Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
2,40 +/- voor een vaasje
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Wout1997 wrote:
El Mare wrote:Jij mag nog niet eens alcohol -.-
Het was ook niet serieus. In Everclear zit 95% en in Spirytus Stawski zit 96,6%. Alleen nuttig voor zelfmoord.
Hmm verkeerd gelezen :lol: :lol: :lol:
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Steffnov wrote:
Wout1997 wrote:
El Mare wrote:Jij mag nog niet eens alcohol -.-
Het was ook niet serieus. In Everclear zit 95% en in Spirytus Stawski zit 96,6%. Alleen nuttig voor zelfmoord.
En voor Russen
Everclear is Amerikaans en Stawski pools, maar ik geef je gelijk. Russen drinken altijd die zooi :)
J
Roda JC, kut anti-voetbal alles op eige helft, 1x voor het goal met een gelukje scoren. Bah
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
JEFSKIII wrote:Roda JC, kut anti-voetbal alles op eige helft, 1x voor het goal met een gelukje scoren. Bah
genietmomentje ^^
J
Wout1997 wrote:
JEFSKIII wrote:Roda JC, kut anti-voetbal alles op eige helft, 1x voor het goal met een gelukje scoren. Bah
genietmomentje ^^

Kop dicht verdoms citotoets boertje :mad:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 14 hours ago
Goh wat kom ik dat vaak tegen
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
Matchfixing!
J
Pauperzooi, kampioen kansenmissen
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Wout1997 wrote:
genietmomentje ^^
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Koptelefoon waarvan de bass het begeeft tijdens Wavolizer - No Time For Break Down :(
De ironie :lol:
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Had je maar BH - Never break me moeten luisteren.
N
Forumwaarschuwing zonder reden. Er is echt geen enkele reden te bedenken (ik baseer me op de forumregels) om mij een waarschuwing te geven voor het reageren op oude topics. Belachelijk.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Nerazzurro93 wrote:Forumwaarschuwing zonder reden. Er is echt geen enkele reden te bedenken (ik baseer me op de forumregels) om mij een waarschuwing te geven voor het reageren op oude topics. Belachelijk.
Als je keer op keer een topic bumpt, tot irritatie en ergernis van de andere hier. Dan verdien je imo een waarschuwing.
N
Ja maar ik ben van mening dat het bumpen op zich niet irritant zou moeten zijn. Ik denk dat het met mezelf te maken heeft, omdat ik gezien wordt als irritant.

Maar het is dus zo dat ik mag bumpen als niemand zich eraan ergert? Bij wie ligt het probleem dus?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Als je met je bump ook daadwerkelijk iets zinnigs weet te brengen niet nee. Zeggen dat je een plaat uit 2010 geweldig vindt boeit niemand iets.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
En mocht je een plaat nog supervet vinden en je wilt dat kwijt, kun je het altijd nog zeggen onder het topic genietmomentjes ofzo. Dan hoef je geen topic te bumpen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Nerazzurro93 wrote:Ja maar ik ben van mening dat het bumpen op zich niet irritant zou moeten zijn. Ik denk dat het met mezelf te maken heeft, omdat ik gezien wordt als irritant.

Maar het is dus zo dat ik mag bumpen als niemand zich eraan ergert? Bij wie ligt het probleem dus?
Als je merkt dat echt heel vele mensen zich er aan irriteren dan stop je er toch gewoon mee. :/ Dit kan toch niet als een verrassing komen aangezien vele mensen zich aan jou gedrag ergeren. Niemand, maar dan ook niemand heeft er wat aan om te lezen dat jij een track uit 2010 leuk vindt. Dat kan je indd kwijt in het Genietmomentjes Topic en je hebt ook nog het Track Of The Day Topic en het You Top 5 Topic. Wat wil je dan nog meer. >.<

Je blijft er overigens gewoon mee door gaan in Hardcore topics. Wat heeft iemand er aan dat jij een nummer uit 2011 'Fucking lekker' vindt en dat je een nummer die in een set uit 2009 chill vindt?
Last edited by Maximum on 11 Feb 2013 13:24, edited 1 time in total.
N
Ok, gesnopen. Zal het wel onthouden dat het niet gewaardeerd wordt.

Ontopic: gisteren hoorde ik een of andere house edit van Zatox - My Life. Nu is dit nummer niet mijn favoriet, maar toch moest ik janken dat het op deze manier belachelijk werd gemaakt door de DJ. Zatox is toch een van mijn helden door bewezen diensten. Dat moet je toch niet willen Zat.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Nerazzurro93 wrote:Ok, gesnopen. Zal het wel onthouden dat het niet gewaardeerd wordt.

Ontopic: gisteren hoorde ik een of andere house edit van Zatox - My Life. Nu is dit nummer niet mijn favoriet, maar toch moest ik janken dat het op deze manier belachelijk werd gemaakt door de DJ. Zatox is toch een van mijn helden door bewezen diensten. Dat moet je toch niet willen Zat.
View on YouTube
Deze? Dat is namelijk een Mash-Up.
N
Ja dat was 'm :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Nerazzurro93 wrote:Ok, gesnopen. Zal het wel onthouden dat het niet gewaardeerd wordt.
Ik ben zeer benieuwd hoe lang je dat gaat vol houden. Je mag trouwens nog van geluk spreken dat je nu pas je waarschuwing krijgt. :/ Ik heb ze voor minder gekregen.
N
Hoe lang lig je eruit bij drie waarschuwingen? Of hangt dat af van de 'ernst' van de daad? Dat is het toch niet waard om nu nog door te gaan denk ik.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Facebook is kapot. :cry:
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
niet liegen kip