Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 605, 606, 607, 608, 609, 610, 611 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2,40 +/- voor een vaasje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
El Mare schreef:
Jij mag nog niet eens alcohol -.-

Het was ook niet serieus. In Everclear zit 95% en in Spirytus Stawski zit 96,6%. Alleen nuttig voor zelfmoord.


Hmm verkeerd gelezen :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Wout1997 schreef:
El Mare schreef:
Jij mag nog niet eens alcohol -.-

Het was ook niet serieus. In Everclear zit 95% en in Spirytus Stawski zit 96,6%. Alleen nuttig voor zelfmoord.

En voor Russen

Everclear is Amerikaans en Stawski pools, maar ik geef je gelijk. Russen drinken altijd die zooi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:23 
 

Roda JC, kut anti-voetbal alles op eige helft, 1x voor het goal met een gelukje scoren. Bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Roda JC, kut anti-voetbal alles op eige helft, 1x voor het goal met een gelukje scoren. Bah

genietmomentje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:26 
 

Wout1997 schreef:
JEFSKIII schreef:
Roda JC, kut anti-voetbal alles op eige helft, 1x voor het goal met een gelukje scoren. Bah

genietmomentje ^^



Kop dicht verdoms citotoets boertje :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Roda JC, kut anti-voetbal alles op eige helft, 1x voor het goal met een gelukje scoren. Bah

Goh wat kom ik dat vaak tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Roda JC, kut anti-voetbal alles op eige helft, 1x voor het goal met een gelukje scoren. Bah


Matchfixing!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 17:27 
 

Pauperzooi, kampioen kansenmissen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
JEFSKIII schreef:
Roda JC, kut anti-voetbal alles op eige helft, 1x voor het goal met een gelukje scoren. Bah

genietmomentje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 11:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Koptelefoon waarvan de bass het begeeft tijdens Wavolizer - No Time For Break Down :(
De ironie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had je maar BH - Never break me moeten luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 13:11 
 

Forumwaarschuwing zonder reden. Er is echt geen enkele reden te bedenken (ik baseer me op de forumregels) om mij een waarschuwing te geven voor het reageren op oude topics. Belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Forumwaarschuwing zonder reden. Er is echt geen enkele reden te bedenken (ik baseer me op de forumregels) om mij een waarschuwing te geven voor het reageren op oude topics. Belachelijk.

Als je keer op keer een topic bumpt, tot irritatie en ergernis van de andere hier. Dan verdien je imo een waarschuwing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 13:42 
 

Ja maar ik ben van mening dat het bumpen op zich niet irritant zou moeten zijn. Ik denk dat het met mezelf te maken heeft, omdat ik gezien wordt als irritant.

Maar het is dus zo dat ik mag bumpen als niemand zich eraan ergert? Bij wie ligt het probleem dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Als je met je bump ook daadwerkelijk iets zinnigs weet te brengen niet nee. Zeggen dat je een plaat uit 2010 geweldig vindt boeit niemand iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En mocht je een plaat nog supervet vinden en je wilt dat kwijt, kun je het altijd nog zeggen onder het topic genietmomentjes ofzo. Dan hoef je geen topic te bumpen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ja maar ik ben van mening dat het bumpen op zich niet irritant zou moeten zijn. Ik denk dat het met mezelf te maken heeft, omdat ik gezien wordt als irritant.

Maar het is dus zo dat ik mag bumpen als niemand zich eraan ergert? Bij wie ligt het probleem dus?

Als je merkt dat echt heel vele mensen zich er aan irriteren dan stop je er toch gewoon mee. :/ Dit kan toch niet als een verrassing komen aangezien vele mensen zich aan jou gedrag ergeren. Niemand, maar dan ook niemand heeft er wat aan om te lezen dat jij een track uit 2010 leuk vindt. Dat kan je indd kwijt in het Genietmomentjes Topic en je hebt ook nog het Track Of The Day Topic en het You Top 5 Topic. Wat wil je dan nog meer. >.<

Je blijft er overigens gewoon mee door gaan in Hardcore topics. Wat heeft iemand er aan dat jij een nummer uit 2011 'Fucking lekker' vindt en dat je een nummer die in een set uit 2009 chill vindt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 14:24 
 

Ok, gesnopen. Zal het wel onthouden dat het niet gewaardeerd wordt.

Ontopic: gisteren hoorde ik een of andere house edit van Zatox - My Life. Nu is dit nummer niet mijn favoriet, maar toch moest ik janken dat het op deze manier belachelijk werd gemaakt door de DJ. Zatox is toch een van mijn helden door bewezen diensten. Dat moet je toch niet willen Zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ok, gesnopen. Zal het wel onthouden dat het niet gewaardeerd wordt.

Ontopic: gisteren hoorde ik een of andere house edit van Zatox - My Life. Nu is dit nummer niet mijn favoriet, maar toch moest ik janken dat het op deze manier belachelijk werd gemaakt door de DJ. Zatox is toch een van mijn helden door bewezen diensten. Dat moet je toch niet willen Zat.


Deze? Dat is namelijk een Mash-Up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 14:30 
 

Ja dat was 'm :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ok, gesnopen. Zal het wel onthouden dat het niet gewaardeerd wordt.

Ik ben zeer benieuwd hoe lang je dat gaat vol houden. Je mag trouwens nog van geluk spreken dat je nu pas je waarschuwing krijgt. :/ Ik heb ze voor minder gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 14:35 
 

Hoe lang lig je eruit bij drie waarschuwingen? Of hangt dat af van de 'ernst' van de daad? Dat is het toch niet waard om nu nog door te gaan denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Facebook is kapot. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niet liegen kip
Vorige  1 ... 605, 606, 607, 608, 609, 610, 611 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic