millioen miljartd
milajrdt is met dt niet met td gekkie, td bestaat niet eens
man wat ben ik dom. Terug naar school, groetjes.
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
3,473 postssince 2013
Dinsdag weer. Voor de meeste danwrote:man wat ben ik dom. Terug naar school, groetjes.
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
Same here. Goed tekenwrote:Spierpijnwrote:spierpijn hebben
G
+1wrote:spierpijn hebben
Ik kan me bij dit gezelschap voegen op het moment.wrote:+1wrote:spierpijn hebben
F
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
6,064 postssince 2010
KRKtje lijkt overleden 
Pfffffff moeders die je demotiverend maken om dingen te doen 
E
Dat trieste gedoe in de shout over wie de meeste promo`s heeft en welke t belangrijkste is.

G
ik heb de meeste en ben het belangrijkstwrote:Dat trieste gedoe in de shout over wie de meeste promo`s heeft en welke t belangrijkste is.
wrote:ik heb de meeste en ben het belangrijkstwrote:Dat trieste gedoe in de shout over wie de meeste promo`s heeft en welke t belangrijkste is.
ik heb er geen 1 en het boeit me geen kut
G
ik ook niet haha, geef mij maar setjeswrote:ik heb er geen 1 en het boeit me geen kut
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
4,930 postssince 2012
Het weekend dat ondanks een dag langer weer veel te snel voorbij gaat. 
Er werd gepraat over promo's, niet over 'IK HEB ER 20' 'IK 50!' 'IK HEB EEN NOISECONTROLLERS PROMO' 'IK HEB ZE ALLEMAAAAAAL!'wrote:Dat trieste gedoe in de shout over wie de meeste promo`s heeft en welke t belangrijkste is.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
4,930 postssince 2012
Bespeur ik daar jaloezie koekje? 
E
nee. 
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
Ik heb 43 Promo's, wat een producer is het ook. 
N
wrote:Ik heb 43 Promo's, wat een producer is het ook.
Producertjes zouden een voorbeeld kunnen nemen aan Promo, die laat zijn Promo's nooit in verkeerde handen vallen.
Denk jij.wrote:wrote:Ik heb 43 Promo's, wat een producer is het ook.
Producertjes zouden een voorbeeld kunnen nemen aan Promo, die laat zijn Promo's nooit in verkeerde handen vallen.
N
Denk ik
. En bovendien is Promo een produceer machine en brengt tracks gewoon snel uit dus dan heb je dat gezeik niet.
Enige minpunt is dat je dag na het squatten of deadliften niet de andere kan doenwrote:Same here. Goed tekenwrote:Spierpijnwrote:spierpijn hebben
B
Hardtraxx Addict
last seen May 2022
1,372 postssince 2011
Hoe krijg je dat voor elkaar?wrote:KRKtje lijkt overleden