Eens, en mensen die bij iedere etalage stil gaan staan in een winkelcentrum en 2 km/u lopen waardoor je nonstop aan het zigzaggen bent.wrote:grote groepen mensen die midden op de weg gaan staan in winkelcentrum....en je raar aan staan te kijken als je jezelf er langs probeert te wurmen...
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Mensen die dat filmpje van Paris Hilton serieus nemen.
Welke? One Night In Paris? Daar wordt ze toch wel aardig serieus genomen hoor.
-
DHardtraxx Veteran
Die klote tering servers van destiny
Heb al een hele fokking dierentuin aan foutmeldingen binnen gekregen
Heb al een hele fokking dierentuin aan foutmeldingen binnen gekregen
wrote:Welke? One Night In Paris? Daar wordt ze toch wel aardig serieus genomen hoor.
Mensen die afhaken omdat ze vinden dat er te weinig man van de groep mee gaat..
Grotere groep vindenwrote:Mensen die afhaken omdat ze vinden dat er te weinig man van de groep mee gaat..
Ik ga meestal met 1 of 2 maten naar een feest. Snap die mensen in jouw groep dan echt niet, wat boeit de grote nouwrote:Grotere groep vindenwrote:Mensen die afhaken omdat ze vinden dat er te weinig man van de groep mee gaat..
-
B
Dit. Tenslotte moet je het zelf gezellig maken toch? maakt niet uit hoeveel man je daar voor nodig hebtwrote:Ik ga meestal met 1 of 2 maten naar een feest. Snap die mensen in jouw groep dan echt niet, wat boeit de grote nouwrote:Grotere groep vindenwrote:Mensen die afhaken omdat ze vinden dat er te weinig man van de groep mee gaat..
-
DHardtraxx Veteran
Als je met minder bent ben je tenslotte nog beter af qua stagekeuze en stampruimte 
Toetsweek volgende week, dus heel het weekend leren 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
hier ook, of iig 'proberen' te leren.wrote:Toetsweek volgende week, dus heel het weekend leren
Altijd maar weer een hamstringblessure met voetbal hebben. 
Ongeveer 20 manwrote:Grotere groep vindenwrote:Mensen die afhaken omdat ze vinden dat er te weinig man van de groep mee gaat..
Wat?wrote:Ongeveer 20 manwrote:Grotere groep vindenwrote:Mensen die afhaken omdat ze vinden dat er te weinig man van de groep mee gaat..
Heb zelf een vriendengroep van ongeveer 15 man waarmee we wel eens uitgaan. En vaak zat zijn we gewoon maar met 6-7 man, 1 keer zelfs met 4. Dus snap echt niet waarom ze zo moeilijk gaan doen
De helft luistert sowieso geen hardstyle, ze pakken alleen af en toe een feestje mee omdat de rest ook gaat. De andere helft had of geen zin of hadden niks met de line up van het feest, wat ik persoonlijk hypocriet vind want ze weten totaal niet wat er gedraaid gaat worden en als ik ze een kleine indicatie probeer te geven vinden ze het wel vet maar toch gaat ze niet, maar dat ter zijde. En toen kwamen we dus uit op 4 man inclusief ik. De eerste haakte drie dagen van te voren af omdat hij vond dat er te weinig van de groep meegingen (dikke klets imo). De tweede zocht het niet omdat we 'maar' met 3 man waren dan. En de laatste haakte natuurlijk af omdat we nog maar met z'n tweeën waren.
En toen ben je niet alleen gegaan? Afhaker.wrote:De helft luistert sowieso geen hardstyle, ze pakken alleen af en toe een feestje mee omdat de rest ook gaat. De andere helft had of geen zin of hadden niks met de line up van het feest, wat ik persoonlijk hypocriet vind want ze weten totaal niet wat er gedraaid gaat worden en als ik ze een kleine indicatie probeer te geven vinden ze het wel vet maar toch gaat ze niet, maar dat ter zijde. En toen kwamen we dus uit op 4 man inclusief ik. De eerste haakte drie dagen van te voren af omdat hij vond dat er te weinig van de groep meegingen (dikke klets imo). De tweede zocht het niet omdat we 'maar' met 3 man waren dan. En de laatste haakte natuurlijk af omdat we nog maar met z'n tweeën waren.
ont: in de stad lopen en alleen maar schreeuwende marokkanen/turken/irakezen horen......praat gewoon fokking nederlands
Hoef je niet tegen mij te zeggen hoor.
Achja volgende feest dan maar.
Achja volgende feest dan maar.