Ja ze hadden dat gewonnen volgens mij 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dus als het geluid kut is, is het de schuld van die klas.
Ticket een paar maand geleden gekocht en welke nu door omstandigheden zeer waarschijnlijk weggegooid geld is. 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ik sta vanmiddag op werk bij de infobalie, maar de kopieermachine deed het niet. Een negroïde vrouw had er 1,- ingegooid maar die pakte die niet. En hij zat niet in het bakje. Maar een collega had gezien dat ze geld erin had gegooid. Dus ik loop terug naar de infobalie met die sleutel, want ik had er geen trek in. Roept ze tegen mij dat ik haar niet geloofde, wat wel was, dat ik haar niet geloofde vanwege haar huidskleur. Man man man, gelukkig kwam mijn assistent supermarkt manager aanlopen. Die ramde een paar keer op dat geldkastje en er kwam een euro uit. Pakte ze me hand om te laten zien dat er een euro uitviel, en met de tekst geloof je me nu? Ik weer ja ik geloofde u de hele tijd. Nee dat deed je niet.
Man man man, wat een vrouw mij daarna voor racist uitkomen kon ik het niet meer hebben en ben ik lachend weggelopen. Mazzel.
Man man man, wat een vrouw mij daarna voor racist uitkomen kon ik het niet meer hebben en ben ik lachend weggelopen. Mazzel.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Nooit geweten dat je zo racistisch was Lenny. 
Al bijna 2 weken op m'n Engels cijfer moeten wachten wat een meerkeuze toets was 
aardig brak zijn...en over anderhalf uur moeten voetballen 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Code Black, Psyko Punkz & Brennan Heart
-
MHardtraxx Veteran
- 14190 posts member since 2013
Vooral Psyko Punkz.iMark wrote:Code Black, Psyko Punkz & Brennan Heart
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
God wat was dat slecht ja, PP 
Iemand op Zatox gelet tijdens WMF? Hij heeft werkelijk niks gedaan. 
Ja klopt, tatanka stond alleen maar de draaien xDGrozny wrote:Iemand op Zatox gelet tijdens WMF? Hij heeft werkelijk niks gedaan.
Wie was trouwens die MC?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Zanger van Lose My Mind/Fight The Resistance/Natural Born Raver.provehito wrote:Ja klopt, tatanka stond alleen maar de draaien xDGrozny wrote:Iemand op Zatox gelet tijdens WMF? Hij heeft werkelijk niks gedaan.
Wie was trouwens die MC?
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Max P dan toch? Komt ook voor in de docu van BH
Ooh oke wist ik nie,iMark wrote:Zanger van Lose My Mind/Fight The Resistance/Natural Born Raver.provehito wrote:Ja klopt, tatanka stond alleen maar de draaien xDGrozny wrote:Iemand op Zatox gelet tijdens WMF? Hij heeft werkelijk niks gedaan.
Wie was trouwens die MC?
downloaden waard? wou hem gaan kijke maar als ik de score zo zie is er weinig aanAniThing wrote:saaie superbowl wedstrijd
gebeurd maar bij 1 team watnielstil wrote:downloaden waard? wou hem gaan kijke maar als ik de score zo zie is er weinig aanAniThing wrote:saaie superbowl wedstrijd
andere team faalt de hele wedstrijd lang
Waarom dowloaden, gewoon lekker hier kijken: http://gamepass.nfl.com/nflgp/console.jspnielstil wrote:downloaden waard? wou hem gaan kijke maar als ik de score zo zie is er weinig aanAniThing wrote:saaie superbowl wedstrijd
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Uur werk kwijt zijn omdat je vergat op te slaan en logic crashed 
Uit het genietmomentjestopic

Wat een verslavend kutspelkakbout wrote:Flappy bird
Geen zin in commercialsSteffnov wrote:Waarom dowloaden, gewoon lekker hier kijken: http://gamepass.nfl.com/nflgp/console.jspnielstil wrote:downloaden waard? wou hem gaan kijke maar als ik de score zo zie is er weinig aanAniThing wrote:saaie superbowl wedstrijdRed Zones ook zo bazig
Psst, klik op condensed ipv broadcast 
OT: slaapritme, wat is dat...
OT: slaapritme, wat is dat...
Weer 2 onvoldoendes binnen terwijl ik al geen onvoldoendes meer kon handhaven....
En ik wil niet naar het Mbo
En ik wil niet naar het Mbo