Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
In mijn geval is het iemand die mailt dat ik vandaag langs kan komen, zonder z'n adres te vermelden. Stuur ik 3 minuten later een mailtje terug dat ik dan graag z'n adres ontvang, waarna ik niets meer hoor. :/
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Alternative. gr.
Last edited by MYTZE on 20 Sep 2014 23:54, edited 2 times in total.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Zin wrote:Dat nu iedereen hier hun reacties eindigen met 'gr' of 'mvg'.
Voorbeeld waar het iets te vaak gebruikt word:

Coone - Into The Madness (BF004)
Je pikt de hypevolgers er direct uit :corn:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Mitzinator wrote:Alternative.
Wat een kwal is dat :x
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Magnetron wrote:
Mitzinator wrote:Alternative.
Wat een kwal is dat :x
D
Lyst wrote:

Ik ben van mening dat mensen die succesvol één of meer voorheen vrijwel ongebruikte woorden op Hardtraxx hebben geïntroduceerd, het recht hebben een dergelijk aantal onoriginelere woorden tot hun repertoire toe te voegen. Zodoende sta ik volledig in mijn recht omdat ik ''gr'' en voornamelijk ''mvg'' heb overgenomen na het succesvol inburgeren van de woorden ''jeetje'' ''grutjes'' en ''gompie'' op voornamelijk de shoutbox, wat desalniettemin een onderdeel van Hardtraxx is.

Voor verdere vragen verwijs ik door naar Donald Duck, waar ik de woorden -met toestemming- uit heb geleend om te verspreiden over de Hardstyle, Happy Nustyle, Nustyle, Rawstyle en Hardcore scene. Voor de oplettende lezer, Ja.. Happy nustyle is ook een term die ik aan het introduceren ben. Dit na een conflict bij het nieuwe track topic, het blijkt dat het nóg zachter kan dan nustyle, en logischerwijs was hierbij een naam nodig.

--
Irritatiemoment ontopic: Hond is al een tijd ziek en ze weten niet wat ie heeft, zo zielig om te zien.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Mooi man, nog mooier is dat een van je sekte gestopt is met je te volgen en zelfs zijn post ervoor heeft aangepast. :lol:
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Lyst wrote:Mooi man, nog mooier is dat een van je sekte gestopt is met je te volgen en zelfs zijn post ervoor heeft aangepast. :lol:
Heb het weer toegevoegd voor je. (L)
Kun je mn naam toch wel noemen? ;o
D
Irritatiemomentjes: Lyst die denigrerend doet om zijn jaloezie te camoufleren voor mijn lange verhaal, I knew it! :oh:
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
dellionNL wrote:
Lyst wrote:

Ik ben van mening dat mensen die succesvol één of meer voorheen vrijwel ongebruikte woorden op Hardtraxx hebben geïntroduceerd, het recht hebben een dergelijk aantal onoriginelere woorden tot hun repertoire toe te voegen. Zodoende sta ik volledig in mijn recht omdat ik ''gr'' en voornamelijk ''mvg'' heb overgenomen na het succesvol inburgeren van de woorden ''jeetje'' ''grutjes'' en ''gompie'' op voornamelijk de shoutbox, wat desalniettemin een onderdeel van Hardtraxx is.

Voor verdere vragen verwijs ik door naar Donald Duck, waar ik de woorden -met toestemming- uit heb geleend om te verspreiden over de Hardstyle, Happy Nustyle, Nustyle, Rawstyle en Hardcore scene. Voor de oplettende lezer, Ja.. Happy nustyle is ook een term die ik aan het introduceren ben. Dit na een conflict bij het nieuwe track topic, het blijkt dat het nóg zachter kan dan nustyle, en logischerwijs was hierbij een naam nodig.

--
Irritatiemoment ontopic: Hond is al een tijd ziek en ze weten niet wat ie heeft, zo zielig om te zien.

Je vergeet iets :(

En sneu om te horen van je hond man..
D
Zin wrote:

Je vergeet iets :(

En sneu om te horen van je hond man..
Nou.. oké dan maar hè: ''Voorbeeld waar het iets te vaak gebruikt word:'' *wordt

Of vergeet ik nu nog iets?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 days ago
:x
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Facebook heeft de laatste tijd wat kuren lijkt het. Filmpjes die ineens automatisch afspelen, terwijl ik er niet om gevraagd heb, schrik me soms helemaal de pleuris van het lawaai :x
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Word jij nooit moe van jezelf, Dellion?
D
chicken wrote:Word jij nooit moe van jezelf, Dellion?
Stop jij nooit met haten, Chicken?
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
:lol: :lol:

Irritatiemomentje: Kater na een avond stappen, jeej.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 15 days ago
El Mare wrote:Facebook heeft de laatste tijd wat kuren lijkt het. Filmpjes die ineens automatisch afspelen, terwijl ik er niet om gevraagd heb, schrik me soms helemaal de pleuris van het lawaai :x
Is een nieuwe instelling idd. Kun je uitzetten natuurlijk. :)

Trouwens ook leuk dat het ook automatisch op je telefoon laadt zodat je dataverbruik ineens 112341235095x zo snel gaat. :')
Last edited by _theon_ on 21 Sep 2014 13:26, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
_theon_ wrote:
El Mare wrote:Facebook heeft de laatste tijd wat kuren lijkt het. Filmpjes die ineens automatisch afspelen, terwijl ik er niet om gevraagd heb, schrik me soms helemaal de pleuris van het lawaai :x
Is een nieuwe instelling idd. Kun je uitzetten natuurlijk. :)
Zou ik ook zeker doen op je telefoon in ieder geval, want als je op 3g of 4g zit en ze spelen automatisch af kost dat uiteindelijk volgens mij best wel wat internet :p
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Zie mijn edit :P
Hardtraxx Veteran
Waar bij instellingen?
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
El Mare wrote:Waar bij instellingen?
Helemaal onderaan bij je instellingen staat een kopje 'video's' ;)
Hardtraxx Veteran
Sorry voor mijn luiheid, want dat had ik natuurlijk zelf ook wel kunnen vinden, maar toch bedankt :P
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Communicatie tussen de modder eters onderling. Ik vraag me af of het er überhaupt wel is.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
El Mare wrote:Sorry voor mijn luiheid, want dat had ik natuurlijk zelf ook wel kunnen vinden, maar toch bedankt :P
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
er zit ook verschil met ios en android, waardoor ik hem op me iphone eerst neit uit kreeg.
Uiteindelijk toch uit weten te zetten.