Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 764, 765, 766, 767, 768, 769, 770 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 14:57 

Hardtraxx Crew

SL8492 schreef:
Parvuz schreef:
Stopt er 1 keer in de 5 jaar een trein in Horst, mis je m omdat je ticket printen 3 kwariet duurt. :( Nouja, nu weer 5 jaar wachten.

Hier stopt anders ieder half uur een intercity richting o.a. Eindhoven, Breda, Dordrecht, Rotterdam CS en Den Haag CS :D

Je vergeet Helmond, noem Helmond ook nog even!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 15:14 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Parvuz schreef:
Stopt er 1 keer in de 5 jaar een trein in Horst, mis je m omdat je ticket printen 3 kwariet duurt. :( Nouja, nu weer 5 jaar wachten.

Hier stopt anders ieder half uur een intercity richting o.a. Eindhoven, Breda, Dordrecht, Rotterdam CS en Den Haag CS :D

Echt interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 20:06 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
SL8492 schreef:
Parvuz schreef:

Je vergeet Helmond, noem Helmond ook nog even!!

Nou bij deze: De trein stopt ook nog in Helmond.

JVDM schreef:
Echt interessant.

Bedankt voor het compliment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 12:48 

Hardtraxx Veteran

Hey Sander, ik was zondag nog in Horst!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 13:27 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:

Ja toen waren wij juist in Waspik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 15:09 

Hardtraxx Veteran

Youtube filmpjes die niet willen laden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 15:11 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
stefan_helmond schreef:

Oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 18:32 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
stefan_helmond schreef:

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 22:30 

Hardtraxx Elite

WK poule van Scorito aan het invullen. Is de website -na ongeveer 75% in te hebben gevuld- opeens 'niet beschikbaar'.
Zucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 13:52 

Hardtraxx Veteran

grote irritatie zijn tieners van tegenwoordig op de fiets met hun telefoon en nergens anders meer aandacht aan besteden en denken dat ze de enige zijn op de weg....net 2 kindjes van 14 bijna van hun fiets gereden en 1 die een nieuwe telefoon kan kopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 14:09 

Hardtraxx Crew

Leraren die niet terug mailen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 14:39 

Hardtraxxer

AniThing schreef:
grote irritatie zijn tieners van tegenwoordig op de fiets met hun telefoon en nergens anders meer aandacht aan besteden en denken dat ze de enige zijn op de weg....net 2 kindjes van 14 bijna van hun fiets gereden en 1 die een nieuwe telefoon kan kopen xd

In hoeverre is dit voor jou irritatie Ani :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 14:49 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:

Dit dus. Kan mn vakantie niet boeken omdat ze simpelweg een mailtje niet sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 15:07 

Hardtraxx Veteran

KWAAIE-MAX schreef:
AniThing schreef:

In hoeverre is dit voor jou irritatie Ani :lol:

omdat ik moet uitwijken voor die kleuters xd doe ik dat niet lig ik straks op de grond :D heb ik niet veel zin in :P

enige leuke eraan is om dan gewoon heel dicht erlangs te fietsen waardoor zij schrikken en dus bijna omflikkeren en 1 die schrok zo hard dat ie ze telefoon liet vallen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 15:17 

Kraak... Piep...

Doe ik ook altijd als mensen me er niet langs laten of tegemoet komen en niet opletten, en er ook niet door laten.
Gewoon er door heen, dan schrikken/vallen ze maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 16:42 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:

Jups. Of bellen, smsen of überhaupt op school aanwezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 14:51 

Hardtraxx Veteran

Niets mogen zeggen over mijn irritaties over Hardstylerzzzz met zn nare wist je datjes wat 90% onzinnig is om te weten en 90% over landen gaat waar wij niet zo 1 2 3 komen.
Geef die Hardstylerzzzz lekker een "hardstyle in Australie wist je dat topic". Mag hij daar zn fototjes van stickers in plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 14:57 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Geef die Hardstylerzzzz lekker een "hardstyle in Australie wist je dat topic". Mag hij daar zn fototjes van stickers in plakken.

Haha precies wat ik in een post had gezet. Maar Fekete heeft die post helaas verwijderd.

Ik ga vanaf nu dus elke post met stickers oid van Hardstylerzzz gewoon reporten. Hopelijk doen jullie hetzelfde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 18:08 

Hardtraxx Crew

Parvuz schreef:
Niets mogen zeggen over mijn irritaties over Hardstylerzzzz met zn nare wist je datjes wat 90% onzinnig is om te weten en 90% over landen gaat waar wij niet zo 1 2 3 komen.

Amen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 00:00 

Hardtraxx Veteran

Mijn moeder die enthousiast komt vertellen dat er eind augustus een nieuw festival komt op het terrein waar Alcatrazz werd gehouden (bij mij in de achtertuin) is het een festival met oa House, Freestyle en Apres Ski >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 08:00 

Parvuz schreef:

Dat mag wel, maar communiceer dat dan direct richting de mods, want als je het in datzelfde topic post, zijn die posts net zoveel waard als die "nare wist je datjes". En anders:

Daveytl schreef:
Ik ga vanaf nu dus elke post met stickers oid van Hardstylerzzz gewoon reporten. Hopelijk doen jullie hetzelfde :)

Dit is gewoon het beste. Onzinnige posts zullen wij echt wel verwijderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 08:36 

Hardtraxx Veteran

Dit was een post voor dat we het er over hebben gehad in de shout. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 11:17 

Parvuz schreef:
Dit was een post voor dat we het er over hebben gehad in de shout. ;)

Dat krijg je he, nog net niet blond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 11:33 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Mijn moeder die enthousiast komt vertellen dat er eind augustus een nieuw festival komt op het terrein waar Alcatrazz werd gehouden (bij mij in de achtertuin) is het een festival met oa House, Freestyle en Apres Ski >.<

afgezien van apres ski is er toch niks mis mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 13:33 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
SL8492 schreef:

afgezien van apres ski is er toch niks mis mee :D

Voor mij wel.

Overigens weer een nieuwe irritatiemoment: Contract bij Jan Linders die niet wordt verlengd. Na 27 juni werkloos, lekker vlak voor de zomer ook nog :cry: :thumbdown:
Vorige  1 ... 764, 765, 766, 767, 768, 769, 770 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic