Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
dellionNL wrote:Ik beweer ook niet de hele discussie te kennen, maar dat betekend niet dat ik niet mag reageren op het stuk dat ik heb gequote (waar mijn reactie dus over ging)
Waarom trek je dan überhaupt die conclusie in je reactie als je er dus blijkbaar niks van af weet? :)
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
urbandesigner wrote:
Andromeda wrote:
urbandesigner wrote:Zie genietmomentjestopic.

Het probleem is dat ze maar blijven komen, zie bijvoorbeeld wat er met Zweden aan het gebeuren is, dat land gaat echt helemaal naar de klote dankzij hun openhartige asielbeleid. Aan Somaliërs en Afghanen heb je werkelijk niks in je samenleving.
Somaliërs zijn achterlijke terroristen, zij stemmen dus op de Pvda waardoor de Pvda zetels krijgt. Zo mogen wij hun uitkeringen betalen.
Daarom ben ik blij dat er steeds meer knokploegen op aan het staan zijn om al het gespuis wat niet thuis hoort in Nederland aan te pakken
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Knokploegen uit het buitenland (België) gaan zelfs onze Nederlanders zinloos in elkaar timmeren, wat ik maar wil aangeven dat buitenlanders net zo erg zijn :')

Dan heb ik het over die mongolen die toen in Eindhoven iemand zinloos bewusteloos sloegen en trapten :sick:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
JEFSKI wrote: Daarom ben ik blij dat er steeds meer knokploegen op aan het staan zijn om al het gespuis wat niet thuis hoort in Nederland aan te pakken
Klinkt als SS
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Delt-A wrote:
JEFSKI wrote: Daarom ben ik blij dat er steeds meer knokploegen op aan het staan zijn om al het gespuis wat niet thuis hoort in Nederland aan te pakken
Klinkt als SS
http://ejbron.wordpress.com/2013/12/03/ ... more-51153

Noem het eerder verdediging van je eigen land, tegen de ratten uit Somalië.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik vind dit aardig stuitend om zo over buitenlanders te praten, dat is dus een dik irritatiemoment van mijn kant.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
Gaat de goede kant op allemaal zo te lezen..
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Delt-A wrote:Gaat de goede kant op allemaal zo te lezen..
vooral de reacties op dat bericht over zweden :P
D
Jor-D wrote:
dellionNL wrote:Ik beweer ook niet de hele discussie te kennen, maar dat betekend niet dat ik niet mag reageren op het stuk dat ik heb gequote (waar mijn reactie dus over ging)
Waarom trek je dan überhaupt die conclusie in je reactie als je er dus blijkbaar niks van af weet? :)
Omdat ik die conclusie baseer op wat er staat:
urbandesigner schreef: achterlijke
Project 141 schreef: Wel uitkijken met dit grove scheldwoord, daar worden zo waarschuwingen voor uitgedeeld.
Daar maak ik een quote van, en daar reageerde ik op. ''Dit'' verwijst naar achterlijke. De quote gaat dus over het woord ''achterlijke''. Hoezo zou ik dan moeten weten wat er verder gezegd is. Dat maakt me om eerlijk te zijn niet veel uit, want daar reageer ik niet op.

Als ik mee zou willen doen in een discussie, dan zou je gelijk hebben. Dan is het namelijk wel slim te weten waar het over gaat. Maar deze reactie staat op zichzelf, en is geen voortzetting van een discussie (again, anders had ik dat wel gequote)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Haha, mensen die iets tegen buitenlanders hebben maar zelf de taal ook niet eens beheersen. :lol:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Het is wel duidelijk dat je argumenten kant noch wal raken wanneer het niet op Wikipedia te vinden is, Dellion.
D
chicken wrote:Het is wel duidelijk dat je argumenten kant noch wal raken wanneer het niet op Wikipedia te vinden is, Dellion.
Ik geef tenminste argumenten, dat kun je van andere die zich hiermee bemoeien niet zeggen.

Gezien het wikipedia gedeelte waar je het over hebt en waaruit blijkt dat je blijkbaar weinig van mij af weet kan ik overigens nu ook aan tegen jou zeggen:
''Waarom trek je dan überhaupt die conclusie in je reactie als je er dus blijkbaar niks van af weet? :)''
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Wat een gaaf forum met gave mods is dit
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
teupie wrote:Wat een gaaf forum met gave mods is dit
Deze kan voor mij bij genietmomentjes :lol:
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Weer 2 mensen op mijn school die zo stom zijn om naaktfoto's te maken >.<
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
tijntjuh120 wrote:Weer 2 mensen op mijn school die zo stom zijn om naaktfoto's te maken >.<
Waren er hier in de buurt ook, waar zit je ergens op school?

Overigens snap ik niet zo waarom dat een irritatie zou zijn maar goed :P
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
tijntjuh120 wrote:Weer 2 mensen op mijn school die zo stom zijn om naaktfoto's te maken >.<
Pics or...
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Ja wat Tom zegt ja.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
STAN- wrote:

Boxtel, Jacob Roelands Lyceum
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Was pas bij ons ook weer een, hoe dom kan je zijn :lol:
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
STAN- wrote:

JRL in Boxtel. De ene was een jongen en het meisje (iemand die je niet zonder kleren wil zien) riep zelf altijd het hardste over andere met naaktfoto's dus irriteert me best haha :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Toch vind ik die jongen wel aardig ^^
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Als je zoiets doet ben je gewoon niet helemaal 100%.
Daarna zeker ook nog ontkennen, totdat het niet meer lukt en uitendelijk overstappen op het excuus: "Tja, ik schaam me niet voor mezelf, ik heb toch niets te verbergen. "
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Precies wat jij zegt inderdaad xd.
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Lyst wrote:Haha, mensen die iets tegen buitenlanders hebben maar zelf de taal ook niet eens beheersen. :lol:
Wat slap weer, dat je dit überhaupt in 1 zin hebt gekregen