Wie wie wie wie, dan pakken we hemwrote:Een of andere kneus die op elke opmerking van mij op PF blijkbaar minnetjes uitdeelt. Heeft zelfs de moeite genomen elke reactie onder een foto te minnen :'). Internetheld
Someren & Helmond rulezZzZz !!!!
Wie wie wie wie, dan pakken we hemwrote:Een of andere kneus die op elke opmerking van mij op PF blijkbaar minnetjes uitdeelt. Heeft zelfs de moeite genomen elke reactie onder een foto te minnen :'). Internetheld
wrote:Een of andere kneus die op elke opmerking van mij op PF blijkbaar minnetjes uitdeelt. Heeft zelfs de moeite genomen elke reactie onder een foto te minnen :'). Internetheld

Beterschap, hopen dan maar dat je beter bent zaterdag!wrote: Kben ook al ziek, kan k niet gebruiken met HB in 't vizier..!
Ga jij trouwens naar HB Tomos?
Only im somerenwrote:Deze week aan de telefoon zeggen dat ik volgende week zaterdag kan werken bij Hot Networkz, hele dag op straat staan dus. Dat kan ook, maar mn ex heeft haar afscheidsfeest en carnaval begint natuurlijk. Niet bij nagedacht, nu ben ik volgende week pas rond 8 uur thuis. En het leuke is, de volgende dag om 10 fucking uur op mn andere werk zijn, waar mn bazin (restaurant) een fucking babyborrel geeft tot ergens in de avond. 2 hele dagen verneukt dus, enige positieve is geld.
Fucking hoerenbende
Sommige mensen kunnen niet anders.wrote:Je moet ook niet ik 't weekend werden.
Awwwwh.wrote:Op deze mega lange schooldag heb ik me de hele dag verheugd op de hard bass CD die vandaag binnen zou komen... hij is er nog steeds niet
Bedankt dat je met me mee leeft, wordt er helemaal emotioneel vanwrote:Awwwwh.wrote:Op deze mega lange schooldag heb ik me de hele dag verheugd op de hard bass CD die vandaag binnen zou komen... hij is er nog steeds niet
Ik wist toch vante voren niet dat hij later zou komen? Bovendien kreeg ik een mail vanmorgen dat de bestelling is vertraagd.wrote:Als je hem had gedownload zou je hem al binnen hebben.
Dat had ik toen we kaartjes voor Intents hadden besteldwrote:voor de 5de keer in een week tijd getagged worden op facebook door dezelfde mensen om mee te delen dat k ook naar hardbass ga.......
ja wss door verschillende mensen? ?:Pwrote:Dat had ik toen we kaartjes voor Intents hadden besteldwrote:voor de 5de keer in een week tijd getagged worden op facebook door dezelfde mensen om mee te delen dat k ook naar hardbass ga.......