Mensen die in het Track of the day topic om half 10 's ochtends zeggen dat ze een nummer de heeeele dag al luisteren. 
Zijn wij een ander land ofzo
jaroberttt wrote:Zijn wij een ander land ofzo
jullie probleem is dat.roberttt wrote:Quote van Geert . Friesland terug geven aan de friesen![]()
Zijn wij een ander land ofzoof ook imigranten :')
Ik voel me vereerd!djpatt wrote:alle leuke mensen die opeens verdwenen zijn op msn
nee heb 4 gasten waar ik altijd mee msn ben jij 1 van maarallemaal zijn ze pleiteMaximum wrote:Ik voel me vereerd!djpatt wrote:alle leuke mensen die opeens verdwenen zijn op msn
Awh, joh, ik zou der nog een keer doen voordat ze weg gaatKSwoosh wrote:huisgenoten die 3 kwartier op de badkamer staan terwijl jij ff snel je haar wil doen en tanden wil poetsen, omdat je over een kwartier naar school moet
maarja, gelukkig had ik daar op gerekend, en al mn tandenborstel en gel uit de badkamer gehaald, zodat ik dat beneden kon doen.
maarja, die huisgenoot heeft het 1e jaar eigenlijk niet gehaald [moet de helft herkansen dit jaar, en werkt dus bijna alleen maar en doet bijna niks], dus die haalt het 2e jaar sowieso niet. gaat ze lekker weg.
gevolgd door: -onaangenaam lange stilte-Pommer wrote:plus geeft meer
veel meer
elke week voor mij, dus niet zeuren gewoon winnennielstil wrote:Een enorme kater hebben en weten dat je zo meteen 90 minuten op een voetbalveld moet staan
Gewoon elke keer wissel claimen, net zoals elke week voor mij hahaha!djpatt wrote:elke week voor mij, dus niet zeuren gewoon winnennielstil wrote:Een enorme kater hebben en weten dat je zo meteen 90 minuten op een voetbalveld moet staan
dan wint mn team niet, dus ik moet welMaximum wrote:Gewoon elke keer wissel claimen, net zoals elke week voor mij hahaha!djpatt wrote:elke week voor mij, dus niet zeuren gewoon winnennielstil wrote:Een enorme kater hebben en weten dat je zo meteen 90 minuten op een voetbalveld moet staan
geloof me, dan maak je de meeste kansnielstil wrote:Wij winnen sowieso niet omdat het gisteren feest van onze voetbalvereniging wasZowat iedereen van de ploeg dronken
Klopt, bij ons ging het dan ook stukken beter dan dat iedereen nuchter wasdjpatt wrote:geloof me, dan maak je de meeste kansnielstil wrote:Wij winnen sowieso niet omdat het gisteren feest van onze voetbalvereniging wasZowat iedereen van de ploeg dronken
wij stappen bijna met het hele teamwootum wrote:Klopt, bij ons ging het dan ook stukken beter dan dat iedereen nuchter wasdjpatt wrote:geloof me, dan maak je de meeste kansnielstil wrote:Wij winnen sowieso niet omdat het gisteren feest van onze voetbalvereniging wasZowat iedereen van de ploeg dronken
Stop.wootum wrote:Je SIM-kaart niet uit je telefoon krijgen.