Gecondoleerd en heel veel sterkte.nielstil wrote:Nonkel (oom) die strijd tegen kanker verloren heeft
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Gecondoleerd Niels.
Gecondoleerd!nielstil wrote:Nonkel (oom) die strijd tegen kanker verloren heeft
Was dat in Geldrop?stefan_helmond wrote:Zat gisteren in de trein, was er iemand voor gesprongen....je hoorde letterlijk alles breken, want ik zat helemaal voorin. Wat een ontzettend naar gevoel was dat. 1,5 uur daarna vertelde de conducteur dat ze allen stukken gevonden hadden en netjes bij elkaar gelegd hadden.
Cruelty wrote:Mensen die in hun Hardstyle hokje gevangen zitten.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
DitMagnetron wrote:Gecondoleerd!
En mijn irritatiemomentje van vandaag.

Nog irritanter is het ontrafelen van die lap tekst.
Die reactie van Phuture Noize is dan weer een genietmomentje 
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 14 hours ago
Bij dezen nomineer ik de zoveelste Facebook hype voor irritatie van de week. U mag raden welke dat is... 
Nou?Nijidik wrote:Bij dezen nomineer ik de zoveelste Facebook hype voor irritatie van de week. U mag raden welke dat is...
EENSCH!Nijidik wrote:Bij dezen nomineer ik de zoveelste Facebook hype voor irritatie van de week. U mag raden welke dat is...
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Hahaha ik vind het juist geniaal 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Als belg kan ik die hype bij jullie niet raden, dus verlos mij en vertel het. 
NeknominationQlown wrote:Als belg kan ik die hype bij jullie niet raden, dus verlos mij en vertel het.
Dat hele facebook begint op deze manier irritant te worden. Beter komt er een optie dat je zulke dingen niet meer elke keer hoeft te zien!Nijidik wrote:Bij dezen nomineer ik de zoveelste Facebook hype voor irritatie van de week. U mag raden welke dat is...
Volgens onderzoekers is FB toch over 10 jaar dood.. nog even geduld hebben dusMagnetron wrote:Dat hele facebook begint op deze manier irritant te worden. Beter komt er een optie dat je zulke dingen niet meer elke keer hoeft te zien!Nijidik wrote:Bij dezen nomineer ik de zoveelste Facebook hype voor irritatie van de week. U mag raden welke dat is...
Je kunt ook gewoon facebook niet bezoeken... Ik gebruik het alleen voor de chat, omdat er geen msn meer is en whatsapp alleen op de telefoon draait.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
In 2017 zou meer dan 80% van de gebruikers gestopt zijn met Facebook. Laten we dat hopen, kan alles weer normaal worden zoals het ervoor was. 
En wat gaan we dan doen dan? Een soortgelijk sociaal medium gebruiken. Waar we dan weer allemaal naar over moeten stappen om bij te blijven, alleen maar een hoop gekut dus.Qlown wrote:In 2017 zou meer dan 80% van de gebruikers gestopt zijn met Facebook. Laten we dat hopen, kan alles weer normaal worden zoals het ervoor was.
Het enige wat je dan krijgt is een overstap naar een andere vorm van social media. Denk maar aan de massale overstap van Hyves naar Facebook.Qlown wrote:In 2017 zou meer dan 80% van de gebruikers gestopt zijn met Facebook. Laten we dat hopen, kan alles weer normaal worden zoals het ervoor was.