3de dag op rij een spin tegenkomen op of onder m'n bed, altijd zo van die joekels godverdomme. En ik heb er al zo'n lichte fobie van.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Mensen die zeggen (over een nummer) "die klapte erop" of iets in die trant. Erger me er groen en geel aan.
Last edited by Jordi on 04 Sep 2014 11:23, edited 1 time in total.
wrote:Mensen die zeggen "die klapte erop" of iets in die trant. Erger me er groen en geel aan.
Diegene die met dat idee is gekomen mag zich per direct kapot gaan schamen :')
Speed he jongens er was speed, en toen mensen speed gingen snuiven wouden ze steeds snellere muziek en zo is gabber ontstaan

loooooooooooooooooooooooooooooool
Zusje die tegen me aan loopt te twerken...
Dat mens zal je vriendin maar zijn 
Iets met een corrigerende klap.wrote:Zusje die tegen me aan loopt te twerken...
Seizoen weer begonnen, ja hoor meniscus geïrriteerd (als t niet erger is), mis ik weer trainingen/wedstrijden verdomme
shit happens.....vorig seizoen heb k ook de eerste 5 wedstrijden gemist 
Mensen die op openbare facebook pagina's van die plaatjes dumpen als "ruig verhaal" en vervolgens tientallen zoniet honderden likes krijgen. Pleur toch een eind op met je simpele ziel.
Refresh knop die weg is uit mobiele chrome en nu in een menu verstopt zit 
Ja wat is dit nou voor ongein. Kut updatewrote:Refresh knop die weg is uit mobiele chrome en nu in een menu verstopt zit
-
B
Godverdomme ja, zelfde als dat geslijm als een artiest iets postwrote:Mensen die op openbare facebook pagina's van die plaatjes dumpen als "ruig verhaal" en vervolgens tientallen zoniet honderden likes krijgen. Pleur toch een eind op met je simpele ziel.
Bedankt man, kon hem al niet meer vindenwrote:Refresh knop die weg is uit mobiele chrome en nu in een menu verstopt zit
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
wrote:Mensen die op openbare facebook pagina's van die plaatjes dumpen als "ruig verhaal" en vervolgens tientallen zoniet honderden likes krijgen. Pleur toch een eind op met je simpele ziel.

Dit soort meuk?
Ik erger me er ook kapot aan.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Ander irritatie momentje/genietmomentje tegelijk. Ik ben momenteel hardstyle op een of andere manier even zat.
Als ik het hoor zet ik het af en zet ik het liefst andere muziek op, het doet me momenteel vrij weinig. Op feesten geniet ik er zeker van, maar thuis heb ik er genoeg van.
Wat ik wel heel vet vind is het verkennen van andere muziek momenteel.
D&B en Subground, vooral D&B is heel gaaf zeg!
-
HHardtraxxer
- 91 posts member since 2014
Je bent volwassen geworden.Ik ben momenteel hardstyle op een of andere manier even zat.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Good for you.wrote:Je bent volwassen geworden.Ik ben momenteel hardstyle op een of andere manier even zat.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik voel herkenbaarheid.. Luister op dit moment ook enkel nog naar een handvol artiesten die tenminste nog degelijke platen uitbrengen of oudere veel oudere platenwrote:Ander irritatie momentje/genietmomentje tegelijk. Ik ben momenteel hardstyle op een of andere manier even zat.Als ik het hoor zet ik het af en zet ik het liefst andere muziek op, het doet me momenteel vrij weinig. Op feesten geniet ik er zeker van, maar thuis heb ik er genoeg van.