Soundcloud dat loopt te ouwehoeren :')
El Mare wrote:Soundcloud dat loopt te ouwehoeren :')
hebben ze talkback functie gekregen?
El Mare wrote:Soundcloud dat loopt te ouwehoeren :')
Hahahaha, nee.Cruelty wrote:Als je op die manier de nummers van B-Front of S&I naast elkaar legt dan is het net zo erg
DIT!El Mare wrote:Soundcloud dat loopt te ouwehoeren :')

Buiten al het overduidelijke fanboy gedrag.Delt-A wrote:Hahahaha, nee.Cruelty wrote:Als je op die manier de nummers van B-Front of S&I naast elkaar legt dan is het net zo erg
Dat is dus echt niet waar heiMark wrote:Tsja, zonder die boetes heeft die politieagent aan het eind van het jaar geen werk meer...
Degene die de minste boetes uitschrijft krijgt geen contractverlening dus wat zou jij doen?
Het ligt dus gelukkig niet aan mijExoBassTix wrote:DIT!El Mare wrote:Soundcloud dat loopt te ouwehoeren :')
'Het heeft wat van elkaar weg' is wat anders dan 'het klinkt hetzelfde'Broken Balance wrote: Buiten al het overduidelijke fanboy gedrag.
Ik heb die B-Front tribute gemaakt en ik verbaasde me over hoeveel hetzelfde klonk qua synthesizer, melodieën, kicks en structuur. Vooral rond 2011 en ik vind B-Front een van de betere DJ's maar ik ben ook geen fanboy door te ontkennen dat al zn spul veel raakvlakken heeft qua sounds.
Dat is dus smaak en gevoel, en dat is voor iedereen weer anders.Delt-A wrote:Ik vind de sferen heel gevarieerd juist, ookal is het allemaal duister en melodieus, bijna elke track geeft mij een ander gevoel. Neophobia en Haunted zijn nog wel de twee die het meest op elkaar lijken, en daar zit ook veel verschil in.
Het ging over TNT/Tuneboy platen van 2013. Niet over jaren daarvoor.Broken Balance wrote:
Maar dat is net als dat TNT - Countdown compleet anders is als TNT - First Match 2011.
Maar al hun laatste platen hebben ook weer veel raakvlakken.
Was meer tegen mensen die claimen dat een deel van de nummers van B-Front amper raakvlakken hebben. Tegenover TNT.Daveytl wrote: En natuurlijk hebben B-Front platen raakvlakken met elkaar (dat heeft namelijk ongeveer iedere artiest met z'n nummers)
Wie doen dat hier dan?Broken Balance wrote: Was meer tegen mensen die claimen dat een deel van de nummers van B-Front amper raakvlakken hebben. Tegenover TNT.
Jezus wat een onterecht grote uitslagen. (die van Juve & Napoli)Raven wrote:Beste krakers
Watdan? Raakt ja toch wel uitverkocht.Spablauw wrote:Tomorrowland ticket prijzen ... Koekoek zijn ze daar nog normaal? 300 euro voor 3 dagen met camping... En vorig jaar was het blijkbaar echt al veel te druk, en ik dit jaar zal de capaciteit alleen maar toegenomen zijn waarschijnlijk. De 'trots van België' maakt zichzelf wel een beetje kapot zo...
organisatie zal het weinig boeien want het verkoopt toch wel uitSpablauw wrote:Tomorrowland ticket prijzen ... Koekoek zijn ze daar nog normaal? 300 euro voor 3 dagen met camping... En vorig jaar was het blijkbaar echt al veel te druk, en ik dit jaar zal de capaciteit alleen maar toegenomen zijn waarschijnlijk. De 'trots van België' maakt zichzelf wel een beetje kapot zo...