er nu pas achter komen hoe het nieuwe motorrijbewijs in elkaar zit.
2 jaar lang op 125 motor rijden
ofja motor,opgefokte brommer 
2 jaar lang op 125 motor rijden
Allebei jullie leeftijd!wrote:Kwam na de training thuis na 3 uur niks gepost te hebben en jouw gemiddelde berichten per dag zijn 16 die van mij 5..wrote:Dat ligt gewoon aan dat kinderachtige gespam van jou.
Vooral dat dikgerukteMyckel Ruiter En ja hoor, dit is weer voer voor elke harry die denkt dat de hardstyle platen alleen voor hem/haar zijn gemaakt. Als je problemen hebt met commercie blijf dan aub ook weg op feesten en ga lekker met je walkman wegkwijnen op je kamertje, in de underground
4 uur geleden · Vind ik leuk · 13

Dan favoriete genres hardcore en early hardcore hebben. Laat die lekker naar huis gaan als Coone, Noisecontrollers en wasted penguinz uitgedraait zijn.Wasted Penguinz zijn geniaal, tenminste inspiratievol ipv dat zinloze hersenloze semi-hardcore gerag
hoop echt dat ze primetime in de middag krijgen
wrote:wrote:Niemand in de shout.
Klopt, in Rotterdam zijn de deuren ook gesloten.wrote:Volgens mij is midtown gewoon compleet failliet.wrote: Ik kan in ieder geval bevestigen dat de vestiging in Eindhoven failliet is
Kaaslijstwrote:De nieuwe HWS
wrote:HWS
wrote:Kaaswrote:HWS
Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 20 smilies toegestaan.
wrote:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 20 smilies toegestaan.

Dat kan ik ookwrote:Heel veel smilies.wrote:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 20 smilies toegestaan.
Oké, ik speel vals.

Dit.wrote:al die slechte 1 april grappen van artiesten
als 1 artiest nou eens zo slim was om een paar dagen van te voren zoiets te delenwrote:Dit.wrote:al die slechte 1 april grappen van artiesten