koppijn op zondag 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Steeds krampen in me maag, vol met gas door een heerlijke kapsalon van gisternacht/vanochtend 
-
G
-anti-climaxen
-maagzuur
-regen
-maagzuur
-regen
Dat is echt verschrikkelijk irritant ja, vooral als je ook nog eens de hik hebt tegelijk dan lijkt het net of alles naar boven komt elke keer xDKSwoosh wrote: -maagzuur
moet je thuis een bamischijf gaan maken dan heb je egt zuurbrandJolle wrote:Dat is echt verschrikkelijk irritant ja, vooral als je ook nog eens de hik hebt tegelijk dan lijkt het net of alles naar boven komt elke keer xDKSwoosh wrote: -maagzuur
Captcha's (Die vertificatie code's) die je moet invullen als je soms een formulier wilt verzenden ..
En dan helemaal als het eerst 8x mis gaat. :') :')
En dan helemaal als het eerst 8x mis gaat. :') :')
Wannneer het labeltje van je shirt/broek/onderbroek kriebelt. 
afknippenoostzaner wrote:Wannneer het labeltje van je shirt/broek/onderbroek kriebelt.
erachter komen dat je depressief bent 
-
M
Is dat geconstateerd of denk je dat?djpatt wrote:erachter komen dat je depressief bent
heb het al eens gehad, en heb gepraat met mensen die het ook hebben en gewoon uitgelegd hoe ik me voel en wat ik dagelijks doe (ofja wat ik eigenlijk niet doe)MovingMadness wrote:Is dat geconstateerd of denk je dat?djpatt wrote:erachter komen dat je depressief bent
de sneeuw die er op dit moment valt,
Voetbal
Als je niet fatsoenlijk bij je eigen huis kunt parkeren omdat PSV-Ajax bezig is
Als je niet fatsoenlijk naar het station kunt rijden omdat PSV-Ajax net afgelopen is, iedereen over de weg loopt en de weg die je moet hebben is afgesloten
Pluspunt: Toen ik eenmaal terug was van t station waren er iig al een hoop auto's weg en kon ik wel parkeren... Moest laatst gewoon op bijna 10 minuten lopen parkeren
Als je niet fatsoenlijk bij je eigen huis kunt parkeren omdat PSV-Ajax bezig is
Als je niet fatsoenlijk naar het station kunt rijden omdat PSV-Ajax net afgelopen is, iedereen over de weg loopt en de weg die je moet hebben is afgesloten
Pluspunt: Toen ik eenmaal terug was van t station waren er iig al een hoop auto's weg en kon ik wel parkeren... Moest laatst gewoon op bijna 10 minuten lopen parkeren
Verkeerde topicKSwoosh wrote:-anti-climaxen
-maagzuur
-regen
-
T
Dat het bier op is 
Afgebeld worden van werk.
Geen geld verdienen. 
Dat vind ik juist chill, mits het op tijd wordt gemeld.Parvuz wrote:Afgebeld worden van werk.Geen geld verdienen.
Je voor school boeken moet lezen maar het gewoon niet lukt omdat je liever andere dingen doet 
Half uur van te voren. Dus heb eten al achter de kiezen.Daveytl wrote:Dat vind ik juist chill, mits het op tijd wordt gemeld.Parvuz wrote:Afgebeld worden van werk.Geen geld verdienen.
Als je de hele dag al in je hoofd hebt dat je moet werken, is het kut dat het niet hoeft.
Klopt, dan is het idd zwaar kut, kun je de hele dag geen plannen maken omdat je 's avonds moet werkenParvuz wrote:Half uur van te voren. Dus heb eten al achter de kiezen.Daveytl wrote:Dat vind ik juist chill, mits het op tijd wordt gemeld.Parvuz wrote:Afgebeld worden van werk.Geen geld verdienen.
Als je de hele dag al in je hoofd hebt dat je moet werken, is het kut dat het niet hoeft.
op bed moeten liggen omdat je je alweken moe voeld 
-
C
dat die doos van creatief denken je en 5 geeft ipv een 6
-
T
Maandagochtend 
-
G
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
-
C
Dat roberttt foto's van je zoekt op internet..
verontrustend... wil niet weten wat ie op die foto allemaal doet
verontrustend... wil niet weten wat ie op die foto allemaal doet