Dus ik mag niet afvallen?djpatt wrote:haha nee. werkdruk te hoog en heb last van mn kilos die ik kwijt benParvuz wrote:Proefpersoon in laboratorium?djpatt wrote: mjah ik ben ziek door mn werk
ben gewoon vatbaar voor alles atm
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
om hoeveel kg ind e week gaat het dan?djpatt wrote:niet zo snel als ik dan
ik ben in 3 maanden 30 kg afgevallendj-rico01 wrote:om hoeveel kg ind e week gaat het dan?djpatt wrote:niet zo snel als ik dan
-
G
op dieet?djpatt wrote:ik ben in 3 maanden 30 kg afgevallendj-rico01 wrote:om hoeveel kg ind e week gaat het dan?djpatt wrote:niet zo snel als ik dan
ja, alleen ben allang gestopt maar het blijft eraf gaan
ik ben 6 kg in 2 weken afgevallen
nu proberen alles er weer bij op te krijgen. lijk nu net een skelet
ja in jouw geval ligt het iets complexerRavenwood wrote:ik ben 6 kg in 2 weken afgevallen![]()
mwa zoveel complexer was het niet, ik heb gewoon heeeeeel weinig voedingsstoffen binnen gekregen omdat ik geen honger had.
het is anders dan ik bedoel ik, ik blijf afvallen en wil het niet en dat komt niet omdat ik een chemo heb gehadRavenwood wrote:mwa zoveel complexer was het niet, ik heb gewoon heeeeeel weinig voedingsstoffen binnen gekregen omdat ik geen honger had.
Ik eet al een week niets meer dan een beetje appelmoes op een dag.. Kut keelontsteking 
Geweigerd worden bij de Escape omdat er al te veel mannen binnen zijn en je dus met een vrouwtje mee naar binnen moet lopen. Wat een ballentent!
:')
das in a dam toch ?Chukkels wrote:Geweigerd worden bij de Escape omdat er al te veel mannen binnen zijn en je dus met een vrouwtje mee naar binnen moet lopen. Wat een ballentent!:')
Ja en is ook een klere tent!djpatt wrote:das in a dam toch ?Chukkels wrote:Geweigerd worden bij de Escape omdat er al te veel mannen binnen zijn en je dus met een vrouwtje mee naar binnen moet lopen. Wat een ballentent!:')
In die reclame met Mark Tuitert zit temminste een lekker wijf, beter dan dat kind waar die Gravelbo mee aan het chillen is!Parvuz wrote:Neejoh, Mark Tuitert is de held van Holten.Pommer wrote:die reclame van Bueno met Mark Tuitert is trouwens bijna net zo erg als die van GravelHaha. Die vakantie reclame is ook zoooo irritant ja.
Edit:
Ik zeg, Patrick Jumpen - Holiday (Corendon mix)
dubbel post dudeMaximum wrote:In die reclame met Mark Tuitert zit temminste een lekker wijf, beter dan dat kind waar die Gravelbo mee aan het chillen is!Parvuz wrote:Neejoh, Mark Tuitert is de held van Holten.Pommer wrote:die reclame van Bueno met Mark Tuitert is trouwens bijna net zo erg als die van GravelHaha. Die vakantie reclame is ook zoooo irritant ja.
Edit:
Ik zeg, Patrick Jumpen - Holiday (Corendon mix)
Yup, 1x geweest. Alleen maar popie-jopie volk wat er komt dat wil zeggen "kijk mij nou, ik ben in de populairste club van Amsterdam en wil graag 4,80 neerleggen voor een biertje". Maar ach jah, ga er ook geen moeite meer voor doen.Maximum wrote:Ja en is ook een klere tent!djpatt wrote:das in a dam toch ?Chukkels wrote:Geweigerd worden bij de Escape omdat er al te veel mannen binnen zijn en je dus met een vrouwtje mee naar binnen moet lopen. Wat een ballentent!:')
Perfecte omscrijving en daarom ook totaal niet mijn ding die kut tent!Chukkels wrote:Yup, 1x geweest. Alleen maar popie-jopie volk wat er komt dat wil zeggen "kijk mij nou, ik ben in de populairste club van Amsterdam en wil graag 4,80 neerleggen voor een biertje". Maar ach jah, ga er ook geen moeite meer voor doen.
Jah word hier ook nogal gek van dat slome internet!djpatt wrote:dubbel post dude
Mijn huidige irritatiemoment: Zo veel honger hebben dat je net iets te veel eten besteld en dat je het niet opkrijgt terwijl je het ook niet weg wilt gooien! Dus net keihard eigenwijs alles naar binnen zitten douwen en nu moet ik voor me gevoel kotsen en kakken te gelijk...
Eerst maar even een potje kleien dan, tot zo.
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
waarom niet in de koelkast voor het zondagochtend ontbijt?maarten1410 wrote:Mijn huidige irritatiemoment: Zo veel honger hebben dat je net iets te veel eten besteld en dat je het niet opkrijgt terwijl je het ook niet weg wilt gooien! Dus net keihard eigenwijs alles naar binnen zitten douwen en nu moet ik voor me gevoel kotsen en kakken te gelijk...
Omdat ik op zondag niet op mijn werk zitdj-rico01 wrote:waarom niet in de koelkast voor het zondagochtend ontbijt?maarten1410 wrote:Mijn huidige irritatiemoment: Zo veel honger hebben dat je net iets te veel eten besteld en dat je het niet opkrijgt terwijl je het ook niet weg wilt gooien! Dus net keihard eigenwijs alles naar binnen zitten douwen en nu moet ik voor me gevoel kotsen en kakken te gelijk...
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
zeg dat er dan ook bij!