Sowrote:Hoe harder hoe cooler toch?wrote:Iedereen wil IHC leuk vinden, dan hoor je erbij.
Wie
So
Pommer Frites.
Sowrote:Hoe harder hoe cooler toch?wrote:Iedereen wil IHC leuk vinden, dan hoor je erbij.
Het was niet offensief nor sarcastisch bedoelt swawrote:ooooooh die zit
Nee.wrote:Iedereen wil IHC leuk vinden, dan hoor je erbij.
En hij hield van Frenchcore.wrote:Waarom denk je dat kaboem het luisterd dan? Hij heeft eigenlijk een hekel aan TOA zei iewrote:Nee.wrote:Iedereen wil IHC leuk vinden, dan hoor je erbij.
ik weet het niet. als ik jou meeneem naar een concert van celine dion, luister je niet de hele dag my heart will go on.wrote:Dus jullie zeggen, sta er eens voor open op een evenemt? Om eerlijk te zijn, voor hardbass (eerste feestje) kreeg ik allemaal nummer van Chris One/ The R2belz enz. toegestuurd. Vond ik toen niks. Nu na hardbass luister ik bijna alleen nog maar naar de rauwere kant van hardstyle.
IHC iets om meegemaakt te hebben?
TOA is ook kutwrote:Waarom denk je dat kaboem het luisterd dan? Hij heeft eigenlijk een hekel aan TOA zei iewrote:Nee.wrote:Iedereen wil IHC leuk vinden, dan hoor je erbij.
Herrie is hetwrote: TOA is ook kut
Het grappige is dat je het nog meent ookwrote:TOA is ook kut
kreeg ook laatst inene melding met whatsapp verloopt 10 december ofzo. Kreeg ik weer erna berickt 'whatsapp verloopt 7 januari'wrote:dat android ineens mensen wil laten betalen voor whatsapp....
laat ze eerst maar eens een fatsoenlijke betaalmethode op die androids gooien ipv alleen creditcard
ja die heb k ook gehad.wrote:kreeg ook laatst inene melding met whatsapp verloopt 10 december ofzo. Kreeg ik weer erna berickt 'whatsapp verloopt 7 januari'wrote:dat android ineens mensen wil laten betalen voor whatsapp....
laat ze eerst maar eens een fatsoenlijke betaalmethode op die androids gooien ipv alleen creditcard
ja dat zou fijn zijn... zo'n vituele creditcard ding is toch ook vanaf 10 of 20 euro? beetje zonde van m'n overige 9 ekkiewrote:ja die heb k ook gehad.wrote:kreeg ook laatst inene melding met whatsapp verloopt 10 december ofzo. Kreeg ik weer erna berickt 'whatsapp verloopt 7 januari'wrote:dat android ineens mensen wil laten betalen voor whatsapp....
maar hoop echt dat er wat aan gaan doen qua betaalmogelijkheden
zie het ook niet zitten om een soort van virtual creditcard aan te maken enz.
geef mij maar gewoon Ideal of wat k op me ipod touch had click&buy
zeker?wrote:Bij het tankstation kun je toch zo'n kaartje halen?
Zit je nog steeds met faaldroid tochwrote:Samsungwrote:Daarom iphone
Nee. Ik had die van mij gekocht bij de belcompany met vodafone maar kon hem zo ruilen bij applewrote:Heeft dat niet meer met de provider te maken?