Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 637, 638, 639, 640, 641, 642, 643 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 00:16 

Hardtraxxer

er nu pas achter komen hoe het nieuwe motorrijbewijs in elkaar zit.
2 jaar lang op 125 motor rijden :/ ofja motor,opgefokte brommer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 08:32 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
SL8492 schreef:
Dat ligt gewoon aan dat kinderachtige gespam van jou.

Kwam na de training thuis na 3 uur niks gepost te hebben en jouw gemiddelde berichten per dag zijn 16 die van mij 5..

Allebei jullie leeftijd! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 22:57 

Hardtraxx Veteran

Verkoudheid &*^*&@*()#
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 02:24 

Hardtraxx Veteran

Ergens een reactie op de post van hhz dat hij op de radio moet draaien

Citaat:
Myckel Ruiter En ja hoor, dit is weer voer voor elke harry die denkt dat de hardstyle platen alleen voor hem/haar zijn gemaakt. Als je problemen hebt met commercie blijf dan aub ook weg op feesten en ga lekker met je walkman wegkwijnen op je kamertje, in de underground
4 uur geleden · Vind ik leuk · 13

Vooral dat dikgerukte :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 11:36 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

En dan zit je tot half 4 op school. Niemand anders thuis. Hopelijk word er morgen nog wel bezorgt :slow:

dan op partyflock
Citaat:
Wasted Penguinz zijn geniaal, tenminste inspiratievol ipv dat zinloze hersenloze semi-hardcore gerag ­
hoop echt dat ze primetime in de middag krijgen ­

Dan favoriete genres hardcore en early hardcore hebben. Laat die lekker naar huis gaan als Coone, Noisecontrollers en wasted penguinz uitgedraait zijn.
Wat een zielige figuren heb je der toch bij gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 11:37 

Hardtraxx Addict

Keelpijn & koortslip :/ fantastisch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 22:31 

Niemand in de shout. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 22:45 

Bierkoning

Dat alle dikke feesten en festivals waar ik heen wil altijd op de zaterdag voor m'n tentamenweek vallen gvd. Meestal weerhoudt dat me er niet van om toch te gaan, maar een heel weekend defqon is misschien toch een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 00:03 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 00:17 

SL8492 schreef:
En-er-gy schreef:

Afbeelding

:lol:

IIIINNNCCCOOMMMIIINNNGGG!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 00:18 

Donateur

Cruelty schreef:
Project 141 schreef:
Ik kan in ieder geval bevestigen dat de vestiging in Eindhoven failliet is :P

Volgens mij is midtown gewoon compleet failliet.

Klopt, in Rotterdam zijn de deuren ook gesloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:36 

Hardtraxx Veteran

De nieuwe HWS :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:38 

Hardtraxxer

Omg naast het treinkaartje faal van vanmiddag (zie genietmomentjes), kom ik er net achter dat ik mijn Sennheiser Cx870 oortjes al twee weken net verkeerd om gebruik. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 17:43 

Hardtraxx Addict

De nieuwe HWS :sick:

Kaaslijst :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:43 

Hardtraxx Veteran

HWS :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:54 

Hardtraxx Elite

Nijidik schreef:
HWS :sick:

Kaas :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 20:49 

Citaat:
Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 20 smilies toegestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 20:53 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Citaat:
Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 20 smilies toegestaan.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Oké, ik speel vals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 20:57 

Hardtraxx Elite

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 11:56 

Hardtraxx Veteran

vrijdag op de boot naar newcastle last krijgen van een ontstoken tand.... :thumbdown:
vervolgens het hele weekend bijna niet geslapen en op pijnstillers geleefd en vanmiddag eindelijk naar de tandarts

heb nog nooit uitgekeken naar de tandarts
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 13:07 

Hardtraxx Elite

al die slechte 1 april grappen van artiesten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 14:30 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
KSwoosh schreef:
Citaat:

Heel veel smilies.
Oké, ik speel vals.

Dat kan ik ook :cool:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 15:24 

Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:

Dit. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 17:03 

Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
tijntjuh120 schreef:

Dit. >.<

als 1 artiest nou eens zo slim was om een paar dagen van te voren zoiets te delen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 18:44 

Hardtraxx Veteran

Dafuq heeft Soundcloud nou weer gedaan, die "Here's The Drop" functie.
Slechte 1 april grap ofzo? Het ziet er niet uit, het wijst de verkeerde plek aan, een een track met 2 climaxen werkt het niet, en in een liveset al helemaal niet. En het woord "drop" is kut
Vorige  1 ... 637, 638, 639, 640, 641, 642, 643 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic