Niet mijn quote aanpassenwrote:+1
Sorry Stefjewrote:Niet mijn quote aanpassenwrote:+1
Heb je Stefan wel is gezien?wrote:Sorry Stefjewrote:Niet mijn quote aanpassenwrote:+1
Komtie nog wel op terugwrote:Heb je Stefan wel is gezien?wrote:Sorry Stefje
Idd, nu gaat hij ook nog eens proberen mij te naaien op Q-Basewrote:Komtie nog wel op terugwrote:Heb je Stefan wel is gezien?wrote:Sorry Stefje
Last edited by SL5963 on , edited 1 time in total.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
4,930 postssince 2012
Verdomme. Was vergeten het dakraam dicht te doen vannacht. Enorme stortbij d'r overheen. Resultaat: drijfnat tapijt.... 
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
Het feit dat Cruelty en Chicken hun avatars niet synchroon lopen.
Bij mij welwrote:Het feit dat Cruelty en Chicken hun avatars niet synchroon lopen.
G
windows zekerwrote:Mijn laptop.
Straks is het Apple en dan ligt het waarschijnlijk aan hem zelf volgens kapsterwrote:windows zekerwrote:Mijn laptop.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
4,930 postssince 2012
Apple is voor mensen die niet weten hoe ze Windows in moeten stellen. 
Hoezo vergelijk jij een merk met een besturingssysteem?wrote:Apple is voor mensen die niet weten hoe ze Windows in moeten stellen.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
4,930 postssince 2012
Voor het gemak. Apple is toch het enige merk dat met iOS werkt. 
Ik zit maar wat te kutte
De vergelijking van windows phone vs Iphone kwam gewoon ff in mij op daardoor en iphone is toch een stukje makkelijker om te gebruike 
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
4,930 postssince 2012
Windows moet ook gewoon blijven doen waar ze al 30 jaar mee bezig zijn, en lekker die mobiele markt laten voor wat het is. 
telefoon leeg.....hang m aan de oplader....halfuur later nog steeds 0% 
D
Dat is vreemdwrote:Verdomme. Was vergeten het dakraam dicht te doen vannacht. Enorme stortbij d'r overheen. Resultaat: drijfnat tapijt....
Grappig manwrote:Dat is vreemdwrote:Verdomme. Was vergeten het dakraam dicht te doen vannacht. Enorme stortbij d'r overheen. Resultaat: drijfnat tapijt....
vrouwen die denken te weten hoe ze planken moeten ophangen
E
wrote:vrouwen die denken te weten hoe ze planken moeten ophangen
niks te doen hebben
willen chillen
niemand die kan
willen chillen
niemand die kan