Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 634, 635, 636, 637, 638, 639, 640 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 17:45 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Irritatiemomentje... waarom heeft iedereen het altijd over Dark Oscillators - Trapped, maar nooit over welke mix? Het ergste is nog dat ik op de site van juno de TL van de Qapital CD zat te bekijken, en zelfs DAAR staat er niet bij welke mix het is :/ Er zit nogal wat verschil beide mixes...

Het is de Titan remix helaas, had liever de Solaio mix gezien, of voor de verandering een keer de Scantinato mix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 18:09 

Hardtraxx Veteran

Ja, dan is het dus een dubbel irritatiemoment :P
En Firetrap, ik snap wel dat je toevoeging (Original mix) vaak laat zitten, maar dit zijn feitelijk allebei 'Original mixes'... vandaar mijn frustratie WAAAAAHHHH.

Oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 18:13 

Hardtraxx Veteran

Ik beschouw altijd de Solaio Mix als het origineel. De Scantinato Mix hoor/zie je toch nauwelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 18:43 

Hardtraxx Elite

http://nos.nl/op3/artikel/486634-gewete ... szaal.html

Gewoon kapot maken die gast...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 18:53 

CyrilHS schreef:
http://nos.nl/op3/artikel/486634-gewetenloze-moordenaar-shockeert-rechtszaal.html

Ik zie inderdaad geen andere geschikte optie. Bij zulke gevallen ben ik geneigd te zeggen dat je hem langzaam dood moet laten gaan. Alsof die gast ooit nog normaal wordt. En dan die advocaat die dat moet verdedigen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 18:55 

Hardtraxx Veteran

CyrilHS schreef:
http://nos.nl/op3/artikel/486634-gewetenloze-moordenaar-shockeert-rechtszaal.html

Denk dat dat in de bajes daar ook wel gebeurt, daar hebben ze graag dit soort mannetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 18:57 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
CyrilHS schreef:

Denk dat dat in de bajes daar ook wel gebeurt, daar hebben ze graag dit soort mannetjes.

Laten we het hopen :thumbsup: Laatst een mooie documentaire over gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 18:58 

Hardtraxx Elite

Ik snap ook niet waarom ze 3x levenslang zeggen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 19:04 

Hardtraxx Veteran

CyrilHS schreef:

Ik snap niet waarom daar een :') mee gepaard moet gaan. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 19:05 

Hardtraxx Veteran

CyrilHS schreef:

Beter dan hier in NL, waar je met goed gedrag van levenslang zomaar 20 jaar kan maken. Zal daarzo wel een administratief iets wezen, weet de precieze functie eigenlijk niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 19:05 

Hardtraxx Veteran

CyrilHS schreef:

Is gebruikelijk als iemand 1 persoon vermoordt, met voorbedachte raden, krijgt hij volgens mij 1x levenslang. 3x moorden= 3x levenslang dus (klopt trouwens natuurlijk niet helemaal want al had hij niemand vermoord zou hij nog steeds straf krijgen, maar hier komt het ongeveer wel een beetje bij in de buurt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 19:57 

Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:
CyrilHS schreef:

Ik zie inderdaad geen andere geschikte optie. Bij zulke gevallen ben ik geneigd te zeggen dat je hem langzaam dood moet laten gaan. Alsof die gast ooit nog normaal wordt. En dan die advocaat die dat moet verdedigen :sick:

Dat is nog het mafste van alles dat iemand zo iemand moet verdedigen, dat je dat kan joh.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 20:20 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Nerazzurro93 schreef:
CyrilHS schreef:

Dat is nog het mafste van alles dat iemand zo iemand moet verdedigen, dat je dat kan joh.. :/

Tja...hij heeft wettelijk recht op een advocaat. Iemand moet het dus doen. Denk niet dat de advocaat er heel vrolijk van werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 20:21 

Hardtraxx Veteran

ajoh die gast weet zelf ook vast wel dat ie daar voor lul zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 20:43 

Hardtraxx Addict

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1332477
:thumbdown:
Hier zie je hoe die oplicht sites die ook nog wel eens tickets van defqon, qlimax, hardbass etc te koop hebben, te werk gaan.

"Wij bieden alles aan, ook al hebben we geen kaarten.. we zeggen gewoon dat we het hebben en mensen kopen gewoon"
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 21:38 

Wout1997 die geband is :cry:

Hardtraxx zal niet meer zo zijn als vroeger :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 21:43 

Nee, meestal is het een enorme aftreksom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 21:45 

Hardtraxx Veteran

Dat is dan weer te kort door de bocht, maar in Nederland betekent 3x moord, niet 3x de straf die voor 1x moord staat nee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 22:19 

Hardtraxx Veteran

Of gewoon 50 mense omlegge en 21 jaar krijge xd (anders breivik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 01:44 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Of gewoon 50 mense omlegge en 21 jaar krijge xd (anders breivik)

Ik heb zelf liever de Amerikaanse straffen! Die psychopaten moeten gwn, in elke land, hun hele leven in de cel doorbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 08:38 

Hardtraxx Veteran

Want het systeem in de Verenigde Staten is zo perfect. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 14:05 

Hardtraxxer

Ja hoor alleen doordat ik geen voorpagina heb worden mijn opdrachten voor een bepaald vak niet nagekeken. En dan telt het ook nog eens voor 15% mee voor je eindcijfer.. Als je na gaat dat gemiddeld 20% een voldoende haalt op het tentamen, ben ik dus redelijk fucked :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 14:59 

Hardtraxx Veteran

Tsja, een voorkantje erbij vind ik persoonlijk net zo vanzelfsprekend als de opdrachten zelf die je erin zet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 15:22 

Hardtraxxer

De opdrachten waren gewoon twee berekeningen he. Niet een of ander verslag. Je kreeg twee opdrachten van bereken dit of dat en daar moest dus een voorpagina bij. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 15:39 

Hardtraxx Veteran

Daarbij, (niet om lullig te doen) maar het stond waarschijnlijk wel bij de eisen/voorwaarden in de opdracht...
Vorige  1 ... 634, 635, 636, 637, 638, 639, 640 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic