aan het typen...

Geen idee, bij mij werkt t. En in de nieuwe versie kun je ook smsjes beantwoorden vanaf je PC. Hopelijk komt de ondersteuning voor Whatsapp beantwoorden snel, dan hoef ik niet meer te priegelen op dat kleine toetsenbordje terwijl ik achter mijn PC zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 13:48 

De enige reden wrm ik eigenlijk nog whatsapp heb is omdat al mijn matties het nog hebben.
Anders had ik allang telegram genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 13:53 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig gebruiken wij hier nog gewoon sms, heb je al die shit niet met wel of niet gelezen etc. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 13:57 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Khadber schreef:

Dit is in essentie hetzelfde als 'ik heb toch niets te verbergen' waar ik je inderdaad totaal gelijk over geef.

Waar mijn verhaal (inclusief mijn edit) over gaat is het hypocriete van mensen op het moment dat er bij iedere app/social media etcetera je hele telefoon gelezen wordt door een bedrijf, maar als dat ineens over mensen gaat die je kent dat een groot probleem is. WhatsApp wordt (bij mij in ieder geval) vooral gebruikt voor borrelpraat en slowchat. Dat maakt toch niet uit of je dat gezien hebt of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 13:58 

Donateur

OK, dan gaat het dus niet over mij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 14:12 

Hardtraxx Veteran

iPhone 4 dus geen last van. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 14:23 

Hardtraxx Elite

Ik zet 'm hier ook maar neer: http://www.speld.nl/2014/11/06/rood-vin ... eken-zijn/ :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 14:52 

Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
De enige reden wrm ik eigenlijk nog whatsapp heb is omdat al mijn matties het nog hebben.

Groepsdruk... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 14:59 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:

Praktisch handelen. Waarom zou je iets gaan gebruiken wat geen enkele waarde heeft, omdat niemand het gebruikt? Met dergelijke programma's wil je toch andere mensen bereiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 15:03 

Steffnov schreef:
SL8492 schreef:

Praktisch handelen. Waarom zou je iets gaan gebruiken wat geen enkele waarde heeft, omdat niemand het gebruikt? Met dergelijke programma's wil je toch andere mensen bereiken.

Dit.
Vorige  1 ... 797, 798, 799, 800, 801, 802, 803 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic