millioen miljartd
Active topics in Off-Topic
Moderators
milajrdt is met dt niet met td gekkie, td bestaat niet eens
man wat ben ik dom. Terug naar school, groetjes.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Dinsdag weer. Voor de meeste danteupie wrote:man wat ben ik dom. Terug naar school, groetjes.
SpierpijnAniThing wrote:spierpijn hebben
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Same here. Goed tekenDraidy wrote:SpierpijnAniThing wrote:spierpijn hebben
-
G
+1AniThing wrote:spierpijn hebben
Ik kan me bij dit gezelschap voegen op het moment.KSwoosh wrote:+1AniThing wrote:spierpijn hebben
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
KRKtje lijkt overleden 
Pfffffff moeders die je demotiverend maken om dingen te doen 
-
E
Dat trieste gedoe in de shout over wie de meeste promo`s heeft en welke t belangrijkste is.

-
G
ik heb de meeste en ben het belangrijkstEn-er-gy wrote:Dat trieste gedoe in de shout over wie de meeste promo`s heeft en welke t belangrijkste is.
KSwoosh wrote:ik heb de meeste en ben het belangrijkstEn-er-gy wrote:Dat trieste gedoe in de shout over wie de meeste promo`s heeft en welke t belangrijkste is.
ik heb er geen 1 en het boeit me geen kut
-
G
ik ook niet haha, geef mij maar setjesAniThing wrote:ik heb er geen 1 en het boeit me geen kut
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Het weekend dat ondanks een dag langer weer veel te snel voorbij gaat. 
Er werd gepraat over promo's, niet over 'IK HEB ER 20' 'IK 50!' 'IK HEB EEN NOISECONTROLLERS PROMO' 'IK HEB ZE ALLEMAAAAAAL!'En-er-gy wrote:Dat trieste gedoe in de shout over wie de meeste promo`s heeft en welke t belangrijkste is.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Bespeur ik daar jaloezie koekje? 
-
E
nee. 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik heb 43 Promo's, wat een producer is het ook. 
-
N
JVDM wrote:Ik heb 43 Promo's, wat een producer is het ook.
Producertjes zouden een voorbeeld kunnen nemen aan Promo, die laat zijn Promo's nooit in verkeerde handen vallen.
Denk jij.Nerazzurro93 wrote:JVDM wrote:Ik heb 43 Promo's, wat een producer is het ook.
Producertjes zouden een voorbeeld kunnen nemen aan Promo, die laat zijn Promo's nooit in verkeerde handen vallen.
-
N
Denk ik
. En bovendien is Promo een produceer machine en brengt tracks gewoon snel uit dus dan heb je dat gezeik niet.
Enige minpunt is dat je dag na het squatten of deadliften niet de andere kan doenJVDM wrote:Same here. Goed tekenDraidy wrote:SpierpijnAniThing wrote:spierpijn hebben
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Hoe krijg je dat voor elkaar?Firetrap wrote:KRKtje lijkt overleden