Hater. 
Ben jij blij met deze poppenkast dan?wrote:Hater.
Ben jij blij met deze poppenkast dan?wrote:Hater.
De rest van zijn setWildstylez die Break Down Low & Give It Up draaide op koninginnedag![]()
Heerlijk staan housen de hele dag.wrote:De koninginnenacht ingaan en dan achteraf wetende dat YOS het beste nummertje was wat er gedraaid werd #NederlandsTaligeMeuk
Dat is dan wel weer een genietmomentje! Maar toch jammer dat ze ALTIJD afsluiten met van die slappe gryfus hardstylewrote: Heerlijk staan housen de hele dag.
Bij mij was dat dus niet het geval haha. Vooral Vato Gonzalez was vetjes.wrote:Dat is dan wel weer een genietmomentje! Maar toch jammer dat ze ALTIJD afsluiten met van die slappe gryfus hardstylewrote: Heerlijk staan housen de hele dag.en dat je dan iedereen helemaal kapot ziet gaan.
wrote:de hele tijd vergeten wat ik wou gaan doen
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advie ... uen-wouwenwrote:wrote:de hele tijd vergeten wat ik wou gaan doen

dit.wrote:De rest van zijn setWildstylez die Break Down Low & Give It Up draaide op koninginnedag![]()
'Faal' beschrijft in de verste verte niet de ongelooflijke mispeer die je zojuist begaat.wrote:wrote:de hele tijd vergeten wat ik wou gaan doen
wrote:voetbal
Laat dat maar gauw afgelopen zijnwrote:Koningshuis discussie in shout.
Wij hadden de ideale plek, waardoor die set juist het moment van het feest was voor mijwrote:Je giga verheugen op Geck-o zijn set, vervolgens komt geen één plaat over door de kut installatie