wrote:Sorry, deze pagina is niet beschikbaar ik zie niks hoor

wrote:Sorry, deze pagina is niet beschikbaar ik zie niks hoor

wrote:BMW 7 serie is baas
wrote:wrote:BMW 7 serie is baas5serie ook.

Vind ik wel meevallen. Ligt ook maar net aan de persoon die er in rijdt.wrote:Alleen als je ook een chauffeur heb. Zo niet, dan ben je gewoon een patser. Zelfde geldt overigens voor Audi A8 en Mercedes S.wrote:BMW 7 serie is baas
Klopt idd! Helemaal irritant als er al een YT-vid bij staat van een bepaalde track en hij zet er vrolijk zijn YT-vid ook bij, van dezelfde trackwrote:https://hardtraxx.com/member/Notoriouskaffa/posts/
Word helemaal leip van die gast. Beetje harde plasser krijgen van youtube views.
&
Die nieuwe witte achtergrond bij spotify. Doet gewoon pijn aan je ogen.
wrote:..Beetje harde plasser krijgen van youtube views.
Succeswrote:Morgen praktijkexamens
wrote:Volgens verschillende bronnen draagt ie online de nickname SL8942.
dichtsbijzijnde turkwrote:Telefoon laten flikkeren en nu m'n hele scherm naar de graftieves![]()
Weet iemand waar ik goedkoop een nieuw scherm voor LG (Optimus Black) kan bestellen?
Volgens mij is dat een van de 2/3 straten die ik niet kenwrote:wrote:Volgens verschillende bronnen draagt ie online de nickname SL8942.![]()
de steffensstraat is toch richting die speeltuin bij de rotonde waar je naar sevenum kunt?
tis al minderwrote:Zou er eens mee naar de dokter gaan. Ik heb dat rotding al 2x gebroken![]()
1 keer op 2 plaatsen tegelijk zelfs