Precies, flappen verdienen! 
Al vanaf me 16e BBL gedaan, begonnen in de supermarkt, maar dat verveelt na 3 jaar gruwelijkwrote:Precies, flappen verdienen!
Al vanaf me 16e BBL gedaan, begonnen in de supermarkt, maar dat verveelt na 3 jaar gruwelijkwrote:Precies, flappen verdienen!
Maandje doorbijten nog, ish so forbeiwrote:Ik stage ... Fulltime werken voor een kwart van m'n gewone salarisgelukkig nog maar een klein maandje.
wrote:wrote:Morgen thuiswerken tot 16:00...
Relaxt
Dat heb ik dus ookwrote:Ik stage ... Fulltime werken voor een kwart van m'n gewone salarisgelukkig nog maar een klein maandje.
ga maar vast een ander zoeken, of begin alvast met je hand te werken. ze gaat je verlaten.wrote:Als je vriendin je al 4 dagen negeert en je vervolgens overal blokkeert, is best wel een irritatiemoment.
Sterker nog, het is al voorbij. Maar neemt niet weg dat ik ontzettend gefrustreerd ben nuwrote:ga maar vast een ander zoeken, of begin alvast met je hand te werken. ze gaat je verlaten.wrote:Als je vriendin je al 4 dagen negeert en je vervolgens overal blokkeert, is best wel een irritatiemoment.
Het is single en heeft zin in sex.wrote:Sterker nog, het is al voorbij. Maar neemt niet weg dat ik ontzettend gefrustreerd ben nuwrote:ga maar vast een ander zoeken, of begin alvast met je hand te werken. ze gaat je verlaten.wrote:Als je vriendin je al 4 dagen negeert en je vervolgens overal blokkeert, is best wel een irritatiemoment.
En-er-gy.wrote: Het is single en heeft zin in sex.
Nee dan had het moeten zijn: het is single, gefrustreerd en heeft zin in sex met 13 jarige zusjes van hardtraxx leden.wrote:En-er-gy.wrote: Het is single en heeft zin in sex.
Touchéeeeewrote:En-er-gy.wrote: Het is single en heeft zin in sex.
haha ja las het net ook al bij een paar reacties op twitter. mongolswrote:#cut4bieber
Waarom is dat irritatie? Dit is geweldig. Net als toen die mutsen hun haar gingen scheren omdat 4chan ze had wijs gemaakt dat Biebier kanker had. Briljant.wrote:#cut4bieber
What made you think thatwrote:Je denkt toch niet dat zij dat echt is?
Haha doelde ook niet op jou, maar andere die een meer serieuzere reactie plaatstewrote:What made you think thatwrote:Je denkt toch niet dat zij dat echt is?kon alleen geen werkelijke pics vinden. Ohnee...was gewoon te lui
Gaat er niet om of het echt is, heel twitter zit er stampvol meewrote:Je denkt toch niet dat zij dat echt is?