Heb zo mijn meisje daarvoor hé xD....Chukkels wrote:Wil ik weten door wie je het laat harsen en hopen dat je me een goed antwoord geeft of moet ik blijven zitten met een zieke gedachte?
is meer een "fuck" buddy...
Heb zo mijn meisje daarvoor hé xD....Chukkels wrote:Wil ik weten door wie je het laat harsen en hopen dat je me een goed antwoord geeft of moet ik blijven zitten met een zieke gedachte?
is het weer die keal jarobkuh1990 wrote:Heb zo mijn meisje daarvoor hé xD....Chukkels wrote:Wil ik weten door wie je het laat harsen en hopen dat je me een goed antwoord geeft of moet ik blijven zitten met een zieke gedachte?
is meer een "fuck" buddy...
Protoss wrote:is het weer die keal jarobkuh1990 wrote:Heb zo mijn meisje daarvoor hé xD....
is meer een "fuck" buddy...![]()
sorry blijft grappig
ben jij zn fuckbuddy?Almighty wrote:![]()
Maar fuckbuddy
Ik hoef der maar te bellen en ze heeft alweer tijd... meh, ik kan dat meidje zo goed inplannen xDAlmighty wrote:![]()
Maar fuckbuddy
goed voor elkaar denk ik zo pics or it didnt happen ?robkuh1990 wrote:Ik hoef der maar te bellen en ze heeft alweer tijd... meh, ik kan dat meidje zo goed inplannen xDAlmighty wrote:![]()
Maar fuckbuddy
kwil ook wat te trekken hebben vnvrobkuh1990 wrote:waarom wil je pics, laat me gewoon mijn privacy met haar behouden
Protoss wrote:kwil ook wat te trekken hebben vnvrobkuh1990 wrote:waarom wil je pics, laat me gewoon mijn privacy met haar behouden
dan moet je je hand gebruikenProtoss wrote:kwil ook wat te trekken hebben vnvrobkuh1990 wrote:waarom wil je pics, laat me gewoon mijn privacy met haar behouden
Voetballers zijn sowieso een jankerig soort zoogdier.Pommer wrote:ik irriteer me soms dood aan voetballers die bij het kleinste tikje gaan lopen janken en altijd maar zeiken op scheids & tegenstanders
*kijkt naar Valencia - Barca en Busquets is weer eens bezig*
Niet als ze een beetje karakter in hun donder hebben, zie de Cambiasso's en de Del Piero's van de voetbalwereldSkedoedelefloeps wrote:Voetballers zijn sowieso een jankerig soort zoogdier.Pommer wrote:ik irriteer me soms dood aan voetballers die bij het kleinste tikje gaan lopen janken en altijd maar zeiken op scheids & tegenstanders
Er zijn uitzonderingen, maar zelfs die doen soms wel alsof er meer is dan er daadwerkelijk aan de hand is.Pommer wrote:Niet als ze een beetje karakter in hun donder hebben, zie de Cambiasso's en de Del Piero's van de voetbalwereldSkedoedelefloeps wrote:Voetballers zijn sowieso een jankerig soort zoogdier.Pommer wrote:ik irriteer me soms dood aan voetballers die bij het kleinste tikje gaan lopen janken en altijd maar zeiken op scheids & tegenstanders
Tja voetbal is een mannen sport als ze dat zelf nou ook nog een keer door krijgen.Skedoedelefloeps wrote:Er zijn uitzonderingen, maar zelfs die doen soms wel alsof er meer is dan er daadwerkelijk aan de hand is.Pommer wrote:Pommer wrote:ik irriteer me soms dood aan voetballers die bij het kleinste tikje gaan lopen janken en altijd maar zeiken op scheids & tegenstanders
Niet als ze een beetje karakter in hun donder hebben, zie de Cambiasso's en de Del Piero's van de voetbalwereld
Persoonlijk denk ik dat het een testosteron/ hoog bekendheid gehalte probleem is en dus meer intuïtief dan gewoon versieren van kaarten en vrije trappen (zoals andere mensen weer doen, de Suarez types)
Di CanioPommer wrote:Niet als ze een beetje karakter in hun donder hebben, zie de Cambiasso's en de Del Piero's van de voetbalwereldSkedoedelefloeps wrote:Voetballers zijn sowieso een jankerig soort zoogdier.Pommer wrote:ik irriteer me soms dood aan voetballers die bij het kleinste tikje gaan lopen janken en altijd maar zeiken op scheids & tegenstanders
PierrePruuk wrote:Di Canio