Niet mijn quote aanpassenSL8492 wrote:+1
Active topics in Off-Topic
Moderators
Sorry StefjeSteffnov wrote:Niet mijn quote aanpassenSL8492 wrote:+1
Heb je Stefan wel is gezien?SL8492 wrote:Sorry StefjeSteffnov wrote:Niet mijn quote aanpassenSL8492 wrote:+1
Komtie nog wel op terughardcoresjors wrote:Heb je Stefan wel is gezien?SL8492 wrote:Sorry Stefje
Idd, nu gaat hij ook nog eens proberen mij te naaien op Q-BaseSteffnov wrote:Komtie nog wel op terughardcoresjors wrote:Heb je Stefan wel is gezien?SL8492 wrote:Sorry Stefje
Last edited by SL5963 on 29 Jul 2013 01:03, edited 1 time in total.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Verdomme. Was vergeten het dakraam dicht te doen vannacht. Enorme stortbij d'r overheen. Resultaat: drijfnat tapijt.... 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Het feit dat Cruelty en Chicken hun avatars niet synchroon lopen.
Bij mij welJVDM wrote:Het feit dat Cruelty en Chicken hun avatars niet synchroon lopen.
-
G
windows zekerSL8492 wrote:Mijn laptop.
Straks is het Apple en dan ligt het waarschijnlijk aan hem zelf volgens kapsterKSwoosh wrote:windows zekerSL8492 wrote:Mijn laptop.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Apple is voor mensen die niet weten hoe ze Windows in moeten stellen. 
Hoezo vergelijk jij een merk met een besturingssysteem?chicken wrote:Apple is voor mensen die niet weten hoe ze Windows in moeten stellen.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Voor het gemak. Apple is toch het enige merk dat met iOS werkt. 
Ik zit maar wat te kutte
De vergelijking van windows phone vs Iphone kwam gewoon ff in mij op daardoor en iphone is toch een stukje makkelijker om te gebruike 
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Windows moet ook gewoon blijven doen waar ze al 30 jaar mee bezig zijn, en lekker die mobiele markt laten voor wat het is. 
telefoon leeg.....hang m aan de oplader....halfuur later nog steeds 0% 
-
D
Dat is vreemdchicken wrote:Verdomme. Was vergeten het dakraam dicht te doen vannacht. Enorme stortbij d'r overheen. Resultaat: drijfnat tapijt....
Grappig mandellionNL wrote:Dat is vreemdchicken wrote:Verdomme. Was vergeten het dakraam dicht te doen vannacht. Enorme stortbij d'r overheen. Resultaat: drijfnat tapijt....
vrouwen die denken te weten hoe ze planken moeten ophangen
-
E
AniThing wrote:vrouwen die denken te weten hoe ze planken moeten ophangen
niks te doen hebben
willen chillen
niemand die kan
willen chillen
niemand die kan