Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
SL8492 wrote:
Parvuz wrote:Stopt er 1 keer in de 5 jaar een trein in Horst, mis je m omdat je ticket printen 3 kwariet duurt. :( Nouja, nu weer 5 jaar wachten.
Hier stopt anders ieder half uur een intercity richting o.a. Eindhoven, Breda, Dordrecht, Rotterdam CS en Den Haag CS :D
Je vergeet Helmond, noem Helmond ook nog even!!
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
SL8492 wrote:
Parvuz wrote:Stopt er 1 keer in de 5 jaar een trein in Horst, mis je m omdat je ticket printen 3 kwariet duurt. :( Nouja, nu weer 5 jaar wachten.
Hier stopt anders ieder half uur een intercity richting o.a. Eindhoven, Breda, Dordrecht, Rotterdam CS en Den Haag CS :D
Echt interessant.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 51 minutes ago
wootum wrote:
SL8492 wrote:
Je vergeet Helmond, noem Helmond ook nog even!!
Nou bij deze: De trein stopt ook nog in Helmond.
JVDM wrote: Echt interessant.
Bedankt voor het compliment.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Hey Sander, ik was zondag nog in Horst!!!!!
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025

Re:

stefan_helmond wrote:Hey Sander, ik was zondag nog in Horst!!!!!
Ja toen waren wij juist in Waspik!
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Youtube filmpjes die niet willen laden :(
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
The Skribbler wrote:
Oke.
Hardtraxx Veteran
last seen 51 minutes ago
The Skribbler wrote:
:cool:
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
WK poule van Scorito aan het invullen. Is de website -na ongeveer 75% in te hebben gevuld- opeens 'niet beschikbaar'.
Zucht.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
grote irritatie zijn tieners van tegenwoordig op de fiets met hun telefoon en nergens anders meer aandacht aan besteden en denken dat ze de enige zijn op de weg....net 2 kindjes van 14 bijna van hun fiets gereden en 1 die een nieuwe telefoon kan kopen xd
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Leraren die niet terug mailen :mad:
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
AniThing wrote:grote irritatie zijn tieners van tegenwoordig op de fiets met hun telefoon en nergens anders meer aandacht aan besteden en denken dat ze de enige zijn op de weg....net 2 kindjes van 14 bijna van hun fiets gereden en 1 die een nieuwe telefoon kan kopen xd
In hoeverre is dit voor jou irritatie Ani :lol:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Magnetron wrote:Leraren die niet terug mailen :mad:
Dit dus. Kan mn vakantie niet boeken omdat ze simpelweg een mailtje niet sturen.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
KWAAIE-MAX wrote:
AniThing wrote:grote irritatie zijn tieners van tegenwoordig op de fiets met hun telefoon en nergens anders meer aandacht aan besteden en denken dat ze de enige zijn op de weg....net 2 kindjes van 14 bijna van hun fiets gereden en 1 die een nieuwe telefoon kan kopen xd
In hoeverre is dit voor jou irritatie Ani :lol:
omdat ik moet uitwijken voor die kleuters xd doe ik dat niet lig ik straks op de grond :D heb ik niet veel zin in :P

enige leuke eraan is om dan gewoon heel dicht erlangs te fietsen waardoor zij schrikken en dus bijna omflikkeren en 1 die schrok zo hard dat ie ze telefoon liet vallen :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Doe ik ook altijd als mensen me er niet langs laten of tegemoet komen en niet opletten, en er ook niet door laten.
Gewoon er door heen, dan schrikken/vallen ze maar.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Magnetron wrote:Leraren die niet terug mailen :mad:
Jups. Of bellen, smsen of überhaupt op school aanwezig zijn.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Niets mogen zeggen over mijn irritaties over Hardstylerzzzz met zn nare wist je datjes wat 90% onzinnig is om te weten en 90% over landen gaat waar wij niet zo 1 2 3 komen.
Geef die Hardstylerzzzz lekker een "hardstyle in Australie wist je dat topic". Mag hij daar zn fototjes van stickers in plakken.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Parvuz wrote: Geef die Hardstylerzzzz lekker een "hardstyle in Australie wist je dat topic". Mag hij daar zn fototjes van stickers in plakken.
Haha precies wat ik in een post had gezet. Maar Fekete heeft die post helaas verwijderd.

Ik ga vanaf nu dus elke post met stickers oid van Hardstylerzzz gewoon reporten. Hopelijk doen jullie hetzelfde :)
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Parvuz wrote:Niets mogen zeggen over mijn irritaties over Hardstylerzzzz met zn nare wist je datjes wat 90% onzinnig is om te weten en 90% over landen gaat waar wij niet zo 1 2 3 komen.
Geef die Hardstylerzzzz lekker een "hardstyle in Australie wist je dat topic". Mag hij daar zn fototjes van stickers in plakken.
Amen :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 51 minutes ago
Mijn moeder die enthousiast komt vertellen dat er eind augustus een nieuw festival komt op het terrein waar Alcatrazz werd gehouden (bij mij in de achtertuin) is het een festival met oa House, Freestyle en Apres Ski >.<
H
Parvuz wrote:Niets mogen zeggen over mijn irritaties over Hardstylerzzzz met zn nare wist je datjes wat 90% onzinnig is om te weten en 90% over landen gaat waar wij niet zo 1 2 3 komen.
Dat mag wel, maar communiceer dat dan direct richting de mods, want als je het in datzelfde topic post, zijn die posts net zoveel waard als die "nare wist je datjes". En anders:
Daveytl wrote:Ik ga vanaf nu dus elke post met stickers oid van Hardstylerzzz gewoon reporten. Hopelijk doen jullie hetzelfde :)
Dit is gewoon het beste. Onzinnige posts zullen wij echt wel verwijderen.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Dit was een post voor dat we het er over hebben gehad in de shout. ;)
H
Parvuz wrote:Dit was een post voor dat we het er over hebben gehad in de shout. ;)
Dat krijg je he, nog net niet blond.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
SL8492 wrote:Mijn moeder die enthousiast komt vertellen dat er eind augustus een nieuw festival komt op het terrein waar Alcatrazz werd gehouden (bij mij in de achtertuin) is het een festival met oa House, Freestyle en Apres Ski >.<

afgezien van apres ski is er toch niks mis mee :D
Hardtraxx Veteran
last seen 51 minutes ago
AniThing wrote:
SL8492 wrote:Mijn moeder die enthousiast komt vertellen dat er eind augustus een nieuw festival komt op het terrein waar Alcatrazz werd gehouden (bij mij in de achtertuin) is het een festival met oa House, Freestyle en Apres Ski >.<

afgezien van apres ski is er toch niks mis mee :D
Voor mij wel.

Overigens weer een nieuwe irritatiemoment: Contract bij Jan Linders die niet wordt verlengd. Na 27 juni werkloos, lekker vlak voor de zomer ook nog :cry: :thumbdown: